football360 logo

اعتصاب عجیب پرسپولیسی‌ها؛ از بازیکنان اصرار، از باشگاه انکار!

28 آبان 1401 ساعت 19:2346 نظر
تمرین امروز سرخ‌پوشان پایتخت برگزار نشد، آن‌هم در شرایطی که مدیران باشگاه نسبت به عدم برگزاری جلسه تمرینی گلایه دارند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس از جمله نخستین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را در پنجره تعطیلات فیفادی آغاز کرد. با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرخ‌پوشان پایتخت شنبه هفته گذشته اولین جلسه تمرینی خود را با حضور بازیکنان خارجی آغاز کردند و تنها بازیکنان غایب در تمرین پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و وحید امیری بودند که به دلیل حضور در جام جهانی در تمرین تیم باشگاهی‌شان حضور نداشتند. میلاد سرلک هم به دلیل مصدومیت نتوانسته فعلاً در تمرینات تیمش حضور پیدا کند.

شاگردان گل‌محمدی امروز در ورزشگاه تهرانسر حاضر شدند تا در یک جلسه تمرینی حضور پیدا کنند اما عدم دریافت مطالبات باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت حاضر به برگزاری جلسه تمرینی امروز تیم‌شان نشوند. دلیل اصلی عدم برگزاری تمرین امروز پرسپولیسی‌ها، عدم دریافت 5 درصد از مطالبات فصل گذشته و هم‌چنین آپشن‌های قرارداد فصل اخیر بوده اما مدیران باشگاه پرسپولیس نظر دیگری دارند!

مطالبه‌ای وجود ندارد، جریمه شده بودید!

باشگاه پرسپولیس بعد از لغو جلسه تمرینی امروز اطلاعیه‌ای را صادر کرده و نسبت به تصمیم بازیکنان پرسپولیس اعتراض خود را اعلام کرده است. در بیانیه سرخ‌پوشان پایتخت آمده است: «در روزهای اخیر اخبار و اتفاقاتی با سرفصل طلب 5 درصدی اعضای تیم از فصل گذشته روی داده است. این در حالی است که با توجه به جریمه 5 درصدی که سال گذشته توسط هیات مدیره مصوب شد، اصلا مطالبه‌ای وجود نداشته است که بازیکنان به واسطه آن بخواهند از انجام تمرین خودداری نمایند».

پرسپولیسی‌ها با اشاره به جریمه اعمال شده برای شکست در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک در بیانیه خود اعلام کرده‌اند: «این جریمه در پی شکست برابر تیم آلومینیوم اراک و کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی اعمال شد، با این وجود در پی نتایج رقم خورده در این فصل و حضور در صدر جدول رقابت‌ها، باشگاه لغو آن جریمه را در دستور کار داشت. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، در این ارتباط در حال انجام پیگیری‌های لازم بود».

تا الان 30 درصد پرداختی داشته‌ایم

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود اشاره‌ای هم به بحث میزان پرداختی‌ها داشته و اعلام کرده: «این در حالی است که باشگاه تا به این جای فصل، 30 درصد از قراردادهای فصل جاری و کلیه پاداش‌های مرتبط را پرداخت کرد تا آرامش خاطر اعضای تیم از این جهت فراهم باشد».

سرخ‌پوشان پایتخت با رد موضوع عدم پرداخت مطالبات بازیکنان باشگاه، در بیانیه خود آورده‌اند: «باشگاه پرداخت عقب افتاده‌ای در ارتباط با فصل گذشته فوتبال نداشت ولی به دنبال اقدام به نفع اعضای تیم بود که شرایط کنونی حادث شد».

پرسپولیسی‌ها با توضیح این مسئله که باشگاه‌شان وارد بورس شده، درباره فعالیت‌های مالی باشگاه هم در بیانیه خود اشاره کرده‌اند: «آن‌گونه که همگان در جریان قرار دارند، شرکت پرسپولیس از زمستان گذشته به یک شرکت فرابورسی تبدیل شده است و باید پاسخگوی نهادهای ذیربط و سهامداران در حوزه‌های مختلف، به ویژه در بخش مالی باشد. بر این اساس پرداخت‌ها به تیم که عمده بار مالی و هزینه‌های باشگاه را شامل می‌شود هم باید طبق ضوابط مشخص صورت پذیرد».

سناریوی آبی‌ها درباره پرسپولیس تکرار می‌شود؟

بازیکنان استقلال هم قرار بود روز گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کنند اما به دلیل عدم دریافت مطالبات، بازیکنان آبی‌پوش حاضر به برگزاری جلسه تمرینی نشدند. مدیرعامل استقلال امروز به محل تمرین بازیکنان تیم رفت و با آن‌ها صحبت کرد تا متقاعد شوند و تمرینات تیم را از سر بگیرند، مذاکراتی که به نظر کارساز بوده و قرار است شاگردان سا پینتو از فردا کار خود را آغاز کنند.

پرسپولیسی‌ها هم گویا امروز چشم‌انتظار حضور مدیرعامل خود در جلسه تمرینی بوده‌اند که خبری از حضور رضا درویش در جلسه تمرینی نشده و در نقطه مقابل، بیانیه‌ای از سوی او خطاب به بازیکنان صادر شده است. با توجه به بیانیه صادره از سوی باشگاه پرسپولیس، باید دید آیا شاگردان یحیی گل‌محمدی در جلسه تمرینی فردای تیم خود حاضر می‌شوند یا خیر.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که با حضور رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، اعتصاب شاگردان گل‌محمدی شکسته شده و احتمال دارد به مانند فتح‌الله‌زاده، درویش هم به محل تمرین سرخ‌پوشان پایتخت برود تا در آستانه دربی از اعتصاب بازیکنان تیمش جلوگیری کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری