football360 logo

تعریف و تمجید ویژه از «کی‌روش»؛ او به ما جنگندگی یاد داد

28 آبان 1401 ساعت 16:31106 نظر
دروازه‌بان و وینگر باتجربه تیم ملی با حضور در یک نشست خبری در فاصله 48 ساعت تا دیدار حساس مقابل تیم ملی انگلیس پاسخگوی خبرنگاران بودند.

به گزارش فوتبال 360، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به ترتیب با حضور در نشست‌های خبری درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی صحبت می‌کنند. علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند در روز نخست پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند و روز گذشته هم نوبت به کریم انصاری‌فرد و مرتضی پورعلی‌گنجی رسید تا در نشست خبری شرکت کنند و درباره جام جهانی 2022 صحبت کنند.

حسین حسینی دروازه‌بان و وحید امیری وینگر تیم ملی ایران در سومین نشست خبری امروز (شنبه) به جمع خبرنگاران حاضر در قطر رفته و درباره شرایط تیم ملی و مسابقات پیش‌رو به سوالات خبرنگاران پاسخ داده و نظرات‌شان را درباره جام جهانی 2022 قطر اعلام کردند.

تمام تلاش‌مان برای صعود از گروه است

دروازه‌بان استقلال که در رقابت با علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده در تلاش برای جلب نظر کارلوس کی‌روش است، در نشست خبری امروز گفت: «تمام تلاش ما این است که بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. درست است که گروه سختی داریم ولی تیم‌مان طوری تشکیل شده که اغلب بازیکنان، تجربه جام جهانی قبلی را دارند و این موضوع به تیم ما کمک می‌کند. جا دارد از آقای کی‌روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد. امیدوارم حاصل تمرینات ما این باشد که از گروه‌مان صعود کنیم».

حسینی درباره شانس حضورش در خط دروازه تیم ملی پاسخ داد: «من در جام جهانی قبلی تا 2 روز قبل از آخرین اردو در لیست بودم اما نتوانستم به جام جهانی بروم. خیلی خوشحالم که با تلاش زیاد در این جام جهانی هستم. بازی کردن من به تمرین کردنم و نظر سرمربی بر می‌گردد و امیدوارم هر کسی که درون دروازه می‌ایستد بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشد».

حسین حسینی در واکنش به دیدار حساس مقابل تیم ملی انگلیس گفت: «مسلما انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت دنیاست. این کشور یکی از بهترین لیگ‌ها را دارد. به همین دلیل بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی موفق باشیم».

جام جهانی خاصی در انتظار ایران است

وحید امیری که یکی از کاپیتان‌های تیم ملی هم برشمرده می‌شود، در کنار حسین حسینی در نشست خبری امروز حضور داشت. امیری در بخش اولیه صحبت‌هایش گفت: «مسابقات جام جهانی با توجه به شرایط خاصی که در برگزاری آن مسابقات وجود دارد، خیلی سخت است. جام جهانی قبلی فرصت زیادی داشتیم که به مرحله بعد صعود کنیم. ما در روند آماده سازی زمان خیلی کوتاهی کنار هم بودیم».

وینگر باتجربه تیم ملی با اشاره به هماهنگی و همبستگی بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به موفقیت گفت: «البته ما انسجام و همبستگی داریم و به این مسئله اتکا می‌کنیم. ما هماهنگ هستیم و با تلاش شبانه روزی پیش می‌رویم. ذهنیت پیروزی به تمام بازیکنان القا شده است».

امیری با ابراز خرسندی از اینکه مجدداً فرصت حضور در جام جهانی را به‌دست آورده گفت: «خوشحالم که یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را می‌پوشم و امروز هم خوشحالم که به عنوان یک سرباز می‌توانم تلاش کنم. شک ندارم که با کمک هم‌تیمی‌هایم موفق می‌شویم و یک جام جهانی خاص برای ایران خواهیم داشت».

حرف‌مان را در زمین مسابقه می‌زنیم

وحید امیری درباره رویارویی حساس با تیم ملی انگلیس گفت: «بهترین بازیکنان دنیا در لیگ انگلیس بازی می‌کنند و همین هم باعث پیشرفت فوتبال‌شان می‌شود اما ایرانی‌ها تا لحظه‌ای که توان داشته باشند، می‌جنگند. تمام حرفمان را روز بازی انجام می‌دهیم و عملکرد خودمان را مقابل انگلیس نشان می‌دهیم».

امیری در واکنش به سوال خبرنگاری درباره اینکه او در جام جهانی 2022 قصد دارد به کدام بازیکن لایی بزند، گفت: «هر کاری که می‌کنیم در جهت موفقیت تیم ملی است».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری