football360 logo

تیم منتخب 11 هفته ابتدایی لیگ؛ فصلِ پرستاره!

10 آبان 1401 ساعت 10:0047 نظر
2 بازیکن از پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر، تراکتور و یکی هم از استقلال، هوادار و آلومینیوم به تیم منتخب رسیدند.

به گزارش فوتبال360؛ با گذشت 11 هفته از آغاز لیگ برتر، ستاره‌ها و بازیکنان ناکام این فصل مشخص شده‌اند. یورگن لوکادیا همان بازیکنی بود که پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند و خیلی زود، با 6 گل زده کیفیت بالایش را ثابت کرد. محمد عباس‌زاده هم همین نقش را در تیم قربان بردیف بازی کرد و در مسیر کسب عنوان آقای گلی قرار گرفته است. البته حضور ریکاردو آلوزی که بهترین پاسور این فصل لیگ برتر است هم در بازگشت عباس‌زاده به روزهای اوج بی‌تاثیر نبوده. محمد محبی ستاره این فصل استقلال بوده که علاوه بر حضور در رتبه سوم جدول گلزنان، رکورددار بیشترین شوت در چارچوب هم هست. 

پرسپولیس هم علاوه بر لوکادیا، از دروازه‌بانی درجه یک بهره می‌برد تا بردهای اقتصادی و یک گله، این تیم را به صدر جدول رده‌بندی برساند. رامین رضاییان و مسعود ریگی بهترین بازیکنان این فصل سپاهان بوده‌اند. رضاییان 3 گل زده و 2 پاس‌گل داده و ریگی هم رکورددار بیشترین تعداد توپ‌گیری است. امیر قلعه‌نویی با آرمین سهرابیان و رضا شکاری همه را غافلگیر کرده است. ستاره تیم مهدی رحمتی هم یک هافبک 30 ساله است. هوادار هم بازیکنی را در خط دفاع دارد که گل زدن را برای حریفان دشوار کرده است. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

علیرضا بیرانوند/ دروازه‌بان/ پرسپولیس/ نمره 7.28

شماره یک تیم ملی با بازگشت به پرسپولیس، آرامش را هم به خط دروازه این تیم برگردانده است. بیرانوند در این فصل با 3 گل خورده، کمتر از هر دروازه‌بان دیگری دروازه‌اش باز شده است. او با 8 کلین‌شیت - مشترک با پورحمیدی- رکورددار گل نخوردن در مسابقات این فصل است. با این تفاوت که بیرانوند بالاترین درصد مهار شوت را هم داشته و بعد از نیازمند، دومین دروازه‌بان دقیق لیگ در ارسال پاس هم هست. 

رامین رضاییان/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.18

رضاییان در همین مدت نسبتا کوتاهی که از فصل گذشته، 3 گل زده که برای یک مدافع کناری، آماری قابل قبول است. در این فصل فقط 4 بازیکن بیشتر از رامین رضاییان گل زده‌اند. او در ارسال پاس‌گل هم در همین‌ رتبه قرار دارد و 2 تا از 20 پاس‌کلیدی که داده، منجر به گل شده است. رضاییان با ارسال این 20 پاس‌کلیدی، پنجمین بازیکن خلاق لیگ در ایجاد موقعیت گل هم هست.

صائب محبی/ دفاع/ هوادار/ نمره 7.09

محبی در 4 دیداری که در ترکیب اصلی هوادار قرار گرفته، این تیم مجموعا یک گل خورده و در 3 بازی کلین‌شیت کرده است. همچنین محبی 2 مرتبه هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد که در دقایق حضور او، باز هم هوادار گلی نخورد. بازیکنی که در همین مدت کوتاه کیفیت بالایش را ثابت کرد و در نبرد پیروز جزو 5 بازیکن برتر و در موفقیت در نبردها جزو 10 بازیکن قلدر لیگ بوده است.

آرمین سهرابیان/ دفاع/ گل‌گهر/ نمره 7.15

سهرابیان فعال‌ترین بازیکن قلعه‌نویی در خط دفاع است. او به طور میانگین در هر بازی 8.2 قطع پاس و دفع توپ دارد. سهرابیان هفته گذشته گل 3 امتیازی تیمش به ذوب‌آهن را زد و سپس پاس‌گل برتری تیمش مقابل فولاد را هم داد. آماری که باعث شد به اردوی تیم ملی هم دعوت شود.

محمود قائدرحمتی/ هافبک/ آلومینیوم/ نمره 7.11

مهدی رحمتی پس از شروع ناامیدکننده در فصل جدید، با حضور در رتبه پنجم به تعطیلات رفت. تیمِ رحمتی هم در راه این صعود در جدول رده‌بندی، یک ستاره به نام قائدرحمتی داشت که در 6 فاکتور فنی شوت، شوت در چارچوب، پاس‌کلیدی، دریبل موفق، توپ‌گیری و خطای متحمل شده، یکی از 3 بازیکن برتر تیمش بوده است. قائدرحمتی این فصل 2 گل زده و یک پاس‌گل داده است. 

مسعود ریگی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.11

ریگی با آمدن مورایس، دوباره جایش را در ترکیب اصلی سپاهان پس گرفته است. او رکورددار بیشترین توپ‌گیری از بازیکنان حریف سپاهان است. ریگی در گل و پاس‌گل هم این فصل پیشرفت داشته و یک گل زده و 2 پاس‌گل داده است. ریگی دومین بازیکن برتر سپاهان در این فصل است. 

ریکاردو آلوز/ هافبک/ تراکتور/ نمره 7.34

آلوز بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر در نمرات متریکا است. بازیکنی که آمار فوق‌العاده 34 پاس‌کلیدی را در این یازده هفته ثبت کرده است. 7 پاس از 34 خلق موقعیت آلوز، برای تراکتور همراه با گل بوده است. شوت‌های آلوز به اندازه پاس‌هایش دقیق نبوده و او 13 شوت زده که فقط 2 شوتش در چارچوب بود و هیچ کدام هم گل نشد.

رضا شکاری/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.11

درخشش این فصل رضا شکاری از همان هفته اول شروع شد. او فصل را با یک گل و یک پاس‌گل مقابل تراکتور آغاز کرد. شکاری در ادامه فصل به طور میانگین در هر بازی، یک پاس‌کلیدی داد و 2 گل دیگر هم زد تا شاگرد اول امیر قلعه‌نویی درخط حمله شود. بازیکنی که معمولا به عنوان وینگر در این فصل بازی می‌کند و 8 شوت در چارچوب زده است.

محمد محبی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.25

ستاره این فصل استقلال، محمد محبی است که بیشتر از هر بازیکن دیگری، بهترین بازیکن زمین هم شده است. محبی بالاترین میانگین شوت در چارچوب را بین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم دارد. بازیکنی که 24 مرتبه با شوت دروازه حریفان را تهدید کرده که حاصل آن، حضور در رتبه سوم بهترین گلزنان فصل است. محبی علاوه بر 4 گلی که زده، در خلق موقعیت برای سایر هم‌تیمی‌هایش هم خسیس نبوده و 12 پاس‌کلیدی داده است.

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 7.17

عباس‌زاده تنها بازیکنی است که در این فصل هت‌تریک کرده. او تا پایان هفته یازدهم، 6 گل برای تراکتور زده تا صدرنشین جدول آقای گل‌های لیگ شود. محمد عباس‌زاده با 13 شوت در چارچوب، صدرنشین این فاکتور فنی هم هست. بازیکنی که پایین‌ترین لمس توپ را بین همه بازیکنان لیگ دارد و نشان می‌دهد از کمترین موقعیت، بیشترین بهره را می‌برد.

یورگن لوکادیا/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.25

لوکادیا همان مهاجم خارجی است که پرسپولیسی‌ها مدت‌ها دنبالش بودند. بازیکنی که در 5 مسابقه این فصل، گره بازی را برای پرسپولیس باز کرد و گل زد. او هم 6 گل در این فصل زده تا مشترک با محمد عباس‌زاده در صدرجدول گلزنان قرار داشته باشد. لوکادیا در این فصل یک پنالتی هم گرفته است. آمار جالب لوکادیا این است که فقط 7 شوت در چارچوب زده و یعنی دروازه‌بان‌ها روی هم رفته یک شوت او را مهار کردند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری