football360 logo

ناکامی ادامه‌دار مثلث طلایی پرسپولیس؛ «یحیی» به ستارگان تیمش تلنگر می‌زند؟

02 آبان 1401 ساعت 11:3052 نظر
3 ستاره خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت بازهم ناکام در گل‌سازی برای تیم‌شان بودند و نتوانستند عملکرد خوبی را از خود در مصاف ملوان بندرانزلی به جای بگذارند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی در حالی توانست موفق و پرسروصدا عمل کند که بخش بزرگی از اقدامات سرخ‌پوشان پایتخت در زمینه جذب هافبک بازی‌ساز بود. پرسپولیسی‌ها برای تقویت خط هافبک تیم و اضافه کردن هافبک بازی‌ساز به فهرست تیم‌شان، به سراغ جذب سعید صادقی و سروش رفیعی رفتند و 2 پاسور برتر 2 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران را به خدمت گرفتند و همچنین قرارداد مهدی ترابی به عنوان برترین گل‌ساز فصل گذشته پرسپولیس تمدید شد.

فرصت 900 دقیقه‌ای و تنها یک پاس‌گل!

یحیی گل‌محمدی با توجه به جذب صادقی و رفیعی و توافق برای ادامه همکاری با مهدی ترابی امیدوار بود که تیمش در زمینه خلق موقعیت گلزنی موفق باشد و سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند در دیدار برابر رقبای‌شان در لیگ بیست‌ودوم موفق شوند موقعیت‌های گلزنی متعددی را خلق کنند اما نگاهی به عملکرد بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که مثلث پرستاره سرخ‌پوشان پایتخت ناکام در برآورده کرده انتظارات گل‌محمدی بوده‌اند.

مهدی ترابی تنها یک‌بار در دیدار با آلومینیوم اراک موفق به‌ثبت پاس‌گل برای تیمش شد اما با وجود گذشت 10 هفته از لیگ بیست‌ودوم و استفاده همزمان از سعید صادقی و سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس، خبری از گل‌سازی این 2 ستاره نیست تا مثلث بازی‌ساز پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم جمعاً یک پاس‌گل داده باشد!

«گل‌محمدی» و فرصت ویژه به نیمکت‌نشینان پیش از جام جهانی؟

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر که آخرین هفته رقابت‌های لیگ پیش از تعطیلات فیفادی و برپایی اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی است، باید پنجشنبه پنجم آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی مقابل مس کرمان قرار بگیرد. یحیی گل‌محمدی همواره در طول لیگ بیست‌ودوم سعی داشته به مثلث سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی اعتماد کند و آن‌ها را در ترکیب اصلی تیمش جای بدهد و تنها در دیدار با سپاهان، رفیعی به عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد.

سرخ‌پوشان پایتخت بازیکنانی مثل امید عالیشاه، سیامک نعمتی و محمد عمری را در اختیار دارند و همچنین در صورت تمایل به تغییر سیستم، سرمربی پرسپولیس می‌تواند از شیخ دیاباته در ترکیب تیمش استفاده کند. حضور این 4 بازیکن در فهرست بازیکنان ذخیره پرسپولیس باعث شده تا این گمانه‌زنی به وجود بیاید که با توجه به عملکرد ناموفق ترابی، رفیعی و صادقی در هفته‌های گذشته، این 3 بازیکن شاید با شوکی ویژه از سوی یحیی گل‌محمدی مواجه شوند و فرصت حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت را در هفته یازدهم از دست بدهند.

گل‌محمدی البته در هفته‌های اخیر نشان داده که به ترکیب ایده‌آل مدنظرش رسیده اما بردهای اقتصادی سرخ‌پوشان پایتخت و ناکامی در خلق موقعیت‌های گلزنی متعدد روی دروازه رقبا شاید سرمربی پرسپولیس را مجاب کند که در تصمیمات خود تجدیدنظر کرده و برخی ستارگان تیمش را با هدف تغییر روند بازی سرخ‌پوشان پایتخت نیمکت‌نشین کند تا بلکه اینگونه بتواند به آن‌ها شوک مثبتی وارد نماید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری