football360 logo

لیگ ایران در انتظار تعطیلات پاییزی؛ حکم اخراج در انزلی صادر می‌شود؟

11 آبان 1401 ساعت 11:2414 نظر
دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر امروز در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های لیگ برتری به استقبال تعطیلات فیفادی رفته‌اند اما هنوز یک مسابقه معوقه باقی‌مانده تا پرونده 88 دیدار در 11 هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم بسته شود؛ دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر میان ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان که گفته شد به دلیل وضعیت جوی انزلی شرایط برای برگزاری آن مساعد نبوده و همین مسئله باعث شد تا با تعویقی حدوداً 2 ماهه، این مسابقه امروز برگزار شود.

2 تیم در شرایطی بحرانی به هم رسیده‌اند و برای نجات از بحران، نیاز مبرمی به 3 امتیاز مسابقه امروز (چهارشنبه) دارند. مسابقه‌ای که قرار است از ساعت 15:30 در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی آغاز شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محمدحسین زاهدی‌فر را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرده است.

فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در 6 دیدار اخیر خود تنها 4 امتیاز به دست آورده و نکته مهم، 2 شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی و گل‌گهر بوده که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به رتبه دهم جدول سقوط کنند. شاگردان نکونام در صورت کسب 3 امتیاز مسابقه امروز، می‌توانند با 3 پله صعود، با حضور در جایگاه هفتم جدول وارد تعطیلات فیفادی شوند. هفتمین ناکامی پیاپی فولادی‌ها در کسب پیروزی، موقعیت آن‌ها در جدول را بحرانی‌تر می‌کند و بی‌شک کار جواد نکونام برای بازگرداندن تیمش به روزهای خوب هم دشوارتر می‌شود و فاصله فولاد با صدر جدول، بیش از 10 امتیاز باقی می‌ماند!

ملوان بندرانزلی هم شرایطی بحرانی‌تر از فولاد دارد، شاگردان مازیار زارع با 6 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول هستند و از 3 بازی قبلی تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند. ملوانی‌ها امروز این فرصت را دارند تا با کسب 3 امتیاز خانگی از رتبه پانزدهم بالاتر بیایند و به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهاردهم جدول قرار بگیرند. ناکامی دوباره شاگردان مازیار زارع در مسابقه امروز این احتمال را به‌وجود می‌آورد که حکم اخراج زارع صادر شود و ماموریت این سرمربی جوان در ملوان به پایان برسد.

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از انجام دیدار معوقه میان ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان به تعطیلات حدوداً 2 ماهه خواهد رفت و براساس اظهارات مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر، ادامه لیگ بعد از اتمام جام جهانی برگزار می‌شود که این اظهارات نشان می‌دهد تا اواخر آذر ماه، خبری از برگزاری دیدارهای لیگ بیست‌ودوم نخواهد بود و تیم‌ها فرصت آماده‌سازی نزدیک به 2 ماهه‌ای را برای حضور در ادامه فصل در اختیار دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری