football360 logo

اسکالونی به مسی؛ دیگر گل نزنید، مکزیک حذف شده است!

12 آذر 1401 ساعت 15:1130 نظر
یک گفت و گوی جنجالی بین لیونل اسکالونی و لیونل مسی سر از رسانه‌های آرژانتین در آورده است!

به گزارش فوتبال 360، جام جهانی 2022 قطر همچنان با حواشی و اتفاقات عجیب و غریب خود پیش می‌رود. پس از جنجال‌های به وجود آمده بر سر گل دوم ژاپن به اسپانیا و حساسیت‌های فراوان اروگوئه‌ای‌ها بر سر پنالتی بازی برابر پرتغال و جنجال VAR در دیدار اروگوئه برابر غنا، حالا یک حاشیه جدید و عجیب حول تیم ملی آرژانتین در حال گردش است.

کافی است؛ دیگر گل نزنید!

شبکه TyC Sports آرژانتین شب گذشته با دوربین اختصاصی خود یک صحنه جنجالی را ضبط کرده است. این صحنه که در برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشته شد لحظه یک گفتگو کوتاه بین لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین و لیونل مسی کاپیتان این تیم است. طبق لب‌خوانی انجام شده توسط کارشناس برنامه، اسکالونی به مسی می‌گوید: «کافی است دیگر گل نزنید. یک گل دیگر به آنها بزنیم حذف می‌شوند (و مکزیک صعود می‌کند)!». پس از این توصیه اسکالونی دیگر پای آرژانتین به گل باز نمی‌شود و بازی در نهایت با همان نتیجه به پایان می‌رسد تا مکزیک با وجود پیروزی برابر عربستان از جام جهانی کنار برود.
این صحبت‌های اسکالونی به مسی در حالی چند ساعتی است دست به دست در شبکه‌های اجتماعی در حال پر بازدید شدن است که مکزیک با تنها یک گل اختلاف در جدول نسبت به لهستان در رده سوم قرار گرفت و در عین شایستگی با جام جهانی خداحافظی کرد! موضوعی که در پنجشنبه طوفانی و روز دوازدهم جام جهانی نیز به نوعی در گروه پنجم اتفاق افتاد و باعث حذف آلمان و صعود اسپانیا و ژاپن به دور یک هشتم نهایی شد.

صحبت‌های اسکالونی به حاشیه پیراهن اضافه شد!

صحبت‌های لیونل اسکالونی در حالی دست به دست می‌چرخد که پس از بازی آرژانتین برابر مکزیک، نوع قرار گرفتن پیراهن این تیم برابر پای لیونل مسی روی زمین رختکن، باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده بود که در نهایت منجر به تهدید شدن مسی توسط بوکسور معروف مکزیکی نیز شده بود! حالا پس از حذف مکزیک، انتشار صحبت‌های اسکالونی می‌تواند دیدارهای آینده این دو تیم را مملو از تنش و درگیری کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری