football360 logo

پایان گمانه‌زنی‌ها و رفع نگرانی «کی‌روش»؛ بازگشت «آزمون»

14 آبان 1401 ساعت 11:5027 نظر
مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال ایران با گذر از روزهای مصدومیت آماده بازگشت به تمرینات تیم باشگاهی‌اش شده است.

به گزارش فوتبال 360، مصدومیت سردار آزمون در تمرینات پیش از دیدار با پورتو پرتغال باعث شد تا شائبه‌های زیادی درباره احتمال غیبت او در جام جهانی به‌وجود بیاید. آزمون که در ابتدای فصل در ترکیب اصلی بایرلورکوزن قرار داشت اما رفته‌رفته از ترکیب تیمش دور شد، امیدوار بود بتواند تا در آستانه جام جهانی با درخشش در بوندس‌لیگا بتواند در اوج آمادگی به اردوی تیم ملی اضافه شود اما معادلات با مصدومیت ستاره خط حمله تیم ملی تغییر کرد.

آزمون در شرایطی مصدوم شد که کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بازگشته بود و کی‌روش امید داشت تا بتواند از مهره مورد علاقه‌اش در نوک پیکان خط حمله تیم ملی در جام جهانی استفاده کند. بعد از مصدومیت به‌وجود آمده برای مهاجم تیم ملی، با تعاملات انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه بایرلورکوزن قرار شد تا دوره بازتوانی سردار آزمون زیرنظر کادرفنی تیم ملی ایران در قطر بگذرد.

امیدواری سرمربی تیم ملی؛ «آزمون» می‌رسد

کارلوس کی‌روش بارها در مصاحبه‌های خود بعد از انتخاب دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد که به دقت شرایط سردار آزمون را زیرنظر دارد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ستاره خط حمله تیم ملی مشکلی برای همراهی ایران در جام جهانی 2022 قطر نخواهد داشت.

کی‌روش در آخرین مصاحبه‌اش درباره شرایط آزمون توضیح داد: «سردار هم در مسیر درستی حرکت می‌کند و برنامه خوبی طی می‌کند. او ۲ نوامبر به باشگاه خودش برمی‌گردد. همکاری خوبی بین ما و باشگاه لورکوزن شکل گرفته است. ما از منابع خودمان استفاده کردیم و اعضای کادرمان را به طور تمام وقت در اختیار نوراللهی و آزمون قرار دادیم و آن‌ها به این 2 بازیکن کمک کردند. این بازیکنان 14 نوامبر در اختیار تیم‌ملی خواهند بود».

«آلونسو» به مهاجم ایرانی پیش از جام جهانی اعتماد می‌کند؟

نشریه کیکر که یکی از نشریات معتبر آلمانی است در خبری ویژه و اختصاصی مدعی شد که سردار آزمون در دوره فیزیوتراپی در قطر توانسته به فرم ایده‌آل برسد و او مشکلی برای بازگشت به تمرینات گروهی بایرلورکوزن ندارد و می‌تواند از هفته آینده در بوندس‌لیگا به میدان برود.

ژابی آلونسو سرمربی تیم بایرلوکوزن از زمان انتخابش به عنوان سرمربی این تیم، آزمون را در اختیار نداشته و احتمالاً در صورت بازگشت مهاجم ایرانی به فهرست بایرلورکوزن، از او در خط حمله تیمش بهره خواهد برد. بایرلوکوزن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه باید در مقابل کلن قرار گیرد و به نظر می‌رسد از این مسابقه، نام سردار آزمون به فهرست تیم آلمانی بازگردد.

آزمون در شرایطی به فهرست تیم بایرلورکوزن بازخواهد گشت که کمتر از 2 هفته تا آغاز جام جهانی مانده و بی‌شک آمادگی بالای او می‌تواند خبر خوشی برای کارلوس کی‌روش باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری