football360 logo

پیام «زاهدی» از مجارستان به «کی‌روش»؛ نفر بیست‌وششم

15 آبان 1401 ساعت 10:3930 نظر
«شهاب زاهدی» امیدوار است سورپرایز بزرگ لیست ایران در جام جهانی قطر باشد.

به گزارش فوتبال 360، رفتن به لیگ مجارستان، کوچی اجباری برای شهاب زاهدی بود. بازیکنی که در اوکراین شرایط خوبی داشت اما جنگ این کشور، باعث شد مجبور به انتخاب باشگاهی جدید بشود. زاهدی در پوشکاش، جا افتاده و مهاجم ثابت این تیم به‌حساب می‌آید. او تمام بازی‌های این فصل لیگ مجارستان بازی کرده و 10 بازی از 14 بازی تیمش فیکس بوده است. آمار نسبتا خوب گلزنی او همزمان با مصدومیت سردار آزمون، باعث شده زاهدی بیشتر از همیشه امیدوار به حضور در جام جهانی باشد.

فرم خوب

زاهدی و پوشکاش این هفته در لیگ مجارستان، به کیشواردا باختند و نتوانستند گل بزنند. هفته پیش و در مساوی 3-3 با اوجپست، زاهدی زننده 2 گل تیمش بود. او مجموعا در این فصل لیگ مجارستان، 5 گل زده و بهترین گلزن پوشکاش است. در جدول گلزنان مجارستان هم ادووی ایکوبا با 8 گل در صدر جدول قرار دارد و زاهدی جزو تعقیب کننده‌های او محسوب می‌شود. زاهدی در جام حذفی هم یک بازی انجام داد و با 2 گل و یک پاس گل، نقشی موثر در برد 5 گله تیمش داشت. مهاجم ایرانی پوشکاش در فرم خوبی به‌سر می‌برد و از هفته چهارم تا امروز، به صورت میانگین هر دو بازی یک گل می‌زند.

یکی از سه نفر

لیست 23 نفره تیم ملی برای جام جهانی، قابل پیش بینی است و زاهدی شانس زیادی برای قرار گرفتن در بین آن‌ها ندارد. لیست تیم‌ها برای جام جهانی قطر، 26 نفره خواهد بود و زاهدی امیدوار است بتواند یکی از سهمیه‌های اضافه شده را به دست آورد. به خصوص که آزمون، تازه از مصدومیت رها شده و بعید نیست کی‌روش، یک مهاجم هدف اضافه همراه تیم ملی به قطر بفرستد. حضور ثابت زاهدی در یک لیگ اروپایی و علاقه کی‌روش به لژیونرها، شانس او را یبشتر می‌کند. قرار گرفتن بازیکنی بدون حتی یک بازی ملی در لیست ایران برای جام جهانی، اتفاقی کم سابقه است و زاهدی، می‌خواهد یکی از همین استثناها لقب بگیرد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری