football360 logo

رکورد ویژه گل‌گهر در لیگ بیست‌ودوم؛ بهترین خط آتش

08 آبان 1401 ساعت 18:0016 نظر
گل‌گهر سیرجان با ثبت رکورد بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم به استقبال تعطیلات فیفادی رفت.

به گزارش فوتبال 360، شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، به مانند فصول گذشته توانسته‌اند نام خود را در کورس مدعیان بالانشین جدول مطرح کنند و با وجود جدایی مهره‌های تاثیرگذاری مثل سعید صادقی، روند نتیجه‌گیری گل‌گهری‌ها تغییر نکرده و آن‌ها در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارند و فاصله‌شان تا صدر جدول رقابت‌ها که پرسپولیس در آنجا حضور دارد، فقط 3 امتیاز است.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در حالی رتبه سوم جدول لیگ را در اختیار دارند که همواره با نمایش‌های تهاجمی خود توانسته‌اند فوتبال زیبایی از خود به اجرا در بیاورند و در حال حاضر هم عنوان برترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم در اختیار شاگردان قلعه‌نویی است که نشان از عملکرد خوب خط حمله گل‌گهر سیرجان دارد، آن‌هم در شرایطی که در اتفاقی جالب‌توجه تاثیرگذارترین مهره فصل گذشته گل‌گهر که سعید صادقی بود، در حال حاضر در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور ندارد!

دستاوردی با مشارکت 9 ستاره

گل‌گهری‌ها با ثبت 17 گل تا پایان هفته یازدهم عنوان برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. دستاوردی که نگاهی به آمار و ارقام شاگردان امیر قلعه‌نویی نشان می‌دهد با درخشش 9 بازیکن به دست آمده است. بیشترین تاثیرگذاری را در رسیدن گل‌گهر به عنوان برترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم، رضا شکاری مهاجم جوان این تیم داشته که توانسته برای سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی 3 گل بزند و 2 پاس‌گل هم در کارنامه او به چشم می‌خورد.

مرتضی تبریزی، محمد خدابنده‌لو، علی‌اصغر عاشوری، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری‌نژاد، علیرضا علیزاده، کی‌روش استنلی سوارز و امیر شهیم سایر بازیکنانی هستند که در رسیدن گل‌گهر سیرجان به عنوان برترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم مشارکت داشته و موفق شده‌اند برای تیم خود گلزنی کنند.

لیگ ایران و یک چرخه ناامیدکننده!

گل‌گهر در حالی بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم را در اختیار دارد که نگاهی به جدول رده‌بندی فصل گذشته در مدت مشابه نشان می‌دهد که سرخابی‌های پایتخت در پایان هفته یازدهم لیگ بیست‌ویکم با 16 گل زده مشترکاً صاحب عنوان برترین خط حمله لیگ بودند. البته که 3 گل زده استقلال به واسطه حکم انضباطی دیدار با گل‌گهر سیرجان بود.

سپاهان اصفهان هم در لیگ بیستم با ثبت 17 گل زده تا پایان هفته یازدهم صاحب عنوان برترین خط حمله رقابت‌ها بود. میانگین 1.54 گل زده در هر مسابقه نشان می‌دهد که لیگ برتر فوتبال ایران همچنان جزو لیگ‌های کم‌گل بوده و با وجود تغییر و تحولات انجام شده در ترکیب تیم‌ها، هنوز خبری از بازی‌های جذاب و پرگل نبوده و بیشتر مسابقات با بردهای اقتصادی و یک‌گله به پایان می‌رسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری