football360 logo

عملکرد ضعیف شاگردان «مهاجری»؛ بدترین خط دفاع 12 سال اخیر!

08 آبان 1401 ساعت 15:3010 نظر
نفت مسجدسلیمان با عملکردی باورنکردنی در فاز دفاعی، با اختلاف نسبت به سایر رقبا بدترین خط دفاعی لیگ بیست‌ودوم را دارد.

به گزارش فوتبال 360، شاگردان رضا مهاجری بار دیگر زمینه‌ساز یک پیروزی قاطع و پرگل در لیگ بیست‌ودوم شدند و بعد از قبول شکست سنگین برابر نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان، این‌بار در اصفهان برابر ذوب‌آهن شکستی 5 بر یک را متحمل شدند تا شمار گل‌های خورده نفتی‌ها در لیگ بیست‌ودوم به عدد 25 برسد و میانگین 2.27 گل خورده در هر مسابقه از سوی شاگردان مهاجری به‌ثبت برسد!

نفتی‌ها در لیگ بیست‌ودوم شروع موفقی داشتند و توانستند در هفته‌های ابتدایی در جمع تیم‌های بالانشین جدول حضور پیدا کنند و حتی نمایش‌های قابل‌قبولی هم مقابل سرخابی‌های پایتخت داشتند، اما به یک‌باره سیر نزولی شاگردان رضا مهاجری در جدول رده‌بندی آغاز شد، به طوری‌که آن‌ها در 6 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز به‌دست آورده و 19 گل دریافت کرده‌اند!

در حوالی رکورد تاریخی خودروسازان

نفت مسجدسلیمان رکوردی کم‌سابقه در تاریخ فوتبال ایران را از حیث گل خورده به جای گذاشته است. نگاهی به یک دهه اخیر نشان می‌دهد که نفتی‌ها رکورد دست‌نیافتنی در لیگ بیست‌ودوم دارند و آخرین‌بار در لیگ دهم بود که تیمی با بیش از 25 گل خورده کارش را در هفته یازدهم رقابت‌ها به پایان برده بود.

پیکان قزوین که یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک در آن مقطع بود، با رکورد عجیب و غریب 60 گل خورده فصل را به پایان برد. پیکانی‌ها در 11 هفته ابتدایی فصل، 26 گل از رقبای خود دریافت کرده بودند و آماری بی‌سابقه را در فوتبال ایران به جای گذاشتند. حالا بعد از 12 فصل، دوباره نفت مسجدسلیمان یاد نماینده استان قزوین را در جدول رده‌بندی لیگ برتر زنده کرده و رکورد عجیب‌وغریبی از حیث گل خورده به جای گذاشته است. 

پایان کار «مهاجری» در مسجدسلیمان؟

نفتی‌ها در هفته‌های اخیر حواشی زیادی را در تیم خود داشته‌اند و مشکلات عدیده مالی و البته سخت‌افزاری از جمله نبود پزشک در کنار تیم باعث شده تا شاگردان رضا مهاجری با گذراندن انواع و اقسام مشکلات خود را برای حضور در لیگ بیست‌ودوم آماده کنند. کسب یک امتیاز از 18 امتیاز ممکن در 6 بازی اخیر باعث شده تا نفت مسجدسلیمان تنها 3 امتیاز قعر جدول لیگ بیست‌ودوم فاصله داشته باشد.

رضا مهاجری که تیمش شروع خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشت، حالا شاگردان خود را در حوالی قعر جدول می‌بیند و دور از ذهن نیست که مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان برای شوک دادن به تیم خود به سراغ تغییر و تحولات فنی بروند و مهاجری را از سمت خود برکنار کنند. البته که از روز گذشته خبرهای غیررسمی درباره احتمال تغییر در ساختار مدیریتی باشگاه هم به گوش می‌رسید که باید دید با توجه به تعطیلات طولانی‌مدت لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی، در نهایت سرنوشت این تیم به کجا می‌رسد و آن‌ها در ادامه فصل با چه شرایطی کار خود را دنبال خواهند کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری