football360 logo

تیم منتخب هفته یازدهم؛ سورپرایز پیش از جام‌جهانی!

07 آبان 1401 ساعت 14:5623 نظر
ذوب‌آهن بیشترین سهم را از تیم منتخب این هفته دارد و «محمود قائدرحمتی» بهترین بازیکن هفته بود.

به گزارش فوتبال360، در آخرین هفته پیش از برگزاری جام جهانی، نتایج عجیبی در لیگ برتر رقم خورد. ذوب‌آهن 5 گل به نفت مسجدسلیمان زد. نساجی با 3 گل از آلومینیوم شکست خورد. فولادِ شکست‌ناپذیر، برای دومین هفته متوالی باخت. استقلال و پرسپولیس هم با برد یک گله، به استقبال تعطیلات و دربیِ پس از آن رفتند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

محسن فروزان/ دروازه‌بان/ گل‌گهر/ نمره 7.85

فروزان در تقابل با تیم و مربی سابقش، حسابی درخشید. او در حالی مقابل فولاد قرار گرفته بود که در 6 بازی اخیر، مجموعا 3 گل خورده بود. فروزان این آمادگی بالا را در طول 90 دقیقه بازی با فولاد هم حفظ کرد و با مهار 4 شوت از مجموع 5 شوت در چارچوب بازیکنان فولاد، بالاترین نمره‌اش در یک مسابقه از این فصل را کسب کرد.

محمداحسان حسینی/ دفاع/ آلومینیوم/ نمره 7.51

مدافع جوان پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ،  حالا در 24 سالگی با پختگی بیشتری فوتبال بازی می‌کند. او در بازی این هفته مقابل نساجی، 2 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا بالاخره اولین تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های این فصل را تجربه کند. حسینی که در زمان برانکو در دفاع مرکزی بازی می‌کرد، حالا در دفاع چپ آلومینیوم قرار می‌گیرد و این هفته هم 10 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد.

آرمین سهرابیان/ دفاع/ گل‌گهر/ نمره 7.68

سهرابیان از زمان دعوت به اردوی تیم ملی، نمایش متفاوتی را ارائه می‌کند. او هفته قبل برای اولین‌بار در این فصل گل زد و این هفته هم جشن اولین پاس‌گلش را گرفت. سهرابیان در عملکردهای دفاعی هم مقابل مهاجمان فیزیکی فولاد نمایش قابل قبولی داشت و 9 عملکرد دفاعی نظیر قطع پاس و دفع توپ داشت.

آرمان اکوان/ دفاع/ ذوب‌آهن/ نمره 7.72

اکوان مدافعی است که این فصل در 29 سالگی توسط مهدی تارتار به لیگ برتر رسید. در جشن 5 گله ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان، او هم پایش به گلزنی باز شد و یکی از 2 شوت در چارچوبش، منجر به ثبت اولین گل لیگ برتری‌اش شد.

محمود قائدرحمتی/ هافبک/ آلومینیوم/ نمره 8.05

دیدار نساجی و آلومینیوم که یادآوری فینال جام حذفی فصل گذشته بود، این‌بار با برتری اراکی‌ها به پایان رسید. بهترین بازیکن این دیدار، هافبک سابق نساجی بود که حالا در لباس آلومینیوم، به تیم سابقش گل زد. قائدرحمتی این هفته 3 مرتبه با پاس‌کلیدی و 2 مرتبه هم با شوت در چارچوب دروازه نساجی را تهدید کرد تا بهترین بازیکن هفته شود. 

سجاد آشوری/ هافبک/ ذوب‌آهن/ نمره 7.97

آشوری هفته عجیبی را پشت سر گذاشت. او ابتدا با پاسی تماشایی، اولین گل بازی را در دقیقه 4 ساخت. سپس، بعد از هدر رفتن پنالتی ذوب‌آهن توسط صادق صادقی، خودش پشت دومین پنالتی تیمش ایستاد و یک گل هم زد. آشوری در دقیقه 31 به دلیل مصدومیت، زمین مسابقه را ترک کرد تا روز درخشانش خیلی زود به اتمام برسد.

سروش رفیعی/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 7.87

در این هفته‌ها انتقاد به عملکرد سروش رفیعی زیاد شده بود. رفیعی اما پیش از دربی، یک پاس‌گل داد تا با آسودگی به استقبال یک ماه تعطیلات لیگ برود. سروش رفیعی 2 مرتبه هم با شوت شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد تا بالاترین نمره مسابقه پرسپولیس و مس کرمان را دریافت کند. 

محمدحسین اسلامی/ هافبک/ ذوب‌آهن/ نمره 7.95

هافبک دهه هشتادی ذوب‌آهن در بین هم‌تیمی‌هایش، رکورددار بیشترین شوت، پاس‌کلیدی، دریبل موفق و توپ‌گیری در این فصل است. او این هفته هم یک گل به نفت زد تا بالاترین نمره فصلش را کسب کند. این اولین گل اسلامی در لیگ برتر هم بود.

هانسل زاپاتا/ مهاجم/ آلومینیوم/ نمره 7.88

اولین بازیکن خارجی تاریخ آلومینیوم اراک، بالاخره طلسم گل نزدنش در لیگ برتر را شکست. زاپاتا در دیدار با نساجی، دومین گل تیمش را به ثمر رساند. او در این بازی یک شوت دیگر هم زد که علیرضا حقیقی مهار کرد. آلومینیوم با این 3 گلی که به نساجی زد، بالاتر از این تیم در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. 

محمدرضا سلیمانی/ مهاجم/ ذوب‌آهن/ نمره 7.90

در برد 5 گله ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان، گل‌های این تیم را پنج بازیکن مختلف زدند. یکی از 5 گلزن این تیم، محمدرضا سلیمانی بود که برای اولین‌‌بار در این فصل، پایش به گلزنی باز شد. سلیمانی پیش از این، 7 شوت در این فصل زده بود که هیچ کدام تبدیل به گل نشده بود.

محمد محبی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.90

روند درخشان محمد محبی در استقلال متوقف نشد و او در این هفته هم گل زد. محبی تنها گل استقلال به هوادار را زد تا استقلال از کورس عقب نماند. محبی در 6 دیدار اخیر، 4 گل زده و در خلق موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش هم خسیس نبوده و 8 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری