football360 logo

وداع یک ماهه با فوتبال باشگاهی؛ جام جهانی از راه رسید!

23 آبان 1401 ساعت 18:3743 نظر
خبرهای فوتبالی از باشگاه‌های اروپایی به سمت خاورمیانه، قطر و جام جهانی کوچ می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، اظهارنظرهای رونالدو در آخرین روزهای باقی مانده تا شروع جام جهانی شاید جنجالی‌ترین اتفاق پیش از بر پا شدن بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبالی دنیا باشد. پس از خبرها و حواشی رونالدو، خبرها، حواشی، نویسنده‌ها، نشریات، رسانه‌ها و همه بزرگ و کوچک دنیای فوتبال برای یک ماه به قطر مهاجرت می‌کنند و در این کشور اردو می‌زنند. روز گذشته مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره سبز تقریبا تمام شد و از این به بعد به جای خبر جذب بازیکنان توسط تیم‌های بزرگ، مصاحبه‌های پیش از بازی در لیگ قهرمانان، رقابت قهرمانی در لیگ‌های معتبر و سایر تیترهای سابق باید خودمان را برای توپ زدن ستاره‌های بزرگ مستطیل سبز با پیراهن ملی و خبرها و مصاحبه‌های مربوط به جام جهانی 2022 آماده کنیم. اردوی پاییزی فوتبال در خاورمیانه کانون توجه اهالی مستطیل سبز می‌شود.

تغییر رنگ از باشگاهی به ملی

ستاره‌های تیم‌های بزرگ اروپایی که در ازای میلیون‌ها پوند دستمزد با تمام توان خود برای برافراشته شدن پرچم تیم باشگاهی خود حتی با هم‌وطنانشان در دیگر تیم‌ها درگیر می‌شدند، اکنون برای یک ماه نزاع را کنار خواهند گذاشت و به عنوان یک تیم ملی در کنار رقبای سابق به نبرد دیگر تیم‌ها می‌روند. لائوتارو مارتینس قرار نیست در مقابل رقبای آرژانتینی قرار بگیرد، بلکه او و مسی برای یک هدف تلاش خواهند کرد. دنی کارواخال و جوردی آلبا دیگر نگران قهرمانی تیمشان در لالیگا یا رویارویی با یکدیگر در ال‌کلاسیکو نیستند. آن‌ها با یک پیراهن، تیم ملی اسپانیا را برای درخشش در گروه دشوارش یاری می‌کنند. ویرجیل فن‌دایک و ناتان آکه سد راه مهاجمان تیم‌های یکدیگر در ترکیب لیورپول و سیتی نیستند و با عنوان لاله‌های نارنجی برای هلند در ترکیب یک تیم یک سد دفاعی را تشکیل می‌دهند و از این دست رقابت‌های تبدیل شده به همکاری در جام جهانی پیش رو بسیار زیاد است. تب و تاب فوتبال باشگاهی فروکش کرده و در دنیای مستطیل سبز با پایان یافتن رقابت‌های باشگاهی همه از میدان بین‌المللی جام جهانی 2022 حرف می‌زنند.

پیش از جام جهانی چه اتفاقی افتاد

فوتبال باشگاهی به ایستگاه پاییزی خودش رسیده و قرار است در همین نقطه حدود یک ماه توقف کند؛ یک ماهی که شاید دوران صدرنشینی برخی باشگاه‌ها یا قعرنشینی تیم‌های دیگری را به درازا بکشاند. ناپولی این یک ماه را با اختلاف زیاد و مقتدرانه در صدر جدول سری‌آ سپری خواهد کرد و اینتری‌ها امیدوار به آخرین نتایج تیمشان منتظر از سرگیری بازی‌ها هستند. یوونتوس یک ماه فرصت دارد تا فکر عاجلی برای وضعیت بحرانی‌اش بکند و میلان هم در تدارک تلاش برای رسیدن به صدرنشین خواهد بود. انگلیس، جام جهانی را به کام توپچی‌ها آغاز می‌کند و تیم آرتتا با 5 امتیاز اختلاف با سیتی قدرتمند گواردیولا بازی‌های جام جهانی را با طعم صدرنشینی مطمئن و مقتدرانه دنبال می‌کند. چلسی و تاد بولی با نگرانی مضاعف از نتایج ضعیف پاتر یک ماه تردید را درباره او به سر می‌برند و منچستر هم با نمایش نوجوان آرژانتینی‌ خود دلگرم و از مصاحبه آخر رونالدو دلسرد، با آمیزه‌ای از بیم و امید به استقبال رقابت‌ها در قطر می‌رود. سیتی و گواردیولا هم سرخوش از استراحت یک ماهه ارلینگ هالند آماده تماشای جام در غیاب مهم‌ترین بازیکن خود می‌شوند. در آلمان اوضاع به منوال سابق بازگشته و بایرن مونیخ در نهایت موفق شد تا پیش از شروع جام جهانی با بازگشت به صدر جدول، ستاره‌هایش را با خیالی آسوده بدرقه قطر کند. لالیگا هم یک ماه بیش‌تر به بارسلونا فرصت ایستادن در صدر جدول را می‌دهد. رئال مادرید نگران از بازگشت بارسا به روزهای خوبش دستکم در لالیگا، ستاره‌های حاضر در قطر را برای تقویت تیمش رصد خواهد کرد. لیگ قهرمانان مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشته و آماده است تا با اتمام جام جهانی و رونمایی از تقابل لیورپول و رئال مادرید یا رویارویی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ خیال هواداران فوتبال را از تداوم هیجان در دنیای مستطیل سبز راحت کند. رونالدو ضمن حضور در تیم ملی پرتغال شاید به راه‌های جدایی از منچستر بیندشید و مسی هم قول داده پس از این جام درباره آینده‌اش حرف بزند. لیگ‌ها و مسابقات باشگاهی یک ماه به اتفاق تمام اهالی فوتبال هر چه جز جام جهانی را فراموش می‌کنند و به نظاره رقابت تیم‌های ملی در این آوردگاه بزرگ می‌پردازند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری