football360 logo

قصه پرماجرای «آل‌کثیر»؛ مهاجم جنوبی دوباره در اردوگاه سرخ‌ها؟

15 آذر 1401 ساعت 13:1257 نظر
با وجود حضور در تمرینات پرسپولیس، اما هنوز تکلیف مهاجم باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت برای ادامه همکاری با این باشگاه مشخص نیست.

به گزارش فوتبال 360، عیسی آل‌کثیر 11 ماه قبل بود که در تقابل تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس در مشهد، از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد اما در تصمیمی عجیب قصد نداشت زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و به‌دنبال آن بود که بتواند رضایت پزشکان و البته یحیی گل‌محمدی را برای بازگشت به میدان مسابقه به‌دست آورد! سرانجام بعد از 5 ماه چشم‌انتظاری و بلاتکلیفی، مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان پایتخت راضی شد تا در اردیبهشت‌ماه سال جاری عمل جراحی روی زانونی خود انجام بدهد تا با گذراندن دوره نقاهت، رفته‌رفته آماده بازگشت به میادین شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به طول دوره درمان عیسی آل‌کثیر تصمیم گرفتند تا نام او را از فهرست تیم خود در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم خارج کنند و در صورت صلاحدید یحیی گل‌محمدی، در نیم‌فصل دوم آل‌کثیر به فهرست پرسپولیس اضافه شود. مهاجم گلزن پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا خاطرات شیرینی را از خود در لباس پرسپولیس به جای گذاشته و سابقه گلزنی در دربی پایتخت را هم دارد، به تمرینات پرسپولیس بازگشته اما فعلاً خبری از بازگشت او به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت نیست!

«یحیی» موافق تمدید، مدیران مخالف مبلغ قرارداد!

پرسپولیس در خط حمله بازیکنانی مثل شیخ دیاباته، یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار دارد و یحیی گل‌محمدی برای چینش خط آتش تیمش خیال آسوده‌ای دارد و می‌تواند خطوط حمله متنوعی را برای سرخ‌پوشان پایتخت طراحی کند اما با این وجود خواسته گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر است و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت قصد ندارد که مهره کلیدی تیم خود را از دست بدهد و به نظر می‌رسد روی توانایی‌های آل‌کثیر برای حضور در ادامه فصل حساب باز کرده است.

مدیران سرخ‌پوش بعد از دریافت پیغام یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر، مذاکرات اولیه را با مهاجم باتجربه آغاز کرده‌اند اما گویا مهم‌ترین بن‌بست در مسیر به توافق رسیدن طرفین، میزان مبلغ قرارداد است. گفته می‌شود آل‌کثیر از مدیران باشگاه پرسپولیس رقم بالایی را برای تمدید قرارداد خود درخواست کرده و در نقطه مقابل، مدیران این باشگاه معتقدند که برای یک مهاجم 32 ساله که به تازگی از مصدومیت بازگشته، نباید چنین مبلغی را پرداخت کرد!

پای تراکتور در میان است؟

تراکتور تبریز در خط حمله بازیکنانی مثل محمد عباس‌زاده و کاوه رضایی را در اختیار دارد اما گفته می‌شود قرارداد رضایی بند جدایی دارد و احتمالاً باتوجه به درخواست آبی‌پوشان پایتخت، او در نقل‌وانتقالات زمستانی به استقلال خواهد رفت و همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه تراکتور نیم‌نگاهی به جذب عیسی آل‌کثیر داشته باشند.

سرخ‌پوشان تبریزی البته در حال حاضر تیم‌شان سرمربی ندارد اما با این وجود، یکی از شایعات مطرح شده درباره آینده عیسی آل‌کثیر، حضور احتمالی او در تراکتور است. آل‌کثیر آخرین‌بار در دی‌ماه سال گذشته مقابل تیم شهرخودرو خراسان به میدان رفته و حدود یک‌سال است که در میادین حضور پیدا نکرده و بی‌شک از فرم ایده‌آل خود به دور است، اما باید دید در فاصله یک ماه تا آغاز فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، تصمیم نهایی آل‌کثیر چه خواهد بود، او در پرسپولیس می‌ماند یا با جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، در تیم دیگری کار خود را دنبال خواهد کرد.

عیسی آل‌کثیر فصل گذشته تا پایان هفته چهاردهم در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی موفق شد 5 گل برای سرخ‌پوشان به‌ثمر برساند و 2 پاس‌گل هم در کارنامه او دیده می‌شود و به نظر می‌رسد شم بالای گلزنی و فرصت‌طلبی این مهاجم جنوبی باعث شده تا با وجود ترافیک در خط حمله پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند به ادامه همکاری با او باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری