football360 logo

ادامه جنجال یک ویدئو؛ تایسون برای دفاع از مسی وارد رینگ می‌شود!

09 آذر 1401 ساعت 20:4910 نظر
ویدئوی شادی بازیکنان آرژانتین پس از پیروزی مقابل مکزیک برای لیونل مسی دردسرساز شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از پیروزی آرژانتین مقابل مکزکی، ویدیویی از شادی بازیکنان آلبی‌سلسته در رختکن منتشر شد که طی آن در زمانی که لیونل مسی در حال در آوردن کفش خود بود، پای او با لباس تیم ملی مکزیک که روی زمین بود برخورد کرد تا این اتفاق باعث خشم کانلو آلوارس، بوکسور مکزیکی شد.

واکنش تند تایسون

پس از تهدید کانلو، او تصویری جعلی را منتشر کرد که طی آن استوری اینستاگرام لیونل مسی را نشان می‌داد که از لباس تیم ملی مکزیک به عنوان تی استفاده می‌کرد. در حالی که ستاره آرژانتینی هرگز چنین تصویری را به اشتراک نگذاشته بود. اما احتمالا مهم‌ترین واکنش به این تهدید، پاسخ مایک تایسون، بوکسور سنگین وزن سابق جهان بود. او اعلام کرد برای دفاع از مسی حاضر است بار دیگر بازنشستگی را کنار بگذارد و با بوکسور مکزیکی مبارزه کند:  «کسی به نام کانلو مسی را تهدید کرده. اگر او جرئت کند و به مسی دست بزند، باید پس از سال‌ها بار دیگر به رینگ برگردم و پاسخ او را بدهم.» هنوز مشخص نیست علت این اقدام تایسون صرفا حمایت از ستاره آرژانتینی بوده یا او با این کار در پی پاسخ به رسانه‌های برزیلی بوده است. او سال ۲۰۰۵ به اتهام حمله به دوربین خبرنگار برزیلی در این کشور دادگاهی شد.

کاپیتان تیم ملی هم از لئو حمایت کرد

آندرس گواردادو هم در ادامه با انتشار پیامی به حمایت از لئو پرداخت: «همه ما از میزان احترامی که مسی برای همه افراد قائل است، خبر داریم. کانلو از شرایط رختکن‌های فوتبال خبر ندارد. وقتی یک پیراهن خیس است، فرقی نمی‌کند لباس حریف باشد یا لباس تیم خودی، آن‌ها روی زمین رها می‌شوند. از نظر من، حرف‌های کانلو مزخرف بود».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری