football360 logo

پدیده دیگری در تور سفیدها؛ رئال مادرید، پاتوق جوانان برزیلی

18 آذر 1401 ساعت 14:5026 نظر
توافق برای جذب یک پدیده برزیلی دیگر توسط رئال انجام شد.

به گزارش فوتبال 360، یک مسئله در دنیای کهکشانی‌ها تغییر کرده. آن‌ها مدتی است هوادارانشان را در انتظار بریز و بپاش‌های همیشگی و شکستن رکوردهای نقل و انتقالاتی برای جذب ستارگان پر زرق و برقی مانند ارلینگ هالند و کیلیان امباپه گذاشته‌اند و در عوض چیزی که به آن‌ها ارائه می‌کنند لیست بلند و بالایی از جوانانی است که قرار است با حضور در رئال مادرید تبدیل به بازیکنان پر سر و صدا و پر زرق و برق شوند. رئال مادرید توافق با یک پدیده نوجوان دیگر برزیلی را هم نهایی کرد تا عادت جدید آن‌ها رنگ و بوی تازه‌ای بگیرد. سانتیاگو برنابئو در حال تبدیل شدن به پاتوق جوانان برزیلی است. رئالی‌ها در این سال‌ها با جذب وینیسیوس جونیور، رودریگو، راینر و اکنون با جذب اندریک، پدیده 16 ساله تیم پالمیراس رویکرد نوینی را در باشگاه خود کلید زده‌‌اند که نشان از تغییر نسبی سیاست‌های این تیم دارد. دست بر قضا این رویکرد جدید هم جواب داده و رئال مادرید این بار بدون خرج کردن صدها میلیون پوند و فقط با نشان کردن پدیده‌های سلسائو و  جذب آن‌ها در بهترین زمان ممکن، صرفه جویی بزرگی در هزینه‌های خود داشته‌اند و این بازیکنان هم معمولا کارآمد و موثر از آب در می‌آیند. وینیسیوس اکنون یکی از مهم‌ترین بازیکنان ترکیب کارلتوست و رودریگو عصای دست سرمربی ایتالیایی در مواقعی شده که بازی برای رئال گره می‌خورد. 

در مورد اندریک؛ یک مهاجم هدف

«اندریک فلیپه موریرا ده سوزا» پدیده نوجوانی است که پیش از مطرح شدن در فوتبال اروپا توسط رئال مادرید شناسایی شده و استعدادیاب‌های این تیم صلاحیت این بازیکن برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها را تایید کرده‌اند. اندریک تا همین جای فصل جدید فوتبال برزیل در لیگی که سرشار از بازیکنان جوان و آماده است، موفق به ثبت 7 بازی و 3 گل برای تیم باشگاهی‌اش پالمیراس شده و عملکرد درخشانی را از خودش نشان داده. او یک مهاجم هدف است و می‌تواند در سال‌های آینده جای بازیکنانی مثل کریم بنزما را در تیم بزرگ رئال مادرید پر کند. رئال در پروسه خرید این بازیکن هم تمام اصول حرفه‌ای را رعایت کرده و اندریک را سریعا با بلیتی مستقیم به مادرید نیاورده است. آن‌ها با توافق با باشگاه پالمیراس پذیرفته‌اند اندریک 2 سال به صورت قرضی در باشگاه فعلی توپ بزند و پس از کسب تجربه کافی از حضور در میادین به سانتیاگو برنابئو کوچ کند. رئال مادرید این استعداد جدید فوتبال سلسائو را در 18 سالگی و وقتی که تجربیات ارزنده‌ای از بازی در میادین بزرگ دارد، در اختیار خواهد داشت تا سرمربی وقت رئال مادرید بتواند روی قابلیت‌هایش حساب کند و در ضمن با آمدن پیش از موعد به فوتبال اروپا، دچار حواشی و حجم سنگین و غیر قابل کنترل رسانه‌ها نشود. اندریک 16 ساله یک مهاجم با قابلیت‌های تکنیکی فراوان و شم گلزنی بالاست. مقایسه او با بزرگان سابق فوتبال برزیل هنوز زود به نظر می‌رسد و فقط می‌‌توان گفت برزیل با جذب او توسط رئال مطمئن است یک گلزن دیگر را در ترکیب تیم سال‌های آینده خود خواهد داشت. ضمن این که پدیده برزیلی توانایی زیادی در ارائه فوتبال سرشار از تکنیک برزیلی موسوم به «جوگوبونیتو» دارد و یقینا اگر در مسیر درست رشد و پیشرفت خود قرار بگیرد می‌تواند زیبایی‌های فوتبال را مانند بزرگان سابق فوتبال سلسائو بیش‌تر کند و لحظه‌های جذابی را برای هواداران رئال مادرید رقم بزند.

جمع برزیلی‌ها جمع شد

آن‌ها دیگر فقط یک هدف و پیوستن به تیم ملی برزیل ندارند. باشگاه بزرگ اسپانیایی تبدیل به شعبه دوم تیم جوانان برزیل شده و همان طور که ستاره‌های جوان برزیلی با تلاش و ممارست منتظر می‌مانند تا توسط کادر فنی تیم ملی مورد توجه قرار بگیرند، اکنون انتظار آن‌ها پس از درخشش به سمت رئال مادرید هم متمایل است و چشم به راه استعدادیاب‌های قهرمان لالیگا هستند تا مهر تایید ستاره شدن خود را از علاقه کهکشانی‌های مادرید به جذب خود دریاف کنند. رئال اکنون با ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور، رودریگو، راینرو اندریک یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجران فوتبالی برزیل است و بعید نیست با جواب دادن این رویکرد از سوی رئال بر تعداد برزیلی‌های این تیم در آینده افزوده شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری