football360 logo

سوپرلیگ فوتسال زنان؛ پیکان فینال زودرس را برد

11 آذر 1401 ساعت 14:29
هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با برتری خودروسازان در مهم‌ترین تقابل هفته پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان به حساس‌ترین هفته خود در دور دوم رسید، جایی‌که باید 4 مدعی اصلی قهرمانی در دیدارهای مستقیم مقابل هم قرار می‌گرفتند و انتظار می‌رفت تغییر و تحولات جالب‌توجهی در جدول رده‌بندی ایجاد شود. در مسابقات هفته دوازدهم، تیم صدرنشین پیکان تهران در آبادان میهمان حریف رده دومی‌اش یعنی پالایش‌نفت آبادان بود. نصر امید کرج هم که رتبه سوم جدول را در اختیار دارد، در خانه باید مقابل مس رفسنجان به عنوان چهارمین تیم جدول سوپرلیگ فوتسال زنان قرار می‌گرفت.

شاهکار شاگردان «اردلان» در جنوب

تیم فوتسال زنان پیکان با هدایت نیلوفر اردلان برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول باید به مصاف پالایش‌نفت آبادان می‌رفت. خودروسازان هفته گذشته اولین شکست خود در سوپرلیگ را متحمل شده بودند و در نقطه مقابل، پالایش‌نفت در صفادشت شکستی غیرمنتظره را مقابل رایزکو پذیرفته بود تا 2 تیم با شکست پا به این دیدار حساس بگذارند.

خودروسازان با ارائه یک نمایش تهاجمی توانستند شکست بازی گذشته خود را جبران کنند و به مانند دور رفت پالایش‌نفت آبادان را شکست دادند. بازی رفت 2 تیم با نتیجه 6 بر 2 به سود پیکان به پایان رسیده بود اما امروز شاگردان اردلان موفق شدند کلین‌شیت کنند و با نتیجه 3 بر صفر در آبادان جشن پیروزی بگیرند و موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت نمایند.


کامبکی که نصر را به رتبه دوم رساند

نصر امید کرج بعد از برتری مقابل پیکان تهران، در اوج آمادگی به مصاف حساس با تیم فوتسال زنان مس رفسنجان رسید. شاگردان افاطمه شریف که در فاصله 3 امتیازی تا صدر جدول قرار داشتند، امیدوار بودند تا با لغزش 2 مدعی اصلی قهرمانی بتوانند فاصله خود با صدر جدول را با شکست دادن مس رفسنجان به حداقل برسانند و در آن‌سوی میدان، مسی‌ها با انگیزه کسب 3 امتیاز و نزدیک‌شدن به صدر به کرج سفر کرده بودند.

شاگردان عاطفه رضایی در تیم مس موفق شدند گل اول را به‌ثمر برسانند اما در ادامه بازی شرایط به سود نصری‌ها تغییر کرد و آن‌ها توانستند در خانه با نتیجه 3 بر یک جشن پیروزی بگیرند تا جایگاه خود در جدول را بهبود بخشند.

2 تساوی پرگل در نطنز و اهواز

رایزکویی‌ها بعد از جشنواره گل هفته گذشته مقابل پالایش‌نفت آبادان امروز در نطنز میهمان تیم هیات فوتبال بودند. بعد از برد 9 گله هفته گذشته، انتظار می‌رفت که نماینده صفادشت بتواند امیدهای خود برای نزدیک‌شدن به رتبه چهارم جدول را با پیروزی در نطنز افزایش بدهد اما در یک دیدار تماشایی و مهیج، توپ 8 بار از خط دروازه‌ها عبور کرد و 2 تیم در پایان به تساوی رضایت دادند تا نبرد رایزکو صفادشت و هیات فوتبال نطنز برنده نداشته باشد و با تساوی 4-4 به پایان برسد.

پویندگان صنعت فجر شیراز هم بعد از 8 باخت متوالی امروز در اهواز توانست امتیاز کسب کند و آن‌ها دیگر تیم بحران‌زده سوپرلیگ یعنی ملی‌حفاری اهواز را توانستند با نتیجه 3-3 متوقف کنند تا پنجمین دوئل هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان هم با نتیجه تساوی به پایان برسد.

نتایج هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

جمعه یازدهم آذرماه

پالایش‌نفت آبادان 0-3 پیکان تهران

نصر امید کرج 3-1 مس رفسنجان

هیات فوتبال نطنز 4-4 رایزکو صفادشت

ملی‌حفاری اهواز 3-3 پویندگان صنعت فجر شیراز

در پایان هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، تیم پیکان تهران توانست با 29 امتیاز موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت نماید و نصر امید کرج هم با 26 امتیاز به رتبه دوم صعود کرد. پالایش‌نفت آبادان با 25 امتیاز و مس رفسنجان با 21 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند و دیگر مدعیان قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان به شمار می‌روند.

پیکانی‌ها در مهم‌ترین تقابل هفته سیزدهم، جمعه هفته آینده (هجدهم آذرماه) در رفسنجان میهمان مس خواهند بود و نصر امید کرج هم باید مقابل تیم قعرنشین پویندگان صنعت فجر در شیراز به میدان برود.

*عکس: کیمیا قاسم‌زاده
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری