football360 logo

آخرین خبر از جریمه «گل‌محمدی»؛ فعلا تکذیب شد

25 آبان 1401 ساعت 16:4669 نظر
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر محرومیت یا جریمه برای سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها از روز شنبه هفته جاری تمرینات آماده‌سازی خود را برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ برتر آغاز کرده‌اند. البته که به نظر می‌رسد با توجه به طولانی بودن مهلت تعطیلات فیفادی، سرخ‌پوشان پایتخت احتمالاً سفری به خارج از کشور هم برای برپایی اردو داشته باشند و گفته می‌شود مدیران باشگاه در حال رایزنی برای دریافت مجوز شورای برون‌مرزی هستند که البته تاکنون این مجوز صادر نشده است.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی پرسپولیسی‌های حاضر در اردوی تیم ملی در قطر هستند و تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب این 4 بازیکن برگزار می‌شود. یحیی گل‌محمدی هم از روز نخست آغاز دوباره تمرینات پرسپولیس در جمع شاگردانش حضور پیدا کرده و با توجه به در پیش بودن دربی پایتخت سعی داشته تا بازیکنان پرسپولیس را آماده این دیدار مهم کند.

یحیی گل‌محمدی روز گذشته در صفحه شخصی خود یک پیام جنجالی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد که البته پیام گل‌محمدی بعد از ساعتی از روی صفحه او پاک شد. با این‌حال شب گذشته رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت به فدراسیون فوتبال احضار شد و گفته می‌شود که دلیل احضار درویش، توضیح بیشتر درباره اقدامی جنجالی یحیی گل‌محمدی علیه تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

خبرگزاری‌های مختلف از صبح امروز اخبار ضدونقیضی درباره محرومیت یحیی گل‌محمدی منتشر کرده‌اند که حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر صدور حکم انضباطی علیه سرمربی پرسپولیس را تکذیب کرد.

عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا درباره شایعات مطرح شده توضیح داد: «هیچ تصمیمی از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال در مورد گل‌محمدی گرفته نشده است. نمی‌توانم بگویم در آینده چه خواهد شد. باید صبر کرد تا با دوستان جمع شویم و ببینیم آیا اصلا موضوع از مواردی هست که شرایط رسیدگی و بررسی از سوی کمیته انضباطی را دارد».

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره واکنش احتمالی کمیته اخلاق گفت: «ما کمیته اخلاق را هم داریم که اگر آقای اسدی مقدم و همکاران وی ضرورت بدانند شاید به این موضوع رسیدگی کنند».

پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که بعد از فیفادی ماه نوامبر و جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد، باید سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار گیرد و هواداران سرخ‌پوش امیدوارند یحیی گل‌محمدی در آن مسابقه بتوان در کنار زمین حضور پیدا کند و تیمش را هدایت نماید.

برخی اخبار حاکی از آن است که در نهایت جریمه‌ای از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یا فدراسیون فوتبال برای یحیی گل‌محمدی در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری