football360 logo

هوادار 0-1 استقلال؛ «سا پینتو» گربه سیاه آبی‌ها را شکار کرد

06 آبان 1401 ساعت 17:5287 نظر
آبی‌پوشان پایتخت با گلزنی «محمد محبی» موفق شدند از سد هوادار تهران بگذرند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان به عنوان 2 مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، هفته یازدهم را با پیروزی پشت سر گذاشتند و نوبت به شاگردان ریکاردو سا پینتو رسید تا در هفته یازدهم برابر هوادار تهران قرار گیرند. استقلالی‌ها برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان بالانشین جدول، محکوم به کسب پیروزی برابر هوادار بودند و در نقطه مقابل، سفید‌پوشان 3 بازی اخیر خود را بدون شکست گذرانده بودند و هدف‌گذاری‌شان کسب امتیاز از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

ساکت الهامی فصل گذشته در کسوت سرمربی نساجی مازندران موفق شد استقلال را در 2 بازی رفت و برگشت لیگ برتری متوقف کند و همچنین شاگردان فرهاد مجیدی را از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج کرد تا به عنوان یک رقیب سرسخت و به اصطلاح گربه سیاه آبی‌ها از او یاد شود. الهامی امروز در نقش سرمربی تیم هوادار تهران باید شاگردانش را در دیدار مقابل استقلال تهران هدایت می‌کرد.

حسن اکرمی داور نام‌آشنا و جزو داوران الیت فوتبال ایران، مسئولیت قضاوت مسابقه امروز را برعهده داشت و با توجه به حواشی و اتفاقات داوری در هفته‌های اخیر، نگاه‌ها به عملکرد اکرمی خیره شده بود و همگان منتظر قضاوت این داور باتجربه در مسابقه امروز بودند. سعید قاسمی و یوسف مغروری در کنار مهرداد خسروی کمک‌های حسن اکرمی در مصاف هوادار و استقلال به شمار می‌رفتند.

ترکیب هوادار تهران

میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد (از دقیقه 46: محسن سفیدچقایی)، فریبرز گرامی (از دقیقه 46: مهدی عبدی)، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، بابک مرادی (از دقیقه 65: حسین صادقی)، داریوش شجاعیان (از دقیقه 46: محمدجواد محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری (از دقیقه 73: محمدمهدی مهدی‌خانی) و محمد چهارمحالی

سرمربی: ساکت الهامی


ترکیب استقلال تهران

حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (از دقیقه 66: مهدی مهدی‌پور)، سعید مهری (از دقیقه 66: زبیر نیک‌نفس)، مهدی قایدی (از دقیقه 58: رضا میرزایی)، محمد محبی (از دقیقه 85: صالح حردانی) و ارسلان مطهری (از دقیقه 66: سجاد شهباززاده)

سرمربی: ریکاردو سا پینتو


سا پینتو بعد از 3 جلسه محرومیت و هدایت استقلال از روی سکوها، امروز به کنار زمین بازگشته و اجازه داشت تا شاگردانش را از لب خط هدایت کند. سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان در روز بازگشتش به کنار زمین، 2 تغییر مهم در ترکیب تیمش اعمال کرد. مهدی مهدی‌پور که در هفته‌های گذشته عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته بود و با 3 اخطار در خطر از دست دادن دربی بود، امروز به نیمکت منتقل شده و به جای او سعید مهری در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت حضور داشت. در خط حمله هم، پیمان بابایی به دلیل مصدومیت دیدار امروز را از دست داده بود و ریکاردو سا پینتو تصمیم گرفت تا از میان امیرارسلان مطهری و سجاد شهباززاده، به مطهری میدان بدهد و او را در ترکیب اولیه قرار داده بود.

حسن اکرمی که مسئولیت قضاوت مسابقه امروز را برعهده داشت، ساعت 16 سوت آغاز بازی را به صدا در آورد. آبی‌پوشان پایتخت به مانند دیدار قبلی، از همان دقایق ابتدایی سعی داشتند تا مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرند و روی دروازه هوادار خطرساز شوند. شاگردان سا پینتو بعد از خلق چند موقعیت نصفه‌ونیمه روی دروازه حریف، موفق شدند در دقیقه 9 روی پاس در عمق تماشایی امیرارسلان مطهری صاحب موقعیت گلزنی شوند.

محمد محبی با وجود بسته بودن زاویه دیدش نسبت به دروازه هوادار، شوتی دیدنی را روانه دروازه حریف کرد و میلاد فراهانی ناکام در مهار ضربه وینگر آبی‌پوشان پایتخت بود تا محبی چهارمین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند و استقلالی‌ها خیلی زود به گل اول در مسابقه امروز دست پیدا کنند. 2 تیم بعد از به‌ثمر رسیدن گل اول استقلال در میانه میدان نمایش درگیرانه و نزدیکی را از خود به اجرا در آوردند.

امیرارسلان مطهری که امروز در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت جای گرفته بود، در دقیقه 20 یک ضدحمله سرعتی را روی دروازه هوادار پی‌ریزی و مهدی قایدی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که قایدی به خوبی از موقعیت به وجود آمده نتوانست استفاده کند و ضربه آرامی به توپ وارد کرد تا میلاد فراهانی توپ را در اختیار بگیرد.


استقلالی‌ها پیش از پایان نیمه نخست یک فرصت خوب گلزنی دیگر هم در دقیقه 34 با توپ‌ربایی مطهری به‌دست آوردند اما ضربه مهاجم آبی‌پوشان پایتخت با واکنش خوب دروازه‌بان هوادار همراه بود تا شاگردان ریکاردو سا پینتو با گلزنی محمد محبی، با برتری یک‌گله به رختکن بروند.

ساکت الهامی در بین 2 نیمه، 3 تعویض در ترکیب تیمش انجام داد و تا تیمش با سیمایی متفاوت پا به میدان مسابقه بگذارد. بازیکنان هوادار با توجه به شکست یک‌گله در نیمه نخست با آرایشی تهاجمی کار خود را در نیمه دوم آغاز کردند و به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند. اولین موقعیت جدی گلزنی برای شاگردان الهامی در دقیقه 53 روی دروازه استقلال خلق شد که شوت محمدجواد محمدی با واکنش تماشایی حسین حسینی همراه شد و راهی به دروازه آبی‌پوشان پایتخت پیدا نکرد.

مهدی قایدی اولین موقعیت جدی گلزنی برای استقلال را در دقیقه 57 روی دروازه هوادار در نیمه دوم خلق کرد. قایدی با فراری سرعتی از خروج میلاد فراهانی از دروازه هوادار استفاده کرد و او را از پیش برداشت اما ضربه ستاره ریزنقش استقلال از زاویه بسته به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. بلافاصله بعد از این موقعیت گلزنی، نوبت به تهدید دروازه هوادار توسط محمد محبی رسید که ضربه سر محبی با واکنش خوب میلاد فراهانی همراه شد و گل دوم بازی برای آبی‌پوشان پایتخت به‌ثبت نرسید.


شاگردان الهامی در نیمه دوم بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت جدی گلزنی دروازه استقلال ناکام بودند و به جز ضربه محمدجواد محمدی که با واکنش تماشایی حسین حسینی برگشت داده شد، موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه آبی‌پوشان پایتخت ایجاد نشد. کوین یامگا در دقیقه 88 یک فرصت خوب گلزنی درون محوطه جریمه هوادار به‌دست آورد که شوت او توسط میلاد فراهانی به کرنر فرستاده شد تا وینگر فرانسوی آبی‌ها ناکام در گلزنی باشد.

آبی‌پوشان پایتخت در دقایق پایانی بر توپ و میدان مسلط شدند و به دنبال رسیدن به گل دوم بودند اما موقعیت‌های خلق شده روی دروازه هوادار یکی پس از دیگری با بی‌دقتی بازیکنان آبی‌پوش از دست رفت تا با تک گل محمد محبی در نیمه نخست، شاگردان سا پینتو در مسابقه امروز به پیروزی برسند.

استقلالی‌ها با برد امروز مقابل هوادار، در جدول رده‌بندی 22 امتیازی شدند و تا پیش از برگزاری دوئل مس رفسنجان-سپاهان موفق شدند به جایگاه دوم جدول صعود کنند و در فاصله 2 امتیازی پرسپولیسِ صدرنشین قرار بگیرند. هوادار هم با 12 امتیاز و تفاضل 4- به رتبه یازدهم جدول سقوط کرد. آبی‌پوشان پایتخت بعد از اتمام تعطیلات فیفادی باید در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند و هوادار در سیرجان میهمان گل‌گهر است. البته شاگردان ریکاردو سا پینتو چهارشنبه 11 آبان‌ماه باید در فینال سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل نساجی مازندران قرار گیرند.

مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، صالح حردانی و پیمان بابایی بازیکنان 3 اخطاره استقلال بودند که در خطر محرومیت از دربی پایتخت قرار داشتند اما هیچکدام از آن‌ها در مسابقه امشب از حسن اکرمی کارت زرد دریافت نکردند تا هر 4 بازیکن شانس حضور در دربی را داشته باشند و در صورت صلاحدید ریکاردو سا پینتو بتوانند برای آبی‌پوشان پایتخت در مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

ترمز شاگردان «مورایس» در رفسنجان کشیده شد

طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از برد پرگل و روحیه‌بخش در خانه مقابل تراکتور تبریز، امروز در رفسنجان با انگیزه کسب سومین پیروزی متوالی باید در مقابل مس قرار می‌گرفتند؛ تیمی که با هدایت محمد ربیعی از 2 بازی قبلی خود تنها یک امتیاز به‌دست آورده بود و با انگیزه اضافه شدن به جمع 6 تیم برتر جدول، امروز در خانه به دنبال کسب پیروزی برابر سپاهان اصفهان بود.

2 تیم از ساعت 16:30 با قضاوت یاسر همرنگ مقابل هم قرار گرفتند. شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان با توجه به برتری روز گذشته پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان، برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان و بازگشت به رتبه دوم جدول، به کسب 3 امتیاز دیدار امروز مقابل مس رفسنجان نیاز مبرمی داشتند. طلایی‌پوشان مسابقه امروز را تهاجمی آغاز کرده و روی حرکات ترکیبی به دنبال تهدید دروازه مس بودند.

محسن آذرباد در دقیقه 22 اولین موقعیت جدی مسابقه را روی دروازه سپاهان اصفهان خلق کرد. هافبک طراح نارنجی‌پوشان رفسنجانی با یک ضربه سر خطرناک دروازه پیام نیازمند را هدف قرار داد که ضربه آذرباد با اختلاف کم از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت. در ادامه روی یک ضدحمله سرعتی، فرصت ایده‌آل گلزنی برای سپاهانی‌ها به وجود آمد که فرشاد احمدزاده موقعیت تک‌به‌تک را از دست داد. لوسیانو پریرا را در دقیقه 43 گل اول مسابقه را به سود مس رفسنجان با ضربه به‌ثمر رساند اما گل پریرا آفساید اعلام شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

2 تیم در نیمه دوم نمایش پایاپای و نزدیکی را ارائه کردند و خبری از خلق موقعیت‌های پرشمار گلزنی روی دروازه مس رفسنجان و سپاهان بود. تنها موقعیت جدی نیمه دوم روی اشتباه رامتین سلیمان‌زاده مدافع باتجربه مسی‌ها به‌دست آمد که عیسی مرادی مهاجم سپاهان از اشتباه مدافع مس استفاده نکرد و شوت خطرناک او از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت تا نبرد شاگردان محمد ربیعی و ژوزه مورایس با نتیجه صفر-صفر در رفسنجان خاتمه یابد.

طلایی‌پوشان اصفهانی با این تساوی ناکام در کسب سومین برد متوالی خود بودند و با 20 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. مس رفسنجان هم با پذیرش دومین تساوی بدون گل پیاپی، در جدول رده‌بندی 14 امتیازی شد و در موقعیت هفتم جدول باقی ماند. شاگردان ربیعی در صورت برد آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران، به رتبه هشتم سقوط می‌کنند. سپاهانی‌ها در هفته دوازدهم که بعد از مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد، میهمان ملوان بندرانزلی خواهند بود و مس رفسنجان هم در دربی استان کرمان باید برابر مس کرمان قرار گیرد.

شگفتی‌سازی شاگردان «رحمتی» در خانه

آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی بعد از کسب یک امتیاز ارزشمند از استقلال امروز در خانه باید برابر یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بیست‌ودوم قرار می‌گرفت. شاگردان رحمتی امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان نساجی مازندران بودند، تیمی که از 4 بازی اخیر خود 3 بازی را با برد پشت سر گذاشته و در اراک، در سودای نزدیک شدن به صدر جدول و کسب سومین برد متوالی‌اش در لیگ بیست‌دوم بود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت این مسابقه حساس که تکرار فینال فصل گذشته جام حذفی بود، امیر عرب‌براقی را انتخاب کرده بود و با سوت عرب‌براقی، نبرد 2 تیم در ساعت 17:30 آغاز شد. اراکی‌ها از همان دقایق ابتدایی مسابقه نمایش تهاجمی از خود نشان دادند و به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار خانگی بودند. شاگردان مهدی رحمتی در دقیقه 16 روی یک پرتاب اوت و با همکاری محمداحسان حسینی، با ضربه سر دیدنی محمود قائدرحمتی به گل اول رسیدند.

بازیکنان آلومینیوم اراک حملات خود را ادامه دادند و هانسل زاپاتا با یک ضربه چیپ تماشایی در دقیقه 27 اختلاف را به 2 گل رساند تا خیلی زود شاگردان مهدی رحمتی خیال خود را از کسب پیروزی خانگی آسوده کنند. خطای شدید مدافع نساجی در دقیقه 30 باعث شد تا سعید بیگی با دریافت دومین کارت زرد از میدان مسابقه اخراج شود و کار شاگردان مطهری تغییر نتیجه دشوارتر گردد. بعد از اخراج بیگی، اراکی‌ها به خوبی بازی را مدیریت کردند و با برتری 2 گله به رختکن رفتند.

اراکی‌ها با وجود برتری 2 گله، به دنبال بهره‌وری از 10 نفره بودن تیم حریف بودند و با ارائه نمایشی تهاجمی در نیمه دوم سعی داشتند تا به گل سوم دست پیدا کنند. شاگردان مهدی رحمتی موقعیت‌های گلزنی متعددی روی دروازه نساجی خلق کردند اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از فروپاشی دروازه مازنی‌ها برای سومین‌بار می‌شد تا اینکه سجاد آقایی، مهاجم جوان و تعویضی آلومینیوم در یک رفت و برگشت توپ، با ضربه‌ای آکروباتیک به شکلی تماشایی در دقیقه 89 دروازه نساجی را فرو ریخت تا قاطع‌ترین پیروزی هفته نصیب آلومینیوم اراک شود.

آلومینیوم اراک با برتری 3 گله در خانه، با پروازی 4 پله‌ای در جدول، با 16 امتیاز و تفاضل 3+ به رتبه پنجم صعود کرد. شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی مازندران هم که امشب شکست غافلگیرکننده‌ای در اراک داشتند، با 16 امتیاز و تفاضل 2+ به جایگاه ششم سقوط کردند. شاگردان رحمتی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که بعد از اتمام فیفادی ماه نوامبر و مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد، باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن بروند و نساجی هم میزبان صنعت‌نفت آبادان خواهد بود. البته مازنی‌ها چهارشنبه هفته آینده (یازدهم آبان‌ماه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان باید در فینال سوپرجام فوتبال ایران به مصاف استقلال تهران بروند.

جشنواره گل ذوبی‌ها در فولادشهر

ذوب‌آهن اصفهان بعد از 2 باخت پیاپی برای خروج از بحران، امشب در آخرین دیدار هفته یازدهم در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان بود. تیمی که شرایطی مشابه ذوبی‌ها داشت، البته که نفتی‌ها در وضعیتی بحرانی‌تر از 5 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز به‌دست آورده و امروز در اصفهان به دنبال کسب پیروزی برای فرار از جمع تیم‌های قعرنشین بودند. 2 تیم بحران‌زده لیگ بیست‌ودوم با هدف رسیدن به 3 امتیاز نجات‌بخش برای خروج از جمع تیم‌های پایین جدولی، از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت ناصر جنگی مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان مهدی تارتار در تیم ذوب‌آهن خیلی زود به گل نخست در مسابقه امروز دست پیدا کردند. در دقیقه 4، محمدرضا سلیمانی با یک ضربه والی تماشایی، از موقعیت ایجاد شده توسط سجاد آشوری استفاده کرد و گل اول مسابقه را به سود ذوب‌آهن به‌ثمر رساند. سلیمانی بلافاصله بعد از گلزنی موفق شد برای تیمش یک ضربه پنالتی به‌دست آورد که علی محسن‌زاده دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان اشتباه خود در ارتکاب پنالتی را جبران کرد و در دقیقه 8 موفق به مهار ضربه صادق صادقی شد.

ذوبی‌ها که در اندیشه کسب 3 امتیاز خانگی بودند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 20 ناصر جنگی داور مسابقه سوت خود را بار دیگر به نشانه اعلام خطای پنالتی به صدا در آورد و خطای حسین شنانی به روی آرمان اکوان را اعلام نمود تا بازیکنان ذوب‌آهن برای دومین‌بار در مسابقه امشب صاحب ضربه پنالتی شوند. در حالی‌که سجاد آشوری آماده نواختن ضربه پنالتی بود، خاموش شدن یکی از پروژکتورهای ورزشگاه فولادشهر باعث ایجاد وقفه‌ای 8 دقیقه شد و سرانجام آشوری توانست در دقیقه 28 دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند و اختلاف را به 2 گل برساند.

شاگردان مهاجری بعد از دریافت گل دوم یکپارچه حمله شدند تا بلکه بتوانند اختلاف را به حداقل برسانند. سرانجام حملات بازیکنان نفت مسجدسلیمان، حسین شنانی روی یک حرکت انفرادی زیبا توانست در دقیقه 42 دروازه ذوب‌آهن را باز کند تا در پایان یک نیمه جنجالی و پرماجرا، ذوبی‌ها با برتری 2 بر یک برنده به رختکن بروند. رضا مهاجری در نیمه دوم، تغییراتی تهاجمی در ترکیب تیمش اعمال کرد و امیدوار به تغییر نتیجه و کسب امتیاز از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بود.

امیرحسین جدی مدافع ذوب‌آهن در دقیقه 56 اولین موقعیت جدی نیمه دوم را به‌ثبت رساند. جدی با استفاده از اشتباه عجیب مدافع نفت مسجدسلیمان در موقعیتی تک‌به‌تک با علی محسن‌زاده قرار گرفت که واکنش خوب محسن‌زاده مانع از به‌ثمر رسیدن گل سوم ذوب‌آهن شد. نادر محمدی مدافع تازه‌وارد ذوب‌آهن در دقیقه 65 برای پرتاب اوت به کنار زمین رفت و پرتاب اوت بلند و فوق‌العاده مدافع ذوبی‌ها با ضربه خوب آرمان اکوان همراه شد تا گل سوم به سود شاگردان مهدی تارتار به‌ثمر برسد.

نفتی‌ها در 20 دقیقه پایانی مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در تلاش برای رسیدن به گل بودند. در دقیقه 80 و در فاصله 10 ثانیه، پیمان میری و حسین شنانی 2 بار تیرک دروازه ذوب‌آهن را به لرزه در آوردند اما ناکام در فروپاشی دروازه حریف بودند. روی یک ضدحمله سرعتی، امیرحسین جدی در موقعیت تک‌به‌تک با علی محسن‌زاده قرار گرفت که محسن‌زاده ضربه جدی را مهار کرد اما محمدحسین اسلامی در ریباند توپ را به تور دروازه نفت مسجدسلیمان رساند تا گل چهارم ذوب‌آهن به‌ثمر برسد. بهمن سالاری در دقیقه (3+90) روی یک کار تیمی زیبا صاحب موقعیت گلزنی شد و با شوتی دیدنی توپ را به گوشه دروازه نفت مسجدسلیمان رساند تا ذوبی‌ها با برتری قاطع 5 بر یک به کار خود در هفته یازدهم لیگ بیست‌ودوم پایان بدهند.

شاگردان مهدی تارتار با کسب دومین پیروزی در لیگ بیست‌ودوم، 13 امتیازی شدند و به رتبه نهم جدول صعود کردند. نفت مسجدسلیمان هم با قبول ششمین شکست فصل، با 9 امتیاز و تفاضل 14- در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند. ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم که بعد از تعطیلات فیفادی برگزار می‌شود، در خانه پذیرای آلومینیوم اراک خواهد بود و نفت مسجدسلیمان هم در خانه باید در دربی استان خوزستان مقابل فولاد قرار گیرد.

در پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس با 24 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها بوده و استقلال با 22 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده سرخ‌پوشان پایتخت است. گل‌گهر سیرجان با 21 امتیاز و سپاهان اصفهان با 20 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. صنعت‌نفت آبادان هم در قعر جدول با 6 امتیاز و تفاضل 9- حضور داشته و ملوان بندرانزلی با 6 امتیاز و تفاضل 6- در جایگاه پانزدهم ایستاده است. نفت مسجدسلیمان هم با 9 امتیاز و تفاضل 14- در رتبه چهاردهم حضور دارد.

لیگ برتر فوتبال ایران به واسطه در پیش بودن فیفادی و البته مسابقات جام جهانی به استقبال تعطیلات طولانی‌مدت رفت و احتمالاً ادامه رقابت‌ها از اوایل دی‌ماه از سر گرفته خواهد شد. البته که چهارشنبه 11 آبان‌ماه تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند و هم‌چنین استقلال و نساجی مازندران در همان‌روز باید سوپرجام 1401-1400 را برگزار نمایند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری