football360 logo

واکنش «پیج» به رویارویی با شاگردان «کی‌روش»؛ می‌دانم که ایرانی‌ها برای بازگشت می‌آیند

03 آذر 1401 ساعت 18:5738 نظر
سرمربی تیم ملی ولز به همراه کاپیتان این تیم در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ولز در اولین مسابقه از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر فردا باید از ساعت 13:30 در شهر الریان و ورزشگاه احمد بن علی مقابل تیم ملی ایران به میدان برود. شاگردان راب پیج که در بازی نخست خود توانستند از تیم ملی آمریکا یک امتیاز به‌دست آورند، حالا با انگیزه کسب پیروزی برابر حریف آسیایی خود به میدان خواهند آمد، البته که با توجه به شکست ایران در گام نخست، ولزی‌ها کار دشواری برای رسیدن به پیروزی خواهند داشت.

راب پیج سرمربی تیم ملی ولز امروز به همراه گرت بیل کاپیتان باتجربه این تیم که در دیدار مقابل آمریکا تک گل تیمش را به ثمر رساند، به محل برگزاری نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

شاید ایرانی‌ها ناامید شده باشند اما می‌خواهند برگردند

سرمربی تیم ملی ولز درباره اینکه احتمالاً ایرانی‌ها با انگیزه بازگشت به جام جهانی 2022 فردا به میدان خواهند آمد، گفت: «موافق هستم. شاید ایران به خاطر آن شکست ناامید شده باشد اما فکر می‌کنم می‌خواهند برگردند و البته انگلستان را هم می‌شناسیم. ممکن است ایران ترکیب خود را تغییر دهد. شاید آن‌ها ترکیب خود را به خاطر انگلیس تغییر دادند. باید ببینیم از چه ترکیبی استفاده می‌کنند».

پیج درباره اینکه آیا گرت بیل فردا در ترکیب اصلی تیم ملی ولز خواهد بود، پاسخ داد: «بازی مقابل آمریکا یکی از بهترین بازی‌های او نبود اما گرت از بازیکنانی است که می‌تواند در شرایط سخت بازی کند. او پنالتی را هم گل کرد. باید به او اعتبار زیادی بدهیم. بیل کاملا آماده است و می‌تواند بازی کند. او حرفه‌ای است و از وقتی که مقابل آمریکا بازی کردیم استراحت کرده است».

همیشه یک پلن B داریم

راب پیج در واکنش به بازگشت جو آلن به تمرینات تیم ملی ولز توضیح داد: «می‌دانید که آلن تست آمادگی جسمانی خود را داده و خوب هم بوده و بنابراین این خبر خوبی است. همه آماده هستند. تیم ملی ما کار خود را به خوبی با او انجام داده و او در وضعیت مناسبی برای بازی است. ما نگران او بودیم و مصدومیت او نگران کننده بود».

سرمربی تیم ملی ولز درباره اینکه آیا آلن مقابل ایران به میدان می‌رود، گفت: «ما وضعیت او را در هفته اخیر در نظر گرفتیم و فکر می‌کنیم می‌تواند بازی کند. او می‌خواست مقابل آمریکا بازی کند اما من مخالفت کردم. فکر کردم در درازمدت مشکل ایجاد می‌کند».

پیج در واکنش به تغییرات احتمالی ترکیب ولز گفت: «ما آماده بازی در جام جهانی هستیم و همیشه یک برنامه B داریم. ما برای بازی فردا برنامه داریم و می‌دانیم چطور بازی کنیم و امیدوارم فردا به مرحله عمل در بیاید».

فقط به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم ملی ولز در واکنش به اینکه احتمال دارد کار صعود تیمش به تفاضل گل کشیده شود، پاسخ داد: «اول از همه به دنبال پیروزی هستیم و ممکن است که این مسئله به اینجا منجر شود که صعود به تفاضل گل منجر شود. ما در مرحله انتخابی جام جهانی هم این مشکل را داشتیم. ممکن است به همان وضعیت برخورد کنیم. فکر می‌کنیم فردا چطور کارمان را ادامه دهیم».

راب پیج درباره اینکه برنامه او برای شرایط آب‌وهوایی قطر چیست، گفت: «این فاکتوری است که در نظر گرفتیم. وقتی که به اینجا آمدیم هوا 31 درجه سانتی‌گراد بود. چند روز اول ساعت 16 تمرین می‌کردیم اما الان وضعیت بهتر شده و ساعت 13 تمرین می‌کنیم».

پیج در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره شکست سنگین ایران مقابل انگلیس گفت: «انگلیس تیم خوبی است و جایگزین‌ها هم کار را بهتر کردند. تیم ملی ایران گل‌های زیادی خورده و ناامید شده است. ایران می‌خواهد واکنش نشان دهد و می‌خواهیم آماده این واکنش باشیم».

به دنبال رکوردشکنی نیستم

گرت بیل درباره اینکه فردا برای صد‌ودهمین‌بار در ترکیب تیم ملی ولز به میدان خواهد رفت و رکوردشکنی خواهد گرفت، پاسخ داد: «موضوع مربوط به بازی ملی را در نظر نگرفته‌ام و به آن فکر نمی‌کنم. به بازی فکر می‌کنم. باعث افتخار من است که بیشترین بازی ملی را ثبت می‌کنم. فکر می‌کنم موضوع مهم‌تر کسب پیروزی است و به این موضوع فکر می‌کنم».

بیل در واکنش به مقایسه سطح فنی‌اش با مهدی طارمی گفت: «با توجه به چیزی که متوجه شدم، بازی مشکلی مقابل ایران خواهیم داشت. ایران خوب است. به همین دلیل در جام جهانی هستند. فکر می‌کنم ایران مدافعان و مهاجمان خوبی دارد و کاری که می‌کنیم این است که به قوای خودمان تکیه کنیم. آنها بازیکنان خطرناکی هستند و سعی می‌کنیم آنها را کنترل کنیم».

گلزنی به آمریکا، یکی از لحظات بزرگ زندگی‌ام بود

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره گلزنی او در مقابل تیم ملی آمریکا توضیح داد: «فکر می‌کنم یکی از لحظات بزرگ من بود. نمی‌دانم فرصتی باشد که روی آن تمرکز کنم یا نه. یک هفته خوب برای تیم‌مان خواهد بود. همه باور داریم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و برای ما مهم این است که چطور بازی کنیم».

گرت بیل درباره شانس پیروزی تیم ملی ولز مقابل آمریکا گفت: «فکر می‌کنم که ایران نتیجه مناسبی را مقابل انگلستان نگرفت ولی اوضاع همیشه تغییر می‌کند. ما هم جلوی آمریکا در نیمه اول خوب نبودیم اما بهتر شدیم. بازیکنان ایران بازیکنان خطرناکی هستند و الان هم دنبال دلیلی برای برد هستند و طبیعتا در بازی تلاش می‌کنند که به پیروزی برسند. بازی سختی است و چشم به راه بازی هستیم و امیدوارم در حد توان خودمان بازی کنیم و برنامه خودمان را دنبال کنیم».

امیدوارم فردا گل‌های بیشتری بزنیم

بیل درباره شانس صعود تیمش به مرحله حذفی گفت: «ایران علاقه‌مند است که در یک موقعیت قوی‌تر قرار بگیرد. آیا بحث اختلاف گل مطرح می‌شود؟ بله! ممکن است. هر دو تیم می‌خواهند گل بزنند و بازی را ببرند. مطمئنم بازی جالب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. ایران تیم خوبی است ولی به دنبال این خواهیم بود که تا حد ممکن گل بزنیم».

کاپیتان ولزی‌ها درباره شرایط خط حمله تیمش توضیح داد: «طبیعتا اگر بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم خیلی بهتر خواهد بود. اینقدر هم راحت نیست. باید خوب بازی کنیم و بازی را به نتیجه برسانیم. گاهی اوقات تیم‌ها آنقدر هم علاقه‌مند به گلزنی نیستند. امیدوارم فردا گل‌های بیشتری بزنیم. نمی‌توانیم به بازی 6 بر 2 انگلیس مقابل ایران نگاه کنیم. اگر به این موضوع نگاه کنیم اشتباه کرده‌ایم. مطمئنم بازی سخت، هیجان انگیز و سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری