football360 logo

پیام ویژه برای «کی‌روش» از مجارستان؛ من هم هستم

09 آبان 1401 ساعت 13:309 نظر
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا با عملکردی خیره‌کننده مانع از شکست تیمش شد.

به گزارش فوتبال 360، شهاب زاهدی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران محسوب می‌شود که چالش حضور در لیگ مجارستان را بعد از تجربه حضور در لیگ اوکراین پذیرفته و قصد دارد تا همچنان به ماجراجویی‌های خود در لیگ‌های اروپایی ادامه بدهد. زاهدی که نقش مهمی در ترکیب پوشکاش آکادمیا مجارستان دارد، شب گذشته با عملکردی درخشان به عنوان یار تعویضی مانع از شکست تیمش در هفته سیزدهم لیگ مجارستان شد.

10 دقیقه و 2 گل؛ نجات از باخت با درخشش ستاره ایرانی

زاهدی در دقیقه 76 به ترکیب تیمش اضافه شد، آن‌هم در شرایطی که یاران شهاب زاهدی با نتیجه 2 بر یک از حریف خود عقب بودند و نکته جالب‌توجه، 10 نفره بودن هر 2 تیم بود. زاهدی یک دقیقه بعد از حضورش در میدان مسابقه، توپ را با یک ضربه سر دقیق به تور دروازه اویپست رساند تا گل تساوی به سود پوشکاش آکادمیا به‌ثبت برسد. در دقیقه 83 برای سومین‌بار دروازه این تیم باز شد تا مجدداً یاران زاهدی از حریف خود عقب بیفتند.

مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا برای تکمیل درخشش خود بار دیگر درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و توانست با یک ضربه سر تماشایی دروازه اویپست را در دقیقه 87 فرو بریزد تا در فاصله 10 دقیقه، 2 بار در نقش گلزن در ترکیب پوشکاش آکادمیا بدرخشد و مانع از شکست تیمش شود. زاهدی در تمامی دیدارهای پوشکاش آکادمیا در طول 13 هفته اخیر لیگ مجارستان به میدان رفته و با دبل شب گذشته‌اش توانست شمار گل‌های خود را به عدد 5 برساند.

وضعیت مبهم «اللهیار»؛ نوبت به «زاهدی» می‌رسد؟

کارلوس کی‌روش برای چینش فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر کار دشواری را در مقابل خود می‌بیند. مصدومیت چند ستاره کلیدی از جمله احمد نوراللهی، سردار آزمون و البته اللهیار صیادمنش، کی‌روش را نگران کرده و سرمربی پرتغالی امیدوار است که هر 3 بازیکن را بتواند در قطر در کنار تیمش داشته باشد و از توانایی‌های فنی آن‌ها بهره ببرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز اعلام کرد که احمد نوراللهی و سردار آزمون در شرایط خوبی به سر می‌برند و مشغول گذراندن دوره درمانی هستند و مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهند داشت اما مصدومیت ادامه‌دار اللهیار صیادمنش باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال دعوت از ستاره‌ای دیگر به اردوی تیم ملی به میان بیاید.

شهاب زاهدی که در دوره دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، شب گذشته با درخشش در ترکیب پوشکاش آکادمیا سعی داشت تا آمادگی فنی بالای خود را به کادرفنی جدید تیم ملی نشان بدهد و حالا چشم‌انتظار اعلام فهرست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی است. البته که زاهدی شانس کمی برای حضور در جام جهانی دارد، اما اگر وضعیت اللهیار صیادمنش به ثبات نرسد و او ناکام در همراهی تیم ملی باشند، دور از ذهن نیست که کارلوس کی‌روش به سراغ دعوت از شهاب زاهدی برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری