football360 logo

تیم منتخب هفته دهم؛ دوست و دشمن علیه استقلال!

01 آبان 1401 ساعت 10:2649 نظر
سپاهان بیشترین سهم را از تیم منتخب هفته دارد و «حسین پورحمیدی» بهترین بازیکن هفته دهم شد.

به گزارش فوتبال360؛ هفته دهم، هفته درخشش 3 تیم بود. سپاهان در دیداری تماشایی 4 بر 2 تراکتور را شکست داد تا بهترین تیم هفته لقب بگیرد. در این بازی 3 بازیکن سپاهان نمایشی بهتر از بقیه داشتند و به تیم منتخب رسیدند. نساجی، اولین شکست این فصل فولاد را رقم زد تا 2 بازیکن هم از این تیم سهمی از 11 بازیکن برتر هفته داشته باشند. دیگر تیمی که در این هفته نمایش خوبی داشت، مس کرمان بود. در برد 2 گله این تیم هم عارف رستمی و محمدامین کاظمیان بیشترین سهم را داشتند.

در این هفته مهاجم‌های استقلال هر چه شوت زدند را حسین پورحمیدی مهار کرد تا بهترین بازیکن هفته شود. در آن سمت اما، یورگن لوکادیا باز هم برای پرسپولیس گل زد تا به صدر جدول گلزنان برگردد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حسین پورحمیدی/ دروازه‌بان/ آلومینیوم اراک/ نمره 8.51

پورحمیدی، دروازه‌بان پیشین استقلال، در بازی این هفته مقابل این تیم بهترین عملکرد فصلش را داشت. او بیشترین مهار شوت را در بین دروازه‌بان‌های این هفته داشت و با مهار هر 5 شوت در چارچوب بازیکنان استقلال، برای پنجمین بازی متوالی گلی نخورد. 

رامین رضاییان/ دفاع راست/ سپاهان/ نمره 7.67

رضاییان اولین توپ بازی بعد از اخراج محمدرضا اخباری را با ضربه آزادی تماشایی، تبدیل به گل کرد تا خیلی زود کار تراکتور را تمام کند. دفاع راست آماده این روزهای سپاهان، در این بازی 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود و بیشتر از هر بازیکنی در این بازی، از حریف خطا گرفت.

فریبرز گرامی/ دفاع میانی/ هوادار/ نمره 7.70

هوادار به لطف گل فریبرز گرامی، برای سومین هفته متوالی مسابقه‌اش را یک بر صفر برنده شد. گرامی رکورددار بیشترین عملکرد دفاعی، بیشترین نبرد هوایی و بیشترین لمس توپ در بین بازیکنان این فصل هوادار است. او در این بازی هم علاوه بر گلی که زد، 11 عملکرد دفاعی داشت تا نقش پررنگی در این برد داشته باشد.

آرمین سهرابیان/ دفاع میانی/ گل‌گهر/ نمره 8.15

سهرابیان در هفته‌ای که از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، با روحیه‌ و انگیزه‌ای بالا برای گل‌گهر بازی کرد. سهرابیان اولین گل فصلش را زد تا 3 امتیاز بازی با ذوب‌آهن به حساب شاگردان امیر قلعه‌نویی واریز شود. او در این بازی 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. سهرابیان 7 مرتبه هم با عملکردهای دفاعی، خطر را از دروازه تیمش دور کرد.

علی شجاعی/ دفاع چپ/ نساجی/ نمره 7.64

شجاعی که از نساجی یک رفت و برگشت به پرسپولیس هم داشت، دوباره در لباس این تیم می‌درخشد. علی شجاعی در این هفته برای دومین‌بار در این فصل پاس‌گل داد. این‌بار او سانتری دقیق برای کریم اسلامی ارسال کرد تا نساجی اولین شکست این فصل فولاد را رقم بزند.

عارف رستمی/ هافبک/ مس کرمان/ نمره 7.58

رستمی در همان ابتدای بازی با یک پاس‌گل، مس کرمان را پیش انداخت. او در ادامه‌ی مسابقه، برای باز کردن دروازه نفت آبادان، تلاش زیادی کرد. رستمی در این بازی 3 شوت زد که هر 3 شوتش هم در چارچوب بود، ولی هیچ‌کدام گل نشد تا تعداد گل و پاس‌گل این فصلش روی عدد 2 با هم برابر شوند.

فرشاد احمدزاده/ هافبک/ سپاهان/ نمره 8.01

احمدزاده که تا هفته نهم هیچ گلی نساخته بود، در 2 بازی اخیر 3 پاس‌گل داده است. او دیدار با تراکتور را از روی نیمکت آغاز کرده بود، ولی با ورودش به زمین حسابی درخشید. احمدزاده در یک ساعتی که بازی کرد، 3 پاس کلیدی داد که حاصل آن 2 گل برای سپاهان بود. 

کریم اسلامی/ مهاجم/ نساجی/ نمره 7.89

روزهای خوب کریم و نساجی ادامه دارد. کریم اسلامی برای تحمیل اولین شکست این فصل فولاد، همه کار کرد. او ابتدا یک پنالتی از عارف آقاسی گرفت تا علاوه بر پیش انداختن تیمش، منجر به تعویض مدافع حریف هم شود. در ادامه اسلامی با یک گل دیگر، کار فولاد و جواد نکونام را تمام کرد تا یکی از بهترین بازیکنان هفته لقب بگیرد.

محمدامین کاظمیان/ مهاجم/ مس کرمان/ نمره 7.93

مهاجم مس کرمان هفته درخشانی را پشت سر گذاشت. او در آماری کم‌نظیر، در طول نود دقیقه بازی با نفت آبادان، 16 نبرد یک مقابل یک را پیروز شد. کاظمیان 3 مرتبه هم با شوت دروازه نفت را تهدید کرد که 2 شوت او در چارچوب بود و یکی هم گل شد تا سومین گل فصلش را جشن بگیرد.

عیسی مرادی/ مهاجم/ سپاهان/ نمره 8.50

مورایس در اقدامی غیرمنتظره، شهریار مغانلو را در بازی با تراکتور روی نیمکت گذاشت و به عیسی مرادی بازی داد. مرادی هم با 2 گل، پاسخ اعتماد سرمربی سپاهان را داد. بازیکنی که تا پیش از این هفته، گلی برای سپاهان نزده بود، با این 2 گل برای مغانلو هم خط و نشان کشید. مرادی سابقه آقای گلی در لیگ 3 را دارد و پله‌های ترقی را فصل به فصل از لیگ 3 تا لیگ برتر پیمود.

یورگن لوکادیا/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.39

لوکادیا در بازی با ملوان هم گلی تماشایی زد. او توپ را به کنار زمین برد و با جای‌گیری درست، ضربه آخر را به تور دروازه ملوان چسباند تا با 6 گل زده، دوباره به صدرجدول گلزنان بازگردد. این دومین هفته متوالی است که پرسپولیس با تک گل لوکادیا حریفش را شکست می‌دهد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری