football360 logo

وعده‌هایی برای پایان یک اعتصاب؛ از پرداختی 40 درصدی تا اردو در دبی!

28 آبان 1401 ساعت 15:1431 نظر
آبی‌پوشان پایتخت برای دومین روز متوالی تمرین نکردند و مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان حاضر و وعده‌های مهمی به آن‌ها داد.

به گزارش فوتبال 360، استقلالی‌ها بعد از گذراندن یک وقفه کوتاه‌مدت قرار بود از روز گذشته دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند تا مهیای ادامه مسابقات لیگ برتر بعد از تعطیلات فیفادی شوند، به ویژه آنکه شاگردان ریکاردو سا پینتو باید در اولین گام بعد از اتمام مسابقات جام جهانی سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال به همراه شاگردانش روز گذشته به مجموعه ورزشی انقلاب مراجعه کردند اما خبری از برگزاری جلسه تمرینی نبود و آبی‌ها در اعتراض به شرایط مالی باشگاه و گلایه از وضعیت موجود و عدم پرداختی کافی، حاضر به برگزاری جلسه تمرینی نشدند تا تعطیلی تمرینات استقلال ادامه پیدا کند. آن‌هم در شرایطی که سایر رقبا از هفته گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده بودند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شب گذشته در جلسه‌ای مشترک با ریکاردو سا پینتو شرکت کرد و درباره آخرین وضعیت باشگاه به سرمربی آبی‌ها توضیحاتی را ارائه کرد و مدعی شد که در جلسه تمرینی روز شنبه (امروز) استقلال شرکت می‌کند و خود از نزدیک با بازیکنان تیم صحبت خواهد کرد.

سایر باشگاه‌ها هم بیش از 30 درصد نداده‌اند!

بازیکنان استقلال برای گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران حاضر شدند و علی فتح‌الله‌زاده خطاب به بازیکنان درباره شرایط موجود باشگاه گفت: «دیروز دوستان گفتند مطالباتی دارید که پرداخت نشده است. من برای همین امروز پیش شما آمده‌ام تا در خصوص شرایط باشگاه، مسائل مالی و دغدغه‌هایی که دارید، صادقانه و برادرانه با هم صحبت کنیم».

فتح‌الله‌زاده با اشاره به پرداختی سایر باشگاه‌ها و برنامه باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: «از سایر باشگاه‌های مطرح که شرایط مالی بهتری هم از ما دارند، سوال کردم و پرداختی آن‌ها هم بیشتر از 30 درصد نبوده است. من دو پروژه را در حال دنبال کردن هستم و با چند اسپانسر هم مذاکرات خوبی داشته‌ایم و به زودی اخبار خوبی خواهیم داشت».

تا 10 روز قبل از دربی پرداختی‌ها را به 40 درصد می‌رسانم

مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت درباره برنامه‌ریزی انجام شده برای جذب سرمایه توضیح داد: «هر مدیری که می‌آید، فرصت می‌خواهد تا اهدافش را پیاده کند و بتواند درآمدزایی داشته باشد. در حال حاضر پولی در باشگاه نیست زیرا منابعی که وجود داشت، هزینه شده اما دغدغه و نگرانی شما، دغدغه و نگرانی من هم هست و تلاش شبانه روزی من هم برطرف کردن این مسائل است».

علی فتح‌الله‌زاده با وعده پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان گفت: «تا 10 روز مانده به دربی، پرداختی همه را به چهل درصد می‌رسانم. چند مورد ضروری هم هست که در همین چند روزه حل می‌کنم. از روزی که من آمده‌ام، حدود 10 میلیارد از منابع مختلف و با قرض فراهم کرده‌ام. چهار بازی تا نیم فصل مانده است. شما هم به خاطر هواداران تلاش و تمرین کنید».

در حال فراهم کردن اردوی دبی هستیم

فتح‌الله‌زاده با اعلام خبر اردوی احتمالی آبی‌ها در کشور امارات و شهر دبی گفت: «در حال فراهم‌سازی یک اردو در دبی هستیم و ان‌شاءالله شرایط تمرینی خوبی در تهران و اردو داشته باشید. من شخصی هستم که اگر قولی بدهم، هر اتفاقی هم بیفتد، قولم را عملی می‌کنم».

مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت با اشاره به جلسه شب گذشته‌اش با ریکاردو سا پینتو توضیح داد: «من شب گذشته با آقای ساپینتو جلسه داشتم و در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم. آقای ساپینتو سرمربی استقلال است و کنار بازیکنانش ایستاده و از حق شما دفاع می‌کند که این بسیار ارزشمند است. من هم کنار شما هستم، زیرا همه ما یک خانواده هستیم، یک هدف داریم و آن موفقیت استقلال و شادی هواداران است و با هم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم».

علی فتح‌الله‌زاده در بخش پایانی صحبت‌هایش با اعلام حمایت از کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال گفت: «سرمربی شما مهمان ما است و باید به او کمک کنیم تا آرامش داشته باشد. سرمربی تیم کنار شما است و از شما حمایت می‌کند، من هم کنار همه شما هستم و از شما حمایت می‌کنم تا با آرامش، تمرین کنید و مسابقه دهید».

لطفا تا قبل از دربی مشکلات را به صورت تدریجی حل کنید

ریکاردو سا پینتو بعد از صحبت‌های مدیرعامل استقلال با قدردانی از حضور او در تمرین امروز توضیح داد: «خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسائل مختلف، شفاف‌سازی کردید. این بازیکنان یک جام آورده‌اند که در استقلال به‌دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند. وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است ولی مهم حل مشکلات‌ است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید».

سا پینتو با اشاره به وضعیت آبی‌پوشان پایتخت از مدیرعامل استقلال درخواست حل مشکلات را داشت و گفت: «این تیم لایق بهتر از این‌هاست. سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفا تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. بابت تلاشتان ممنونیم».

باشگاه استقلال اعلام کرده که برای دومین روز متوالی جلسه تمرینی برگزار نشده است. البته دلیل عدم برگزاری جلسه تمرینی امروز، طولانی‌شدن جلسه مدیریت باشگاه با بازیکنان بوده و قرار است از فردا دور جدید تمرینات آبی‌پوشان پایتخت آغاز شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری