football360 logo

امیدواری ستاره باتجربه تیم ملی؛ می‌خواهیم یک روز تاریخی را رقم بزنیم

07 آذر 1401 ساعت 16:2341 نظر
«کارلوس کی‌روش» در تصمیمی جالب‌توجه مهاجم باتجربه تیم ملی ایران را با خود به نشست خبری برد.

به گزارش فوتبال 360، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی حساس فردا (سه‌شنبه) مقابل تیم ملی آمریکا حضور پیدا کرد و در تصمیمی جالب‌توجه از سوی کی‌روش، کریم انصاری‌فرد مهاجم باتجربه تیم ملی همراه او در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

انصاری‌فرد در بازی گذشته تیم ملی ایران به عنوان یار جانشین به ترکیب تیم اضافه شده بود اما تاکنون در جام جهانی 2022 در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار نگرفته و حضورش در نشست خبری امروز شائبه‌هایی را درباره تغییر احتمالی در ترکیب تیم ملی و اضافه شدن او به‌وجود آورد. کریم انصاری‌فرد بعد از صحبت‌های کارلوس کی‌روش به سوالات خبرنگاران درباره مصاف حساس ایران-آمریکا پاسخ داد. در 2 نشست خبری قبلی ایران در جام جهانی، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی همراه کی‌روش به محل سالن کنفرانس رفته بودند و امروز نوبت به کریم انصاری‌فرد رسیده بود.

مطمئنیم یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم

مهاجم باتجربه تیم ملی ایران در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با اشاره به انگیزه بالای ملی‌پوشان برای مسابقه فردا گفت: «می‌دانیم بازی فردا چه اهمیتی دارد و می‌تواند یک روز تاریخی را در تاریخ کشورمان رقم بزند. آمریکا هم شانس صعود دارد. هر 4 تیم شانس صعود دارند. قطعا بازی حساسی است. این قول را می‌دهم که همه بازیکنان همراه و همدل هستند».

کریم انصاری‌فرد ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی در مسابقه فردا گفت: «ما با روحیه برد وارد بازی و زمین می‌شویم و قطعا دعای خیر مردم عزیزمان هم پشت ما است. مطمئنیم که یک روز تاریخی دیگر را رقم می‌زنیم. آمریکا هم تیم قابل احترامی است. 2 بازی قبل آمریکا را آنالیز کردیم و همه جوره آماده بازی هستیم؛ مانند مردم ایران که ان‌شاء الله دل مردم ایران شاد شود».

همه تلاش‌مان را برای شاد کردن دل مردم خواهیم کرد

انصاری‌فرد با اشاره به تجربیات ایران از 2 بازی گذشته‌اش توضیح داد: «دوست ندارم به بازی با انگلیس برگردم. نتیجه‌ای که مقابل انگلیس رقم خورد ما را هم قسم و همدل کرد. یکی از نقاط قوت تیم ملی همدل بودن و تیم بودن بود. الحمدالله با دعای خیر مردم و همدلی بازیکنان بازی با ولز را پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه تاریخی و خوب برای بازی با آمریکا گام بر می‌داریم و به هدف خودمان یعنی صعود به مرحله بعد نزدیک می‌شویم. قطعا پیروزی مقابل ولز انرژی و روحیه ما را بیش‌تر کرد و مصمم شدیم که فردا یک نتیجه خوب کسب کنیم و به مرحله بعد برویم».

کریم انصاری‌فرد درباره حواشی اخیر پیرامون تیم ملی گفت: «تمام تلاش‌مان این است که به مرحله بعد صعود کنیم. تمام تلاش‌مان شاد کردن دل مردم است. مثل همه ورزشکاران در ایران از این قاعده مستثنی نیستیم. در کنفرانس‌های خبری قبلی هم بازیکنان گفتند، قطعا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که کشورمان سربلند باشد و دل مردم شاد باشد. از هیچ‌کاری دریغ نمی‌کنیم. قطعا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بیش‌تر و بیش‌تر از همیشه تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد».

اتفاقات بازی ولز را هیچ‌گاه تجربه نکرده بودم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره حس و حال لحظات پایانی دیدار مقابل ولز گفت: «واقعا اگر بخواهم ثانیه‌ها و لحظه‌های پایانی بازی را توصیف کنم، واقعا در این چندین سال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. تک‌تک بازیکنان می‌دانستند چه مسئولیتی روی دوش آن‌هاست و می‌دانستند چطور باید از زمین خارج شوند».

انصاری‌فرد در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «به حدی لحظات تاریخی رقم خورد که خیلی سخت است به زبان بیاوریم. تصاویر گویای همه چیز بود. مهم‌ترین مساله این بود که توانستیم بازی را خوب شروع کنیم، ادامه دهیم و تمام کنیم. لحظات شیرین و تاریخی برای ورزش و فوتبال کشورمان بود و مبارک همه مردم ایران، ورزشکاران و همه کسانی که در این برد سهمی داشتند، باشد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری