football360 logo

رویاپردازی پرشورها با سرمربی لالیگایی؛ بازگشت به کورس با «خِمِس»؟

18 آذر 1401 ساعت 12:3029 نظر
سرمربی نامدار سرخ‌پوشان تبریزی امیدوار به رساندن تیمش به کورس قهرمانی لیگ بیست‌ودوم است.

به گزارش فوتبال 360، شاید بدبین‌ترین هواداران تراکتور پیش از آغاز تعطیلات فیفادی و مسابقات جام جهانی هم تصور نمی‌کرد با توجه به قرارداد بلندمدت باشگاهش با قربان بردیف، سرمربی کهنه‌کار بخواهد تصمیم به قطع همکاری بگیرد و تراکتور را با یک چالش تازه روبرو کند اما بردیف در تصمیمی غیرمنتظره همه معادلات را تغییر کرد و در شرایطی که همراه تیمش برای برپایی اردو به آنتالیای ترکیه رفته بود، از تصمیمش برای جدایی از تراکتور پرده‌برداری کرد تا برخلاف فصول گذشته که تغییرات فنی گسترده به دلیل نتایج تراکتور روی نیمکت این تیم انجام می‌شد، این‌بار تصمیم جنجالی بردیف عامل انجام تغییرات باشد.

قربان بردیف به مقصد سوچی روسیه از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد و مدیران باشگاه تراکتور، پاکو خِمِس را که تجربه حضور در لالیگای اسپانیا را دارد به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند تا این سرمربی 52 ساله پروژه بزرگ خود را در تبریز آغاز کند. امضای قرارداد تا پایان لیگ بیست‌وسوم نشان می‌دهد که مدیران باشگاه تراکتور قصد دارند همکاری بلندمدتی با خِمِس داشته باشند و امیدوارند این سرمربی اسپانیایی، تصمیمی جنجالی به مانند بردیف در مسیر جدایی از فوتبال نگیرد!

ماموریت بزرگ؛ رساندن تراکتور به جمع 4 تیم برتر

خِمِس در حالی سکان هدایت تراکتور را پذیرفت که سرخ‌پوشان در 11 بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌ودوم با هدایت قربان بردیف نتایج نسبتاً خوبی را کسب کردند و در کورس مدعیان بالانشین جدول قرار دارند. به طوری‌که تراکتور با 15 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده و در صورت پایان موفق نیم‌فصل نخست، سرخ‌پوشان تبریزی می‌توانند حتی به حضور در جمع 4 تیم برتر رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم بیندیشند.

سرمربی اسپانیایی در حالی امیدوار است که بتواند تیمش را به جمع 4 تیم برتر در لیگ بیست‌ودوم برساند که مسیر دشواری تا پایان نیم‌فصل نخست انتظارِ پاکو خِمِس را می‌کشد و همگان در انتظار رونمایی رسمی از تراکتور تحت هدایت او هستند تا سبک بازی مورد علاقه این سرمربی باتجربه در فوتبال ایران مشخص شود و هواداران پرشور تراکتور امیدوارند مسیر موفق تیم‌شان همراه با بردیف، در ادامه راه لیگ بیست‌ودوم با خِمِس تداوم پیدا کند.

2 بازی آسان، 2 بازی سخت!

تراکتور تا پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم و رسیدن به تعطیلات زمستانی باید 4 بازی متفاوت را پشت سر بگذارد. پاکو خِمِس کار خود را رسماً در تهران آغاز خواهد کرد، به طوری‌که اولین بازی تراکتور با هدایت این سرمربی اسپانیایی 29 آذرماه در مقابل پیکان خواهد بود و سپس تراکتوری‌ها در خانه باید برابر مس کرمان قرار گیرند تا 2 بازی نسبتاً آسان با 2 تیم حاضر در بین تیم‌های پایین‌جدولی در انتظار سرخ‌پوشان تبریزی باشد اما بعد از این 2 رویارویی، نوبت به انجام 2 بازی دشوار می‌رسد!

شاگردان خِمِس باید ابتدا در قائمشهر برابر نساجی قرار گیرند که عملکرد درخشانی در لیگ بیست‌ودوم داشته و در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به تراکتور در رتبه پنجم حضور دارد و سپس در آخرین گام از نیم‌فصل اول، نوبت به دوئل تراکتور با هدایت خِمِس برابر مدافع عنوان قهرمانی می‌رسد که شاید سخت‌ترین مصاف تراکتوری‌ها تا پایان نیم‌فصل نخست باشد و باید دید بعد از کسب موفقیت بردیف مقابل پرسپولیس، آیا خِمِس هم می‌تواند برابر استقلال موفقیت به‌دست آورد و خیلی زود محبوبیت خود در بین هواداران تراکتور را افزایش دهد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری