football360 logo

شاگردان «قلعه‌نویی» در اندیشه جام؛ ژنرال علیه حسرت 9 ساله

17 آذر 1401 ساعت 16:0013 نظر
گل‌گهر سیرجان روند نتیجه‌گیری خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به‌شمار می‌آید.

به گزارش فوتبال 360، امیر قلعه‌نویی به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران با یک چالش بزرگ در سالیان اخیر مواجه بوده که با آمار درخشان او در کسب جام، تناقضی مشهود دارد. قلعه‌نویی در 9 سال اخیر در لیگ برتر ناکام در کسب جام بوده و نتوانسته در تیم‌های مختلف از جمله تراکتور، ذوب‌آهن، سپاهان و گل‌گهر تیمش را به روی سکوی قهرمانی بفرستد و یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود بیفزاید اما به نظر می‌رسد در لیگ بیست‌ودوم رویای قلعه‌نویی شاید نزدیک‌تر از همیشه باشد.

سرمربی پرافتخار و کهنه‌کار فوتبال ایران که با 5 قهرمانی و 4 نایب‌قهرمانی، رکوردی استثنایی را از خود در تاریخچه فوتبال ایران به جای گذاشته، در لیگ بیست‌ودوم با ترکیبی کم‌ستاره اما با حضور بازیکنان جوان و با انگیزه، توانسته تیمی موفق در سیرجان برای گل‌گهر بسازد و در 11 هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم، شاگردان قلعه‌نویی موفق شده‌اند 21 امتیاز به‌دست آورند که برای یک تیم مدعی قهرمانی، آمار قابل‌قبولی است.

گل‌گهری‌ها برای حفظ روند درخشان خود در کسب نتیجه در لیگ بیست‌ودوم، برنامه ویژه‌ای را برای تعطیلات فیفادی تدارک دیده‌اند و بعد از گذراندن دوره‌ای کوتاه‌مدت در تهران و انجام دیدار دوستانه مقابل ذوب‌آهن، شاگردان امیر قلعه‌نویی به کشور ترکیه سفر کرده‌اند تا یک اردوی آماده‌سازی برون‌مرزی را در ایام تعطیلات لیگ پشت سر بگذارند.

لیپایای لتونی حریف شاگردان «قلعه‌نویی» نشد

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی سه‌شنبه هفته جاری اولین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم چهارم مسابقات باشگاهی لتونی انجام دادند و موفق شدند با درخشش و گلزنی امیر شهیم برابر حریف خود به برتری یک‌گله دست پیدا کنند تا گل‌گهر شروعی موفق در اردوی تدارکاتی خود در کشور ترکیه داشته باشد. قرار است شاگردان قلعه‌نویی 2 بازی دوستانه دیگر هم در ترکیه برگزار کنند تا در اوج آمادگی بتوانند به ایران بازگردند و خود را مهیای ادامه مسابقات لیگ کنند.

فرصت طلایی برای نزدیک‌شدن به صدر جدول

گل‌گهر سیرجان بعد از تعطیلات فیفادی در نخستین‌گام باید در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل هوادار تهران قرار بگیرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی این مسابقه خانگی را برگزار می‌کنند که کسب 3 امتیاز در این دیدار برای آن‌ها بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود، به ویژه آنکه اگر در دربی پایتخت 2 تیم به تساوی رضایت بدهند، در آن‌صورت کسب 3 امتیاز خانگی مقابل هوادار می‌تواند گل‌گهر را در یک‌قدمی صدر جدول لیگ بیست‌ودوم قرار بدهد.

شاگردان قلعه‌نویی فصل گذشته توانستند 51 امتیاز به‌دست بیاورند و در رتبه چهارم کار خود را به پایان رساندند، آن‌هم در شرایطی که 7 امتیاز از گل‌گهر به دلیل استفاده از اریک باگناما کسر شد اما حالا امیر قلعه‌نویی در سومین فصل حضورش در تیم سیرجانی این فرصت را دارد تا رکورد فصل گذشته خود را هم در کسب امتیاز بشکند و حتی دور از ذهن نیست که گل‌گهری‌ها بتوانند با طلسم‌شکنی، عنوان قهرمانی لیگ را هم به‌دست بیاورند تا چشم‌انتظاری 9 ساله پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران برای کسب دوباره جام قهرمانی در لیگ برتر به پایان برسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری