football360 logo

برنامه ویژه مدعیان در تعطیلات؛ سرخابی‌ها به خارج نمی‌روند!

13 آذر 1401 ساعت 10:3810 نظر
4 تیم مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم برای استفاده از تعطیلات فیفادی برنامه‌ریزی خود را انجام داده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، با وجود حذف تیم ملی ایران از گردونه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، مسابقات لیگ برتر تا پایان تعطیلات فیفادی و مسابقات جام جهانی تعطیل بوده و همین مسئله باعث شده تا فرصت خوبی در اختیار تیم‌ها برای آماده‌سازی مناسب قرار داشته باشد و بتوانند با رساندن آمادگی خود به ایده‌آل در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

شاگردان «یحیی» در تهران برای دربی آماده می‌شوند

پرسپولیس به عنوان تیم صدرنشین لیگ بیست‌ودوم بعد از تعطیلات فیفادی باید در هفته دوازدهم مقابل حریف سنتی‌اش در دربی پایتخت قرار بگیرد. سرخ‌پوشان پایتخت قرار بود در اردویی خارجی حضور پیدا کنند اما به نظر می‌رسد برگزاری اردوی خارجی منتفی شده و شاگردان گل‌محمدی در تهران تمرینات خود را دنبال کرده و با برگزاری بازی دوستانه آمادگی‌شان را محک می‌زنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی هفته گذشته در مقابل پیکان قرار گرفتند و موفق شدند با یک گل برنده از میدان مسابقه خارج شوند و روز گذشته در دیدار با تیم شمس‌آذر قزوین به تساوی 2-2 رضایت دادند و حالا امروز قرار است برابر فجرسپاسی قرار بگیرند. سرمربی پرسپولیس به بازیکنان ملی‌پوش تیمش فعلاً استراحت داده و به نظر می‌رسد در هفته جاری آن‌ها به تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت بازگردند.

شوک دوستانه به «سا پینتو»

آبی‌پوشان پایتخت قرار بود برای استفاده بهتر از فرصت آماده‌سازی در تعطیلات فیفادی راهی کشور امارات شوند و حتی نام یک تورنمنت 4 جانبه هم به میان آمد اما به نظر می‌رسد مشکلات مالی باعث شد تا آبی‌ها قید سفر به دبی را بزنند و در تهران تمرینات خود را ادامه بدهند و برای ادامه مسابقات لیگ به ویژه دربی پایتخت در هفته دوازدهم آماده شوند.

شاگردان ریکاردو سا پینتو هفته گذشته در دیداری دوستانه مقابل تیم هوادار قرار گرفتند و با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا زنگ خطر برای سرمربی پرتغالی و همکارانش برای شناخت بهتر نقاط ضعف تیم‌شان به صدا در بیاید. آبی‌پوشان پایتخت در هفته جاری قرار است 2 بازی دوستانه مقابل تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان داشته باشند تا با محک زدن آمادگی خود مقابل رقبای نام‌آشنا مهیای ادامه حضور در لیگ بیست‌ودوم شوند.

گل‌گهری‌ها بار سفر به سوی ترکیه بستند

گل‌گهر سیرجان در 3 شهر برنامه آماده‌سازی خود را تدارک دیده و آن‌ها تنها تیم حاضر در جمع 4 تیم مدعی لیگ بیست‌ودوم هستند که قصد دارند در اردوی خارجی حضور پیدا کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از گذراندن چند نوبت اردوی آماده‌سازی در تهران و سیرجان، آماده سفر به کشور ترکیه شدند و روز گذشته به این کشور سفر کردند تا در ترکیه آخرین مرحله آماده‌سازی خود را پیش از شروع ادامه مسابقات لیگ برتر بگذرانند.

سرمه‌ای‌پوشان پیش از سفر به ترکیه در یک بازی دوستانه مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتند و با 2 گل شکست خوردند. قرار است ادامه بازی‌های دوستانه گل‌گهر در کشور ترکیه برگزار شود تا شاگردان امیر قلعه‌نویی در اوج آمادگی به خانه بازگردند و مهیای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر با هوادار تهران شوند.

طلایی‌پوشان با «مورایس» در اندیشه جبران

سپاهان اصفهان با هدایت ژوزه مورایس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود و طلایی‌پوشان برای تقویت شانس قهرمانی خود به دنبال بهره‌وری حداکثری از تعطیلات فیفادی هستند. در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان مورایس برای برگزاری اردو از کشور خارج شوند اما اینگونه نشد و طلایی‌پوشان در اصفهان کار آماده‌سازی خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی سپاهان در نخستین گام از اردوی آماده‌سازی طلایی‌پوشان تصمیم گرفت تا تیمش را در مقابل حریف همشهری محک بزند که دربی دوستانه اصفهان برنده نداشت و با تساوی بدون گل تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به پایان رسید. شاگردان مورایس هفته گذشته در برابر تیم دوم سپاهان قرار گرفتند و موفق شدند با 3 گل به پیروزی برسند و به نظر می‌رسد تا پیش از شروع ادامه مسابقات لیگ برتر و رویارویی سپاهان با ملوان، طلایی‌پوشان یک یا 2 بازی دوستانه دیگر را هم برگزار کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری