football360 logo

حمله دروازه‌بان آلومینیوم به رکورد تاریخی؛ «پورحمیدی» چشم‌انتظار یک شگفتی بزرگ

16 آبان 1401 ساعت 15:3030 نظر
دروازه‌بان 24 ساله آلومینیوم اراک توانسته آمار جالب‌توجهی از خود در لیگ بیست‌ودوم به جای بگذارد.

به گزارش فوتبال 360، علیرضا بیرانوند در بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران توانسته در کورس برترین دروازه‌بانان لیگ بیست‌ودوم قرار بگیرد و مدعی اول کسب دستکش طلایی قلمداد می‌شود، اما بیرانوند در مسیر رسیدن به دستکش طلایی تنها نبوده و به جز رقبای همیشگی و باتجربه، یک دروازه‌بان جوان و جویای‌نام را هم در کنار خود می‌بیند که پایاپای او در حال تلاش برای رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم است؛ حسین پورحمیدی.

به دنبال فرار از یک کابوس

دروازه‌بان آلومینیوم اراک که در فرمی ایده‌آل قرار دارد، توانسته در حالی به کار خود در 11 هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم پایان بدهد که 8 کلین‌شیت از خود به‌جای گذاشته و تنها 4 بار دروازه‌اش باز شده است. پورحمیدی البته فصل گذشته هم این رکورد موفق را داشت، او در پایان هفته یازدهم لیگ بیست‌ویکم 9 کلین‌شیت در کارنامه‌اش داشت و تنها 2 بار دروازه‌اش باز شده بود اما در ادامه فصل نتوانست رکورد خود را حفظ کند، هر چند که امیدوار است اتفاقات فصل گذشته در لیگ بیست‌ودوم تکرار نشود.

پورحمیدی فصل گذشته و بعد از اتمام هفته یازدهم، سیر نزولی در ترکیب آلومینیوم اراک داشت؛ به طوری‌که در 19 مسابقه، 21 گل خورد و تنها 5 بار توانست کلین‌شیت کند و ناکام در حفظ موقعیت خود در بین برترین دروازه‌بانان لیگ بیست‌ویکم بود اما حالا در فصل جدید لیگ برتر در سودای جبران بوده و امیدوار است بتواند در 24 سالگی اولین دستکش طلایی خود را به‌دست آورد.

حمله به رکورد «نیازمند»؛ رویای بزرگ محقق می‌شود؟

حسین پورحمیدی در کنار رویای رسیدن به دستکش طلایی که تاکنون محقق شده و توانسته پایاپایِ علیرضا بیرانوند، در 11 هفته 8 کلین‌شیت به‌ثبت برساند، به دنبال یک هدف بزرگ دیگر هم بوده و قصد دارد تا نام خود را در تاریخچه لیگ برتر فوتبال ایران جاودانه کند و رکورد بیشترین دقایق متوالی گل نخوردن را به‌دست آورد. رکوردی که در اختیار پیام نیازمند است.

دروازه‌بان شماره یک سپاهان حدفاصل دقیقه 4 هفته بیست‌ونهم لیگ هجدهم تا دقیقه 45 هفته نهم لیگ نوزدهم گل نخورد تا با رکورد 940 دقیقه، از رکورد دروازه‌بانانی مثل احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، بهرام مودت، آرمناک پطروسیان، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی عبور کند و رکورددار گل‌نخوردن در لیگ فوتبال ایران شود اما دروازه‌بان آلومینیوم اراک به دنبال شکستن رکورد نیازمند است.

پورحمیدی در 6 دیدار اخیر آلومینیوم گل نخورده و توانسته رکورد 540 دقیقه‌ای به نام خود ثبت کند و حالا امیدوار است در ایام تعطیلات جام جهانی بتواند آمادگی فنی خود را حفظ کند و تا پایان نیم‌فصل روند بسته ماندن دروازه خود را حفظ نماید تا هم به سوی دستکش طلایی قدم بردارد و هم در مسیر رسیدن به رکورد تاریخی پیش برود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری