football360 logo

درخشش ناگهانی پرسپولیسی سابق در نقش جهان؛ توفیق اجباری

02 آبان 1401 ساعت 13:3011 نظر
هافبک باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی در 2 هفته اخیر ستاره بی‌چون‌وچرای تیمش بوده و توانسته شایستگی‌های خود را به سرمربی پرتغالی سپاهان اثبات کند.

به گزارش فوتبال 360، فرشاد احمدزاده هافبک 30 ساله سپاهان فصل گذشته با مدیران باشگاه به توافقی 3 ساله دست پیدا کرد و در لیگ بیست‌ویکم با 2 گل و 2 پاس‌گل عملکرد پرنوسانی داشت و امیدوار بود که بتواند در لیگ بیست‌ودوم به روزهای اوج خود نزدیک شود و بتواند عملکرد خوبی در سپاهان داشته باشد. احمدزاده که فصل گذشته با نظر محرم نویدکیا در اکثریت دیدارها در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، در لیگ بیست‌ودوم زیرنظر ژوزه مورایس شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند.

شوک «مورایس» به ستاره تیمش جواب داد

سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از عملکرد نه‌چندان قابل‌قبول فرشاد احمدزاده در دیدار هفته نخست مقابل استقلال تصمیم گرفت تا نام احمدزاده را خیلی زود از ترکیب تیمش خارج کند و هافبک ریزنقش سپاهانی‌ها در هفته دوم و سوم در برابر نساجی و گل‌گهر به عنوان یار جانشین به ترکیب طلایی‌پوشان اصفهان اضافه شد اما ناکام در تاثیرگذاری مثبت در روند فنی تیمش بود.

مورایس در هفته‌های چهارم تا ششم از فرشاد احمدزاده به صورت چرخشی در ترکیب سپاهان استفاده کرد اما ناکامی احمدزاده در جلب نظر سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی باعث شد تا این هافبک 30 ساله 3 هفته متوالی جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد و نتواند حتی برای یک دقیقه در ترکیب سپاهان به میدان برود. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان با این تصمیم خود قصد داشت تا به هافبک باتجربه تیمش به نوعی شوک وارد کند تا بلکه فرشاد احمدزاده موفق شود روند خوبی را در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی آغاز کند.

«احمدزاده» در سودای کسب عنوان مهندس لیگ

فرشاد احمدزاده بعد از دوری 3 هفته‌ای از ترکیب سپاهان، هفته گذشته در آبادان برابر صنعت‌نفت فیکس شد و توانست سازنده گل اول تیمش باشد و اولین تاثیرگذاری‌اش را در لیگ بیست‌ودوم انجام داد. احمدزاده با وجود عملکرد خوب در آبادان، با تصمیم مورایس در مصاف با تراکتور تبریز نیمکت‌نشین شد اما مصدومیت زودهنگام یاسین سلمانی باعث شد تا فرصتی ویژه در اختیار هافبک 30 ساله طلایی‌پوشان قرار گیرد.

ستاره باتجربه سپاهان در دقیقه 36 مصاف با تراکتور وارد ترکیب تیمش شد و فقط 4 دقیقه زمان لازم داشت تا بتواند در نقش گل‌ساز در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی بدرخشد. احمدزاده روز درخشان خود در ترکیب سپاهان را با ساخت گل چهارم تیمش تکمیل کرد تا در روزی‌ که او جایی در تفکرات ژوزه مورایس نداشت و به عنوان یک تعویض اجباری به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شد، بتواند نگاه سرمربی پرتغالی را به خود جلب کند و توانایی‌های فنی‌اش را به نمایش بگذارد.

احمدزاده با درخشش در 2 هفته اخیر خیلی زود توانست در جدول برترین پاسورهای لیگ، موقعیتی مناسب برای خود به‌دست آورد. ستاره سپاهان با ثبت 3 پاس‎‌گل در 2 مسابقه بعد از ریکاردو آلوز ستاره تراکتور که با 6 پاس‌گل صدرنشین جدول برترین پاسورهاست، در جایگاه دوم ایستاده و در رقابت با دانیال اسماعیلی‌فر امیدوار است بتواند در هفته‌های آینده به رکورد آلوز دست پیدا کند و در مسیر کسب عنوان برترین پاسور لیگ بیست‌ودوم قدم بردارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری