football360 logo

امیدواری «طارمی»؛ از این 2 بازی باید 6 امتیاز بگیریم

03 آذر 1401 ساعت 19:2192 نظر
مهاجم تیم ملی ایران امیدوار است که در 2 بازی باقی‌مانده شرایط به سود ملی‌پوشان تغییر کند.

به گزارش فوتبال 360، مهدی طارمی ستاره بی‌چون‌وچرای ایران در مسابقه اول بود، به طوری‌که او توانست با وجود شکست سنگین ایران برابر تیم ملی انگلیس نمایش خوبی از خود به جای بگذارد و 2 گل هم به‌ثمر رساند تا توانایی‌های فنی خود را در مقابل یکی از تیم‌های مدعی جام نشان بدهد و خیلی زود نام خود را در صدر جدول گلزنان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر جای بدهد.

کارلوس کی‌روش برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ولز تصمیم گرفت تا مهدی طارمی را همراه خود به محل نشست خبری ببرد و این مهاجم باتجربه در کنار سرمربی پرتغالی درباره مسابقه فردا توضیحاتی را ارائه کند.

حرف‌های من را نصفه و نیمه مطرح کردند!

مهدی طارمی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با اشاره به زمان باقی‌مانده برای ایران در جام جهانی 2022 گفت: «2 بازی دیگر داریم. این 2 بازی مهم است. با تیمی بازی داریم که سخت تلاش می‌کند. بازی آن‌ها را دیده‌ایم و انتظار یک بازی خوب را از هر 2 تیم داریم. هر 2 تیم برای پیروزی می‌آیند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد».

طارمی در واکنش به حواشی رخ داده پیرامون تیم ملی و حضور برخی هواداران معترض در قطر گفت: «با تمام احترام برای دوستان این مطلب را عرض می‌کنم. می‌دانستم چنین سوالاتی مطرح می‌شود. من هر صحبتی کنم هیچ تاثیری ندارد. متاسفانه یکسری از دوستان هر طور که دوست دارند مطلب می‌زنند و طوری که می‌خواهند برداشت می‌کنند. من راجع‌به مسائل سیاسی به شخصه در فضای مجازی خودم هر وقت که دوست داشته باشم صحبت می‌کنم. از آنجایی که متاسفانه حرف‌های من نصفه و نیمه مطرح شده، درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم و عذرخواهی می‌کنم».

تلاش می‌کنیم دل مردم ایران را شاد کنیم

ستاره خط حمله ایران در واکنش به گلزنی‌اش در مسابقه اول برابر تیم ملی انگلیس گفت: «بازی اول اصلا فوتبال نبود. به دلیل مسائل زیادی که وجود داشت، بحث فوتبالی مطرح نبود. جام جهانی ما از الان شروع شد. دو بازی مهم داریم که باید از این 2 بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. اصلا به خاطر این مساله اینجا هستیم. همه بازیکنان فوتبال دوست دارند که دل هواداران را شاد کنند. اینجا هستیم که دل مردم را شاد کنیم و بهترین عملکرد خودمان را فردا و در بازی با آمریکا نشان دهیم».

مهدی طارمی در واکنش به سوالی درباره عدم خواندن سرود ملی توضیح داد: «گفتم که دوست ندارم درباره مسائل سیاسی صحبت کنم. به خاطر احترام به شما می‌گویم که نه تحت هیچ فشاری نیستیم و اینکه ما آمدیم فوتبال بازی کنیم. تمام بازیکنان حاضر در جام جهانی برای فوتبال اینجا هستند. شما خبرنگاران کارتان را انجام دهید. همه نوع خبرنگاری اعم از سیاسی، اجتماعی و ورزشی داریم. اینجا فضای فوتبال و ورزش است و خبرنگاران ورزشی می‌توانند حضور داشته باشند که طرفداران از حواشی و اتفاقات فوتبالی لذت ببرند. نه من و نه هزاران آدم دیگر هیچ چیز را نمی‌توانند تغییر دهند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری