football360 logo

اعتصاب آبی‌ها؛ تا پول ندهید، تمرین نمی‌کنیم!

27 آبان 1401 ساعت 14:4833 نظر
برخلاف اعلام قبلی، دور جدید تمرینات آماده‌سازی آبی‌پوشان پایتخت امروز آغاز نشد.

به گزارش فوتبال 360، جام جهانی 2022 قطر از 2 روز دیگر رسماً آغاز خواهد شد، اما آغاز مسابقات جام جهانی باعث نشده تا تیم‌های لیگ برتری به تعطیلات فیفادی بروند و بعد از وقفه‌ای کوتاه‌مدت، تمرینات تیم‌های باشگاهی آغاز شده و تیم‌های مدعی چون پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتور در کنار گل‌گهر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده و حتی به اردوی خارجی هم رفته‌اند.

استقلال که در رتبه دوم جدول قرار دارد، هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده و از این حیث شاگردان ریکاردو سا پینتو نسبت به رقبای‌شان عقب‌تر هستند. آبی‌پوشان پایتخت در فهرست تیم ملی 3 نماینده دارند و به جز حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی انتظار می‌رفت که سایر بازیکنان زودتر خود را به تهران برسانند تا تمرینات استقلالی‌ها آغاز شود.

خارجی‌های استقلال به تهران رسیدند

رسانه رسمی باشگاه استقلال در واکنش به تاخیر در آغاز تمرینات آبی‌پوشان روز چهارشنبه اطلاعیه‌ای رسمی صادر و اعلام کرد: «دور جدید تمرینات آبی پوشان از روز جمعه آغاز می‌شود. طبق نظر ریکاردو سا پینتو و بر اساس برنامه مشخص و از پیش تعیین شده، بازیکنان استقلال از روز جمعه دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند».

استقلالی‌ها اعلام کردند که بازیکنان خارجی و اعضای کادرفنی هم در راه تهران بوده و براساس اطلاعیه آبی‌پوشان پایتخت بایستی روز گذشته ریکاردو سا پینتو و همکارانش به تهران می‌رسیدند تا دور جدید تمرینات استقلالی‌ها آغاز شود. آن‌هم در شرایطی که پرسپولیس از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کرده است تا در قیاس با حریف سنتی آبی‌ها تاخیری 6 روزه داشته باشند.

تحریم تمرینات در واکنش به بی‌پولی باشگاه!

شاگردان سا پینتو امروز به مجموعه ورزشی انقلاب مراجعه کردند و تصور می‌شد طلسم عدم تمرین آبی‌پوشان پایتخت شکسته شود و استقلالی‌ها اولین جلسه تمرینی خود را در تعطیلات فیفادی برگزار کنند اما برخلاف اعلام قبلی، خبری از برگزاری رسمی جلسه تمرینی آبی‌پوشان پایتخت نبود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال که روز چهارشنبه وعده برگزاری اولین جلسه تمرینی در روز جمعه (امروز) را داده بود، با انتشار بیانیه‌ای خبر لغو تمرین شاگردان ریکاردو سا پینتو را اعلام و توضیح داد: «به دلیل عدم دریافت مطالبات پیشین بازیکنان استقلال و پرداخت نشدن مبالغی که باید تا این مقطع از فصل به آن‌ها پرداخت می‌شد، تمرین امروز استقلال برگزار نشد».

آبی‌پوشان پایتخت با توجه به مشکلات مالی امروز ترجیح داده‌اند تمرین نکنند، آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شود بدهی‌های خارجی فشار مضاعفی به مدیران استقلال وارد کرده و مشخص نیست واکنش علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال نسبت به اعتصاب شاگردان ریکاردو سا پینتو چه خواهد بود و آیا از فردا دور جدید تمرینات استقلالی‌ها آغاز می‌شود یا خیر.

استقلال در اولین بازی خود بعد از تعطیلات فیفادی در هفته دوازدهم باید در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس قرار گیرد، مسابقه‌ای که سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه برگزار خواهد شد و باید دید آبی‌پوشان پایتخت از چه زمانی تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری