football360 logo

روزهای بحرانی صنعت‌نفت؛ «کریمی» رفت، سومین سرمربی در راه آبادان!

21 آبان 1401 ساعت 08:307 نظر
برای دومین‌بار در لیگ بیست‌ودوم نیمکت صنعت‌نفت آبادان دستخوش تغییراتی شد تا هواداران پرشور صنعت‌نفت چشم‌انتظار انتخاب سومین سرمربی باشند.

به گزارش فوتبال 360، صنعت‌نفت آبادان از جمله تیم‌های حاضر در لیگ بیست‌ودوم بود که تمرینات پیش‌فصل خود را نسبت به سایر رقبا، دیرتر آغاز کرد و تعلل در انتخاب سرمربی و توافق با بازیکنان باعث شد تا نفتی‌ها شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر نداشته باشند. مدیران باشگاه صنعت‌نفت که فصل گذشته با علیرضا منصوریان همکاری داشتند، برای لیگ بیست‌ودوم با او به توافق نرسیدند و رضا پرکاس سکان‌دار نفتی‌ها شد.

رکورد عجیب و 100 درصدی نفتی‌ها!

پرکاس روزهای خوبی را در صنعت‌نفت تجربه نکرد و در پایان هفته ششم بود که این سرمربی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش کنار رفت و در شرایطی که گفته می‌شد قرار است یک سرمربی خارجی سکان‌دار صنعت‌نفت شود و حتی نام وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال هم به میان آمد اما در نهایت هدایت صنعت‌نفت آبادان به فیروز کریمی سپرده شد و مدیران باشگاه امیدوار بودند تا این سرمربی باتجربه تیم‌شان را از بحران نجات بدهد.

کریمی هم به مانند پرکاس روزهای خوبی را در صنعت‌نفت تجربه نکرد تا یک رکورد عجیب‌وغریب به نام نفتی‌ها به‌ثبت برسد. لیگ بیست‌ودوم از نظر تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌ها یک رکورد کم‌نظیر دارد و تا پایان هفته یازدهم فقط یک تغییر انجام شده بود که آن‌هم برکناری رضا پرکاس و انتخاب فیروز کریمی بود که حالا با استعفای شب گذشته فیروز کریمی، تغییرات به عدد 2 رسید و هر 2 تغییر هم مرتبط با نیمکت صنعت‌نفت است!

استعفای «فیروز» با نتایج ناامیدکننده

صنعت‌نفت آبادان در دوره رضا پرکاس نتایج قابل‌قبولی را کسب نکرد و در طول 6 هفته زردپوشان فقط 4 امتیاز به‌دست آوردند و انتظار می‌رفت با تغییر و تحولات فنی رخ داده روی نیمکت صنعت‌نفت، شرایط به سود این تیم تغییر کند اما با حضور فیروز کریمی، روند نتیجه‌گیری نفتی‌ها سیر نزولی داشت و آن‌ها در 5 هفته با هدایت کریمی فقط 2 امتیاز کسب کردند!

نفتی‌ها در حال حاضر تا پایان هفته یازدهم با 6 امتیاز قعرنشین لیگ بیست‌ودوم هستند و نزدیک‌ترین تیم‌ها به آن، نفت مسجدسلیمان، ملوان بندرانزلی و مس کرمان بوده که هر 3 تیم 9 امتیاز دارند.

فرصت ایده‌آل برای فرار از بحران

فیروز کریمی که بعد از آغاز دوباره تمرینات تیمش در جمع بازیکنان تیمش حضور پیدا نکرد و سرانجام شب گذشته از سمت خود استعفا کرد و استعفایش مورد پذیرش مدیران باشگاه صنعت‌نفت قرار گرفت. کریمی در شرایطی اقدام به این استعفا کرده که لیگ برتر فوتبال ایران به استقبال تعطیلات فیفادی مرتبط با جام جهانی رفته و بیش از یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ می‌تواند فرصت خوبی برای سرمربی جدید صنعت‌نفت باشد تا شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد.

زردپوشان آبادانی بعد از تعطیلات فیفادی باید به ترتیب مقابل نساجی، استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر قرار بگیرند که نشان می‌دهد آن‌ها برای فرار از قعر جدول تا پایان نیم‌فصل نخست مسیر بسیار دشواری را دارند. با وجود به میان آمدن نام چند سرمربی هنوز تصمیم نهایی مدیران باشگاه صنعت‌نفت مشخص نیست و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده سومین سکان‌دار صنعت‌نفت آبادان در لیگ بیست‌ودوم انتخاب خواهد شد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری