football360 logo

شکست زوج «شیمبا» و «منشا»؛ خسته‌کننده‌ترین بازی‌های لیگ در رفسنجان

08 آبان 1401 ساعت 22:5313 نظر
آقای گل‌های پیشین لیگ برتر این فصل در رفسنجان، وضعیتی ناامید کننده را تجربه می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، خرید لوسیانو پریرا و نگه داشتن گادوین منشا، بزرگترین موفقیت‌های مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات بود. آن‌ها قرار بود با این دو مهاجم خارجی، خط حمله‌ای ترسناک برای این فصل بسازند اما در عمل وضعیت طور دیگری برای‌شان پیش رفت. مس رفسنجان نه گل می‌زند و نه اجازه می‌دهد حریفان دروازه‌اش را باز کنند. لیست طولانی از مساوی‌ها، که این تیم را به خسته کننده‌ترین تیم این فصل لیگ برتر تبدیل کرده است.

پایین‌ترین میانگین گل

مس رفسنجان در حال حاضر با 4 گل خورده در 11 بازی، دومین خط دفاع برتر لیگ پس از پرسپولیس را در اختیار دارد. این آمار، نکته مثبتی برای تیم محمد ربیعی است. در خط حمله آن‌ها، با 5 گل زده بدترین تیم لیگ هستند. فقط صنعت نفت آبادان، تیم آخر جدول وضعیتی مشابه مس رفسنجان در حمله دارد. رد و بدل شدن 9 گل در بازی‌های مس رفسنجان تا اینجای لیگ، یعنی هر بازی این تیم به صورت میانگین یک گل هم نداشته است. از 11 بازی مس رفسنجان هم 8 بازی، با مساوی تمام شده‌اند تا این تیم از هر جهت کم هیجان‌ترین بازی‌های لیگ را به نمایش گذاشته باشد. مسی‌ها فقط هوادار و تراکتور را برده‌اند و یک باخت به پرسپولیس در کارنامه‌شان دارند.

آقای گل نیمکت‌نشین

مشکلات خط حمله مس رفسنجان، در شرایطی است که آن‌ها این فصل صاحب پریرا و منشا، آقای گل‌های سابق لیگ هستند. پریرا لیگ هجدهم، به صورت مشترک با استنلی کی‌روش بهترین گلزن لیگ شد و منشا، فصل پیش با پیراهن مس رفسنجان این عنوان را به دست آورد. حضور همزمان آن‌ها در مس، یکی را نیمکت نشین کرده است. پریرا این فصل هر 11 بازی مس رفسنجان فیکس بوده اما ربیعی، فقط 4 بازی از زوج او و منشا استفاده کرد. نمایش ناموفق این زوج در هفته‌های ابتدایی، باعث شد منشا روی نیمکت برود. پریرا تا اینجای فصل، فقط 2 گل زده و منشا هم نتوانسته حتی یک بار دروازه حریفان را باز کند. فصل پیش منشا تا هفته یازدهم 7 گل و پریرا، 5 گل زده بودند. آماری که با وضعیت این روزهای‌شان، فاصله زیادی دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری