football360 logo

شاگردان ژنرال از قطارِ قطر پیاده شدند؛ بدرود جام جهانی

11 آبان 1401 ساعت 14:1651 نظر
«کارلوس کی‌روش» در دور جدید دوره ارزیابی فنی از بازیکنان گل‌گهر دعوت به‌عمل نیاورده است.

به گزارش فوتبال 360، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در حال آخرین بررسی‌ها برای نهایی‌کردن فهرست تیمش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر است و به دقت عملکرد بازیکنان را زیر ذره‌بین دارد تا بتواند با انتخاب بهترین نفرات، تیمش را در جام جهانی به میدان بفرستد. آمادگی فنی بالای بازیکنان، دغدغه اصلی کارلوس کی‌روش است، به طوری‌که این سرمربی حتی بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم تهدید کرده که در صورت عدم حضور در تمرینات، شانس حضور در جام جهانی را از دست می‌دهند!

کمبود بازیکن و ابتکار ویژه سرمربی پرتغالی

کی‌روش در اقدامی جالب‌توجه از بازیکنان تیم جوانان ایران دعوت کرده تا در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کنند و به نوعی نقش حریف تمرینی را برای ملی‌پوشان بزرگسالان ایفا نمایند. عدم آغاز رسمی فیفادی ماه نوامبر و البته حضور بازیکنان استقلال در تمرینات تیم باشگاهی خود به دلیل برگزاری مسابقه سوپرجام باعث شده تا بازیکنان در دسترس کادرفنی تیم ملی به حداقل برسد.

کارلوس کی‌روش در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که در حال حاضر فقط 8 بازیکن را در اختیار دارد و این تعداد بازیکن در فاصله زمانی کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جام جهانی، برای انجام دوره آماده‌سازی خوب و مناسب بی‌شک کفایت نمی‌کند. نکته جالب‌توجه اما درباره تصمیم سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران است که روی نام 2 بازیکن گل‌گهر سیرجان خط قرمز کشیده است.

خداحافظی زودهنگام گل‌گهری‌ها با تیم ملی

آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو 2 بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بودند که در دوره‌های ارزیابی فنی قبلی حضور پیدا می‌کردند اما با وجود تعطیلی مسابقات لیگ برتر و البته کمبود بازیکن در اردوی تیم ملی، کی‌روش حاضر به دعوت دوباره سهرابیان و خدابنده‌لو نشده تا تلویحاً به این 2 بازیکن اعلام کند که جایی در تفکرات او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر ندارند و 2 مهره کلیدی گل‌گهر دیگر نمی‌توانند در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

سهرابیان و خدابنده‌لو که فصل خوبی را در گل‌گهر گذرانده و نقش محوری در موفقیت‌های تیم خود داشته‌اند، حالا شانس حضور خود در جام جهانی را پایان یافته تلقی می‌کنند و بعید به نظر می‌رسد که در فاصله زمانی کوتاه باقی‌مانده تا جام جهانی 2022 قطر نظر کارلوس کی‌روش تغییر کند و این سرمربی پرتغالی بخواهد مجدداً از بازیکنان گل‌گهر برای حضور در اردوی ملی دعوت به عمل بیاورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری