football360 logo

دوئل تیم‌های صنعتی در رفسنجان/ نساجی در رویای تاریخ‌سازی

05 آبان 1401 ساعت 13:309 نظر
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا با انجام 4 مسابقه به پایان خواهد رسید و تیم‌های لیگ برتری باید به استقبال تعطیلات فیفادی ماه نوامبر بروند.

به گزارش فوتبال 360، استقلال تهران در روز دوم هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد کرد و انگیزه شاگردان ریکاردو سا پینتو، حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان و رسیدن دوباره به صدر جدول رقابت‌هاست. اما به جز تقابل شاگردان سا پینتو و الهامی، 3 مسابقه جذاب دیگر هم در روز پایانی هفته یازدهم برگزار می‌شود که می‌تواند تاثیرگذاری مهم در معادلات جدول لیگ بیست‌ودوم پیش از آغاز فیفادی ماه نوامبر و جام جهانی 2022 قطر داشته باشد.

شاگردان «مورایس» در رفسنجان هت‌تریک می‌کنند؟

سپاهان اصفهان در هفته‌های اخیر توانسته اوج‌گیری جالب‌توجهی داشته باشد و شاگردان ژوزه مورایس در دیدار قبلی با تراکتور تبریز، نمایشی تهاجمی از خود نشان دادند و موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 از سد حریف سرخ‌پوش خود بگذرند. برتری که باعث شد تا شاگردان مورایس به رتبه دوم جدول صعود کنند و حالا 2 امتیاز، فاصله طلایی‌پوشان اصفهانی تا صدر جدول لیگ بیست‌ودوم است و سپاهانی‌ها برای رسیدن به صدر جدول، کار دشواری در هفته یازدهم دارند.

شاگردان مورایس فردا (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان باید در مقابل شاگردان محمد ربیعی قرار بگیرند. مسی‌ها در هفته‌های اخیر روند سینوسی را تجربه کرده و از 4 بازی بازی اخیر خود تنها 5 امتیاز به‌دست آورده‌اند اما با وجود عملکرد سینوسی، شاگردان ربیعی این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی در مسابقه خانگی فردا بتوانند با حضور در جمع 5 تیم برتر جدول به استقبال تعطیلات فیفادی بروند. مصاف تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان فردا از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.

تکرار فینال جام حذفی در اراک

آلومینیوم اراک و نساجی مازندران که فصل گذشته در مرحله فینال جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند و مازنی‌ها توانستند عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به‌دست آورند، حالا باید در هفته یازدهم لیگ برتر در اراک برابر هم صف‌آرایی کنند. شاگردان مهدی رحمتی بعد از متوقف کردن استقلال در ورزشگاه آزادی، حالا به دنبال کسب پیروزی در مسابقه خانگی فردا هستند تا بتوانند خود را به جمع مدعیان بالانشین جدول نزدیک‌تر کنند.

نساجی در هفته‌های گذشته اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای در جدول رده‌بندی لیگ بیست‌ودوم داشته و شاگردان حمید مطهری توانسته‌اند از 4 دیدار اخیر خود، در 3 مسابقه به پیروزی برسند تا با 16 امتیاز در جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرند. شاگردان مطهری در دیدار فردا (جمعه) به دنبال غلبه بر آلومینیوم هستند تا بتوانند در بین 3 تیم برتر جدول کار خود را پیش از تعطیلات فیفادی به پایان ببرند. شاگردان مهدی رحمتی و حمید مطهری فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم قرار خواهند گرفت.

دوئل بحران‌زده‌ها در فولادشهر

ذوب‌آهن اصفهان با کسب تنها یک پیروزی در لیگ بیست‌ودوم، جزو تیم‌های بحران‌زده به‌شمار می‌رود. شاگردان تارتار در 3 بازی اخیر خود 2 شکست را متحمل شده و تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند و خطر سقوط به جایگاه چهاردهم جدول ذوبی‌ها را تهدید می‌کند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در دیدار هفته یازدهم خود که فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌شود، نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان هم در وضعیتی مشابه ذوب‌آهن قرار دارد، نفتی‌ها در 5 دیدار گذشته‌شان فقط یک امتیاز به‌دست آورده‌اند و در جمع تیم‌های قعرنشین جدول حضور دارند. فرار از منطقه خطر، انگیزه شاگردان مهدی تارتار و رضا مهاجری در مسابقه فردا بوده و هر 2 تیم برای رسیدن به ساحل آرامش به 3 امتیاز دیدار فردا که از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد و آخرین دیدار هفته یازدهم است، نیاز دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری