football360 logo

نمایش فوق‌العاده شاگردان «بردیف» در نیمه مربیان؛ دود از کنده بلند می‌شود

15 آبان 1401 ساعت 12:2326 نظر
تراکتور تبریز در نیمه مربیان در لیگ بیست‌ودوم توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش فوتبال 360، برتری در نیمه مربیان، یک دستاورد مهم برای تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران به‌شمار می‌آید. اتفاقی که ماحصل تعویض‌های درست از سوی کادرفنی و البته بدنسازی خوب بازیکنان تیم است که باعث شده تا با وجود فرسایشی‌بودن روند مسابقه، بتوانند نتیجه را به سود تیم خود حفظ کنند و با دست پر از میدان مسابقه خارج شوند و در بسیاری از دیدارها نتیجه بازی در نیمه مربیان رقم خورده است.

تراکتور تبریز، متخصص در نیمه مربیان

قربان بردیف، کهنه‌کارترین سرمربی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران است. سرمربی که بعد از گذراندن دوران موفق در زنیت روسیه، حالا در تبریز ماجراجویی تازه‌ای را دنبال می‌کند و در سودای کسب موفقیت در لیگ بیست‌ودوم است. بردیف شروع خوبی در تراکتور نداشت اما رفته‌رفته توانست تیمش را به جمع مدعیان نزدیک کند و نتایج خوبی را همراه سرخ‌پوشان تبریزی به‌دست آورد.

تراکتوری‌ها هیچ‌گاه در نیمه دوم بازنده از میدان مسابقه خارج نشده‌اند و کسب 6 برد و 5 تساوی باعث شده تا شاگردان قربان بردیف با 11 گل زده و 5 گل خورده، بهترین تیم در نیمه دوم در لیگ بیست‌ودوم باشند و موفق شده‌اند کارنامه‌ای درخشان را از خود به جای بگذارند.

پرافتخارترین سرمربی لیگ به‌دنبال بردیف

امیر قلعه‌نویی، دیگر سرمربی نامدار و باتجربه شاغل در لیگ بیست‌ودوم است. سرمربی که از او به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران یاد می‌شود و امیدوار است بعد از نزدیک به یک دهه دوری از جام بتواند در فصل جاری در سیرجان موفق شود و رکورد خود را در کسب عناوین قهرمانی بهبود بخشد. گل‌گهر با هدایت قلعه‌نویی توانست نتایج خوبی را کسب کند و در کورس مدعیان قرار دارد.

شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم در نیمه مربیان نتایج خوبی را کسب کرده و به مانند تراکتور شکست‌ناپذیر بوده‌اند. سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با کسب 4 برد و 7 تساوی و به‌ثمر رساندن 12 گل و دریافت 5 گل در نیمه دوم، با 19 امتیاز دومین تیم برتر در نیمه مربیان هستند تا بعد از قربان بردیف، سرمربی کهنه‌کار و باتجربه گل‌گهر در جایگاه دوم قرار گیرد.

استقلال و پرسپولیس مشترکاً با 18 امتیاز و تفاضل 4+ در رتبه‌های سوم و چهارم در بین تیم‌های لیگ برتری قرار دارند که توانسته‌اند در نیمه‌های دوم در طول لیگ بیست‌ودوم عملکرد نسبتاً خوبی را از خود به جای بگذارند.

قعرنشینی نمایندگان خوزستان در نیمه مربیان

صنعت‌نفت آبادان اگر فقط در نیمه‌های دوم در لیگ بیست‌ودوم به میدان می‌رفت می‌توانست به لحاظ در جدول شرایط بهتری داشته باشد، به طوری‌که شاگردان فیروز کریمی در حال حاضر با 6 امتیاز قعرنشین لیگ بیست‌ودوم هستند اما بررسی آمار صنعت‌نفت در نیمه دوم نشان می‌دهد که نفتی‌ها 2 برد و 2 مساوی در نیمه مربیان به‌دست آورده‌اند اما نتایج ضعیف آن‌ها در نیمه نخست باعث شده تا نتوانند به امتیاز 8 در لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کنند.

فولاد خوزستان که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی را کسب کرده، بعد از صنعت‌نفت آبادان در جایگاه دوم بدترین تیم‌ها در نیمه دوم در لیگ بیست‌ودوم قرار دارد. شاگردان نکونام فقط یک‌بار در نیمه مربیان پیروز شده‌اند و 5 تساوی و 5 شکست باعث شده تا فولاد جزو بدترین تیم‌ها در نیمه مربیان باشد. بعد از صنعت‌نفت و فولاد، دیگر نماینده استان خوزستان یعنی نفت مسجدسلیمان قرار دارد که با 2 برد و 3 تساوی و البته 6 باخت، 9 امتیاز در نیمه مربیان به‌دست آورده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری