football360 logo

«تاوارز» و ماموریت بزرگ در آبادان؛ استخراج امتیاز، سخت‌تر از استخراج نفت!

18 آذر 1401 ساعت 11:158 نظر
صنعت‌نفت برای خروج از بحران و پایان موفق نیم‌فصل نخست، کار بسیار دشواری دارد.

به گزارش فوتبال 360، فیروز کریمی نتوانست ناجی صنعت‌نفت شود و نتایج ضعیف او در آبادان مدیران باشگاه را به فکر تغییر دوباره سرمربی انداخت. تعطیلات فیفادی بهترین زمان برای نفتی‌ها بود تا بتوانند تغییرات مدنظر خود را انجام بدهند تا بعد از رضا پرکاس و فیروز کریمی، از هفته دوازدهم نیمکت صنعت‌نفت به یک سرمربی دیگر برسد و در نهایت بررسی‌های انجام شده از سوی مدیران باشگاه آبادانی، قرعه به نام ادسون تاوارز افتاد تا این سرمربی برزیلی مجدداً به فوتبال ایران بیاید و فرصتی به دست آورد تا خاطرات دوران ناموفق خود در سپاهان را به دست فراموشی بسپارد.

تاوارس برای کسب موفقیت در فوتبال ایران و نجات دادن صنعت‌نفت از سقوط، کار بسیار دشواری تا پایان نیم‌فصل نیم‌فصل نخست دارد و ناکامی زردپوشان آبادانی در بازی‌های پیش‌رو تا پیش از تعطیلات زمستانی می‌تواند خیلی زود برچسب سقوط را روی نام صنعت‌نفت بچسباند. تاوارز در 4 بازی آینده فرصت دارد تا با استفاده از ترافیک تیم‌های قعرنشین، تیم خود را نجات بدهد و به منطقه امن برساند، ماموریتی که برای انجام آن سرمربی برزیلی باید از سد مدعیان بگذرد!

دوئل با شگفتی‌ساز لیگ بیست‌ودوم

ادسون تاوارز بعد از 17 سال دوباره فرصت حضور در فوتبال ایران را به دست آورده و او در 2 هفته گذشته سعی داشته تا تیمش را برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر به فرم ایده‌آل برساند. نفتی‌ها روز گذشته در مقابل فولاد نوین در یک بازی تدارکاتی به میدان رفتند و موفق به کسب پیروزی شدند، اما تاوارز برای نجات صنعت‌نفت از سقوط به برد در بازی‌های رسمی نیاز دارد.

زردپوشان آبادانی در نخستین گام بعد از تعطیلات زمستانی باید در قائمشهر برابر نساجی به میدان بروند و رونمایی رسمی سرمربی کهنه‌کار و باتجربه صنعت‌نفت در دوئل با نساجی انجام خواهد شد. تیمی که در لیگ بیست‌ودوم شگفتی‌ساز بوده و در جمع مدعیان قرار داشته اما تاوارز امیدوار است در نخستین گام بتواند معادلات را به سود تیم خود تغییر بدهد و با خلق شگفتی در قائمشهر، از سد نساجی بگذرد و تیمش را از قعر جدول نجات بدهد.

مدعیان برای رویارویی با قعرنشین لیگ به صف می‌شوند!

سرمربی باتجربه صنعت‌نفت بعد از رویارویی با نساجی باید خودش را مقابل 3 هفته نفسگیر و دشوار کند. اولین بازی خانگی صنعت‌نفت با هدایت ادسون تاوارز باید در مقابل استقلال برگزار شود، تیمی که در کورس قهرمانی بدون شک به دنبال کسب امتیازات کامل دیدارهای خارج از خانه است و شاگردان ریکاردو سا پینتو برای حفظ عملکرد فوق‌العاده‌شان در بیرون از خانه مقابل صنعت‌نفت قرار خواهند گرفت. تاوارز بعد از مصاف با استقلال با استقلال باید به اصفهان سفر کند تا خاطرات دوره حضورش در سپاهان زنده شود.

نفتی‌ها با هدایت تاوارز در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست باید در برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند، تیمی که تنها 2 باخت در 11 هفته اخیر لیگ بیست‌ودوم داشته و این آمار نشان می‌دهد زردپوشان آبادانی برای کسب امتیاز در اصفهان، ماموریتی دشوار را در پیش دارند. شاگردان تاوارز در حالی نیم‌فصل نخست را به پایان خواهند رساند، که در آخرین گام در خانه باید مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان بروند، دیگر تیم مدعی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم که نفتی‌ها برای خروج از بحران و نجات از قعر جدول، راهی جز کسب امتیاز برابر آن تیم دارند.

تاوارز برای نجات صنعت‌نفت از قعر جدول آمده و شاید کسب 8 امتیاز از 12 امتیاز باقی مانده بتواند شرایط ایده‌آلی را برای زردپوشان آبادانی به وجود آورد، اما با توجه به رقبای سرسختی که انتظار شاگردان تاوارز را می‌کشند، سرمربی کهنه‌کار برزیلی به نظر می‌رسد روزهای دشواری را در پیش‌روی خود داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری