football360 logo

چالش بزرگ «یحیی»؛ سرنوشت نامعلوم 2 ستاره پرسپولیس

13 آذر 1401 ساعت 12:3054 نظر
تمرینات پرسپولیس برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر در جریان است اما غیبت چند بازیکن کادرفنی سرخ‌پوشان را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس جزو نخستین تیم‌های لیگ برتری بود که بعد از وقفه‌ای کوتاه، تمرینات آماده‌سازی خود را در تعطیلات فیفادی آغاز کرد و یحیی گل‌محمدی در تلاش بود تا بتواند آمادگی فنی بازیکنان خود را در فرم ایده‌آل حفظ کند تا آن‌ها بتوانند در ادامه فصل به ویژه مسابقه حساس دربی پایتخت برابر استقلال موفق عمل کنند و با قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را به پایان برسانند.

گل‌محمدی البته برای پیگیری تمرینات پرسپولیس چند چالش مهم را هم در پیش‌روی خود داشت، از اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی تا غیبت بازیکنان ملی‌پوشان و البته مصدومیت یک مهره کلیدی. میلاد سرلک بعد از حضور در آخرین اردوی تیم ملی هنوز نتوانسته به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ فعلاً دور از تمرینات گروهی است تا حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام باشد.

سرلک تنها مصدوم این روزهای پرسپولیس نیست. با بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس از جام جهانی، آن‌ها قرار است در هفته جاری به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شوند و هنوز شرایط فنی و جسمانی آن‌ها وضعیت مشخصی ندارد. البته که اگر مهدی ترابی، وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی مصدومیتی هم نداشته باشند، بازهم یک مصدوم دیگر از تیم ملی به اردوی پرسپولیس باز می‌گردد و آن‌هم علیرضا بیرانوند است!

«بیرانوند» بدون جراحی به کارش ادامه می‌دهد؟

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در بازی حساس مقابل تیم ملی انگلیس مصدومیت شدیدی داشت و حتی گفته می‌شد اگر او بخواهد با گارد محافظ در دیدار با ولز به میدان برود، احتمال مصدومیت شدیدتر و حتی ضربه مغزی وجود دارد! با این‌حال علیرضا بیرانوند برای مصاف با تیم ملی آمریکا آماده حضور در دروازه ایران شد، البته که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و موفق به‌ثبت کلین‌شیت نشد تا ایران از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

بیرانوند احتمالاً باید روی بینی خود جراحی انجام بدهد تا بتواند بدون مشکل در ادامه برای پرسپولیس و تیم ملی به میدان برود، اما مشخص نیست در آستانه دربی آیا او این کار را انجام خواهد داد یا ریسک حضور در دربی بدون عمل جراحی را می‌پذیرد و بعد از این مسابقه حساس به مداوای مصدومیت خود می‌پردازد.

یحیی گل‌محمدی بی‌شک در صورت نرسیدن میلاد سرلک و علیرضا بیرانوند به دربی کار بسیار دشواری برای چینش ترکیب تیمش دارد و باید منتظر ماند و دید کادر پزشکی پرسپولیس می‌توانند 2 مهره کلیدی تیم‌شان را برای مسابقه حساس آماده کنند یا گل‌محمدی باید برای مصاف با استقلال روی بازیکنان نیمکت‌نشین خود برای جانشینی 2 ستاره تیمش حساب باز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری