football360 logo

بازی بزرگ به کام تیم الگری؛ آرامش بانوی پیر با برتری در دربی ایتالیا

16 آبان 1401 ساعت 01:0810 نظر
یوونتوس یک پیروزی خانگی بزرگ به دست آورد.

به گزارش فوتبال 360، یوونتوس با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل اینتر در بازی بزرگ این هفته سری آ در جدول رده‌بندی از رقیب دیرینه‌اش پیش افتاد و به هوادارانش اجازه داد ضمن فراموشی بحران‌ها و نتایج ضعیف اخیر، دقایق شادی را سپری کنند.

نیمه اول؛ اولین 45 دقیقه بدون شوت یووه 

در نیمه اول 2 تیم روند خوبی نداشتند و زورشان به هم نرسید. در این شرایط یوونتوس برای اولین بار از زمان شروع به کار مرجع آماری «اوپتا» از ابتدای فصل 2005-2004 در نیمه اول یک بازی سری آ هیچ شوتی در چارچوب رقیب نداشت. در نهایت 2 تیم بدون گل به رختکن رفتند.

رابیو، سومین فرانسوی تاریخ‌ساز

یوونتوس در نیمه دوم زودتر از حد تصور به برتری و گل رسید. حرکت خوب کاستیچ با ضربه بهتر رابیو در دقیقه 52 همراه شد تا بازیکن فرانسوی پس از پلاتینی و زیدان به سومین هافبک کشورش تبدیل شود که در دربی ایتالیا دروازه اینتر را باز می‌کند. در ادامه تلاش‌های یووه گل دانیلو را در پی داشت اما VAR به دلیل خطای هند این گل را نپذیرفت. اینتر جان تازه‌ای گرفت اما در نهایت میزبان بار دیگر از تکنیک کاستیچ بهره برد و توسط فاجیولی جوان در دقیقه 84 تیر خلاص را زد.یوونتوس در ادامه بازی را اداره کرد و با 3 امتیاز طلایی ضمن فراموشی حذف در لیگ قهرمانان و خاتمه موقت بحران، اینتر را به رده هفتم فرستاد و خودش به مکان پنجم رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری