football360 logo

نفر بیست‌وششم لیست تیم ملی؛ «اللهیار» در راه قطر؟

23 آبان 1401 ساعت 10:4058 نظر
سرمربی تیم ملی احتمالاً تا عصر امروز آخرین نفر حاضر در فهرست تیم ملی را معارفه خواهد کرد.

به گزارش فوتبال 360، کارلوس کی‌روش قرار بود عصر روز گذشته در یک نشست خبری فهرست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کند اما با وجود معطلی بیش از 30 دقیقه‌ای خبرنگاران حاضر در مرکز ملی فوتبال، کی‌روش به محل سالن نشست خبری نرفت و محسن معتمدی‌کیا مدیررسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد که نشست خبری کارلوس کی‌روش به دلیل برخی مشکلات فنی لغو شده است!

کی‌روش گویا برای نهایی‌کردن فهرست تیم ملی با چند ابهام مواجه شده بود و همین مسئله باعث شد تا سرمربی پرتغالی از حداکثر وقت قانونی تا پایان مهلت فیفا برای اعلام فهرست استفاده کند. سرانجام شب گذشته در حوالی ساعت 23 سایت رسمی فدراسیون فوتبال فهرست بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد که یک اتفاق ویژه در فهرست تیم ملی نمایان بود.

سرمربی تیم ملی برخلاف اکثریت کشورهای حاضر در جام جهانی تصمیم گرفت تا از 25 بازیکن برای حضور در جام جهانی 2022 قطر دعوت به عمل بیاورد. به جز تیم ملی فرانسه، سایر فهرست تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی 2022 با حضور 26 بازیکن بسته شده اما کی‌روش مسیر دیدیه دشان را در پیش گرفته و تصمیم گرفت تا نام 25 بازیکن را برای سفر به قطر معرفی نماید.

تیم ملی صبح امروز و از دقایقی قبل آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از سفر به قطر آغاز کرده و قرار است عصر امروز شاگردان کارلوس کی‌روش راهی دوحه قطر شوند. فیفا ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) را به عنوان آخرین زمان برای اعلام فهرست تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی 2022 قطر اعلام کرده و گفته می‌شود که احتمال دارد کی‌روش تا پیش از اتمام مهلت قانونی، فهرست تیم ملی را تکمیل کند.

اللهیار صیادمنش بیست‌وششمین گزینه مورد نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در فهرست تیم ملی است. صیادمنش در هفته‌های اخیر در تیم هال‌سیتی دچار مصدومیت شده بود اما توانسته با گذراندن دوره‌های درمانی در آستانه بازگشت به میادین قرار گیرد. گفته می‌شود کارلوس کی‌روش در حال بررسی آخرین وضعیت صیادمنش است و گفته می‌شود اگر تاییدیه نهایی درباره سلامت پزشکی او به سرمربی تیم ملی اعلام شود، احتمال دارد تا ساعات آینده کی‌روش نام صیادمنش را در فهرست تیم ملی جای بدهد و فهرست تیم را با 26 بازیکن تکمیل کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری