football360 logo

با چهره‌های تیم ملی؛ روزهای بد پدیده

16 آذر 1401 ساعت 12:4535 نظر
مدافع جوان تیم ملی نتوانست عملکرد خوبی در جام جهانی 2022 داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی قطر به گونه‌ای بود که پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنان و ضعیف‌ترین بازیکنان ایران چه کسانی بودند، کار سختی است. با این حال نام مجید حسینی را می‌توان در لیست ضعیف‌ترین بازیکنان این جام نوشت. مدافعی که مشخص نیست در مدت زمان دوری‌اش از لیگ برتر چه اتفاقی افتاده که افت در بازی او مشهود است. از بازی انگلیس که همراه با پورعلی‌گنجی و چشمی بیش از بازیکنان انگلیس در به ثمررسیدن 6 گل در این بازی نقش داشتند که بگذریم در 2 بازی بعدی هم نمره خیلی بالایی نمی‌توان به مجید حسینی داد.

او در اکثر نمرات در سایت‌های معتبر در میان 3-2 بازیکن ضعیف تیم ملی قرار دارد و همین مسئله نشان می‌دهد که قطر را نمی‌توان جام خوبی برای او دانست. بهترین بازی او را می‌توان بازی با ولز دانست که تمام بازیکنان بازی کم‌عیب و نقصی را انجام دادند و مجید حسینی هم در این بازی توانست یکی از بهترین نمرات را دریافت کند. او یکی از خشن‌ترین بازیکنان تیم ملی هم بود که هم ناخواسته باعث مصدومیت علیرضا بیرانوند و شوک بزرگ به تیم ملی شد و هم یک کارت زرد دریافت کرد و هم در بازی با آمریکا هم نزدیک بود یک بازیکن دیگر را مصدوم کند!

مجید حسینی را هم می‌توان به لیست بازیکنانی اضافه کرد که حضور کارلوس کی‌روش او را از یک نیمکت‌نشین و شاید حتی خانه‌نشین در جام به ترکیب اصلی رساند. در حالی که زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در تمام بازی‌های مقدماتی حضور داشتند، با بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران این زوج از هم پاشید. البته با توجه به ریسک بالای حضور این 2 مدافع در کنار هم پیش‌بینی می‌شد که شاید تغییرات در کادرفنی به تغییراتی در این زوج بیانجامد اما نیمکت‌نشینی هر دوی آن‌ها از تصمیمات عجیب کادرفنی بود. زوجی که به خاطر ریسک بالای آن‌ها در هنگام حملات حریف جای خود را به زوج حسینی و پورعلی‌گنجی دادند! زوجی که تا آخرین دقیقه بازی‌ها در ترکیب اصلی ماند و البته عملکردی بهتر از بازی با انگلیس به نمایش گذاشت اما بعد از پایان جام در مورد این که حسینی مدافع بهتری از کنعانی‌زادگان بود یا نه نظری نمی‌توان داد. شاید کی‌روش تنها کسی باشد که با قاطعیت به این سوال جواب مثبت می‌دهد.

مجید حسینی بعد از اتمام جام‌جهانی به ترکیه برمی‌گردد و بعید به نظر می‎‌رسد که فعلا خبر از پیشنهاد بهتری باشد و او احتمالا در سوپرلیگ به کار خودش ادامه خواهد داد.  

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری