football360 logo

درخواست استقلالی‌ها؛ تماشاگران‌مان در دربی باشند

11 آذر 1401 ساعت 14:17111 نظر
مدیرعامل باشگاه استقلال از نامه‌نگاری با سازمان لیگ برای برگزاری دربی با حضور تماشاگران خبر داد.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال کمتر از 20 روز دیگر مجدداً آغاز خواهد شد و تیم‌ها در هفته دوازدهم باید ادامه رقابت‌های خود را بعد از اتمام تعطیلات فیفادی و مسابقات جام جهانی 2022 قطر برگزار کنند و یکی از ابهامات مهم درباره برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر، موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها است که در ماه‌های اخیر به چالشی ویژه برای مسئولان فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر تاکنون مسابقات دیگر با حضور تماشاگران برگزار نشده و انتظار تیم‌های لیگ برتری از مسئولان سازمان لیگ، اتخاذ تصمیمی جدید در این زمینه است تا هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود و تیم‌ها بتوانند از حضور هواداران خود در ورزشگاه بهره ببرند.

هفته دوازدهم لیگ برتر در شرایطی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین تقابل هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران باید به مصاف هم بروند و این مسابقه سه‌شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با وجود آنکه مسابقه 2 تیم در روز غیرتعطیل برگزار می‌شود اما باتوجه به اهمیت این دیدار و حضور هر 2 تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر، بی‌شک علاقه‌مندان زیادی به دنبال حضور در ورزشگاه هستند.

آبی‌پوشان پایتخت با توجه به قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ میزبانی دربی رفت را برعهده دارند و گویا رایزنی‌ها برای ورود تماشاگران به ورزشگاه آغاز شده و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا بتوانند نظر مساعد مدیران سازمان لیگ را جلب کنند و دربی پایتخت با حضور تماشاگران به انجام برسد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با تایید رایزنی‌های انجام شده درباره آخرین وضعیت حضور تماشاگران در دربی در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: «به سازمان لیگ نامه خواهیم زد تا درخواست کنیم شرایط حضور تماشاگران در دیدار مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت فراهم شود».

استقلال آخرین‌بار در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی مازندران در حضور تماشاگران خود به میدان رفت که شاگردان ریکاردو سا پینتو موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد تیم نساجی بگذرند و حالا باید واکنش مسئولان سازمان لیگ و البته مدیران فدراسیون فوتبال نسبت به درخواست آبی‌پوشان پایتخت چه خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری