football360 logo

ترافیک دردسرساز خط حمله؛ «گل‌محمدی» روی نام کدام مهاجم خط قرمز می‌کشد؟

05 آبان 1401 ساعت 14:3042 نظر
بازگشت «عیسی آل‌کثیر» به تمرینات پرسپولیس باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت بیشتر شود.

به گزارش فوتبال 360، کادرفنی پرسپولیس برای تقویت خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت و با درخواست یحیی گل‌محمدی و تلاش مدیران باشگاه، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوستند تا 2 مهاجم زهردار و باتجربه در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار بگیرند. انگیزه سرمربی پرسپولیس از جذب 2 مهاجم خارجی، تقویت نقطه ضعف تیمش بود که در فصل گذشته مانع موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت شد.

گل‌محمدی در شرایطی درخواست جذب لوکادیا و دیاباته را داد که با درخواست جدایی حامد پاکدل و مهدی عبدی هم موافقت نکرد و این 2 مهاجم باتجربه هم در فهرست سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی شدند. پاکدل و عبدی تلاش زیادی می‌کنند تا در تمرینات بتوانند نظر کادرفنی پرسپولیس را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنند اما ترافیک خط حمله سرخ‌پوشان و سیستم بازی آ‌ن‌ها باعث شده تا هر 2 بازیکن شانس کمی برای حضور در میدان مسابقه داشته باشند.

«عبدی» در زمستان رفتنی است؟

مهدی عبدی در نقل‌وانتقالات تابستانی از یک باشگاه پرتغالی پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت تا در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بماند و امیدوار بود بتواند نظر مساعد سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کند اما عبدی در طول لیگ بیست‌ودوم، در 2 دیدار ابتدایی با توجه به عدم حضور لوکادیا، مهاجم اول سرخ‌پوشان پایتخت بود که نتوانست انتظارات را برآورده کند و برای تیم گل بزند و در ادامه و با توجه به حضور مهاجم هلندی، تنها در 2 مسابقه جمعاً فرصتی 15 دقیقه به‌دست آورد!

مهاجم 23 ساله پرسپولیس که در سالیان گذشته دوران پر فراز و نشیبی را داشته و البته گل‌های سرنوشت‌سازی را برای پرسپولیس زده، به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک خط حمله سرخ‌پوشان، به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس نزدیک می‌شود و دور از ذهن نیست که عبدی در نقل‌وانتقالات زمستانی به دنبال جدایی باشد.

حامد پاکدل مهاجم 30 ساله و باتجربه سرخ‌پوشان هم در وضعیتی مشابه مهدی عبدی قرار دارد. رسیدن شیخ دیاباته به فرم ایده‌آل باعث شده تا این مهاجم بلندقامت مالیایی گزینه اول تعویض یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت باشد و عملاً پاکدل و عبدی شانسی برای حضور در میدان مسابقه ندارند، مگر آنکه گل‌محمدی سیستم بازی تیمش را تغییر بدهد و از 2 مهاجم به صورت همزمان در ترکیب پرسپولیس استفاده کند که در آن‌صورت، مهدی عبدی و حامد پاکدل می‌توانند امیدوار به حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت باشند.

چالش جدید؛ بازگشتِ «عیسی»!

عیسی آل‌کثیر که فصل گذشته دچار مصدومیت شدیدی شد و از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، بعد از گذراندن دوران نقاهت به تمرینات پرسپولیس بازگشته و رفته‌رفته آماده بازگشت به فهرست پرسپولیس می‌شود. آل‌کثیر از فهرست سرخ‌پوشان پایتخت حذف شده و برای کسب فرصت بازی دوباره، باید مجدداً از سوی مدیران باشگاه به فهرست بازگردد که با توجه به وجود یک جای خالی، مشکلی برای بازگشت قانونی آل‌کثیر به جمع شاگردان گل‌محمدی وجود ندارد.

مهاجم باتجربه پرسپولیس در 2 فصل گذشته مهره کلیدی در جمع شاگردان گل‌محمدی بوده و تعطیلات لیگ به واسطه آغاز مسابقات جام جهانی، بهترین فرصت برای عیسی آل‌کثیر است تا بتواند خود را به شرایط ایده‌آل نزدیک کند و از هفته دوازدهم در فهرست تیمش قرار گیرد. با توجه به بازگشت آل‌کثیر حالا پرسپولیس، 5 مهاجم آماده را در فهرست خود می‌بیند و مشخص نیست استراتژی یحیی گل‌محمدی برای استفاده از مهاجمان تیمش چه خواهد بود اما به نظر می‌رسد که با توجه به ترافیک خط حمله سرخ‌پوشان باید منتظر جدایی حداقل یکی از مهاجمان در نقل‌وانتقالات زمستانی بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری