football360 logo

آرژانتین و هلند، یک تیم محکوم به حذف؛ آلبی سلسته، لاله‌ها را واژگون می‌خواهد!

18 آذر 1401 ساعت 09:2813 نظر
پیروز دیدار هلند و آرژانتین، حریف احتمالی برزیل در نیمه‌نهایی را مشخص می‌کند.

به گزارش فوتبال 360، دومین دیدار دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با تقابل هلند و آرژانتین درحالی به انجام می‌رسد که به احتمال فراوان، هواداران برزیل با کسب پیروزی تیمشان مقابل کرواسی به تماشای این دیدار خواهند نشست تا حریف تیم محبوبشان را در مرحله نیمه نهایی بشناسند.

یک چهارم نهایی

هلند – آرژانتین 

جمعه 18 آذر

ساعت 22:30

استادیوم لوسیل

داور: آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا)

شانس پیروزی هلند در پایان 90 دقیقه: 27.1 درصد

شانس پیروزی آرژانتین در پایان 90 دقیقه: 44.2 درصد

هلند با صعود از گروهش بالاتر از سنگال، قطر و اکوادور به دور حذفی رسید و آرژانتین درحالی که دیدار نخستش در این جام را مقابل عربستان سعودی واگذار کرد، مقابل مکزیک، لهستان و استرالیا پیروز شد تا در یک قدمی ایستادن در جمع 4 تیم برتر جهان، لاله‌های نارنجی را مقابل خودش ببیند.

دغدغه اسکالونی برای انتخاب ترکیب

دغدغه اصلی لیونل اسکالونی برای این دیدار، استفاده دوباره از سیستم 3-3-4 یا تغییر آرایش به 2-5-3 خواهد بود؛  آرایشی که آن‌ها دیدار برابر استرالیا را با استفاده از آن به پایان رساندند. در این میان، بازگشت آنخل دی‌ماریا نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت و اگر هافبک آرژانتینی از بند مصدومیتش رها شود، احتمالاً آرژانتین به همان سیستم گذشته باز می‌گردد. دفاع 3 نفره آرژانتین، حضور لیساندرو مارتینس به جای پاپو گومس را می‌طلبد و شاید بهترین راه برای مهار دنزل دامفرایس باشد که ستاره دیدار مقابل ایالات متحده بود.

همه به دنبال رکوردشکنی

ممفیس دپای، ستاره تیم فن‌خال در کنار کودی خاکپو بوده و در 30 دیدار اخیرش با پیراهن لاله‌های نارنجی، روی 34 گل تاثیر مستقیم (24 گل و 10 پاس گل) داشته است. در طرف مقابل  خولین آلوارس، خودش را به ترکیب آرژانتین تحمیل کرده. او که دیدارهای دور گروهی را از ابتدا آغاز نکرد و نسبت به لائوتارو مارتینس ترجیح داده نشد در هر 2 دیدار بعدی که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت، دروازه تیم حریف را گشود. او هم مقابل لهستان گلزنی کرد و هم مقابل استرالیا توپ را به تور چسباند. درحالی که لیونل مسی با حضور و پیروزی در این دیدار، خودش را در یک قدمی رکورد لوتار ماتئوس و گذشته از میروسلاو کلوزه می‌بیند، آلوارس  در این دیدار به دنبال تاریخ‌سازی خواهد بود.

اول کدام تیم گل می‌زند؟

اگر آلوارس به میدان رفته و مقابل هلند هم گلزنی را تجربه کند، در جمع 3 بازیکن تاریخ فوتبال آرژانتین قرار خواهد گرفت که پیش از او، موفق شده بودند در 3 دیدار ابتدایی‌شان با پیراهن آلبی سلسته گلزنی کنند؛ گی‌یرمو استابیله (1930)، اورسته کورباتا (1958) و هرنان کرسپو (2006). 2 دیدار اخیر هلند و آرژانتین مقابل یکدیگر در جام‌های جهانی (2006 و 2014)، با نتیجه تساوی بدون گل در پایان 90 دقیقه خاتمه یافته است. تیم پیروز در این دیدار در دور نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار برزیل و کرواسی خواهد رفت و در صورت صعود به فینال، تیمی به جز فرانسه، انگلیس، پرتغال یا مراکش در آخرین گام از مسیر قهرمانی سد راهشان نخواهد شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری