football360 logo

نویر ادامه فصل را از دست داد؛ خود زنی به سبک کاپیتان!

19 آذر 1401 ساعت 16:2816 نظر
مانوئل نویر تا پایان فصل قادر نخواهد بود بایرن‌مونیخ را همراهی کند.
به گزارش فوتبال 360، با حذف آلمان از جام‌جهانی در دور گروهی، بایرن‌مونیخ یکی از تیم‌هایی بود که امید داشت زودتر از موعد تمریناتش را برای ادامه فصل از سر گیرد و آماده تکرار قهرمانی شود.
همه هواداران بایرن‌مونیخ، نگران اوضاع روحی و روانی بازیکنان ملی‌پوش به تبع حذف در دومین دوره متوالی مسابقات گروهی جام‌جهانی بودند اما یک خبر عجیب، باواریایی‌ها را شوکه کرده و آن، مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان و کاپیتان این تیم خارج از زمین تمرین یا مسابقه است.
فصل برای مانو تمام شد
مانو که پس از بازگشت از قطر، قرار بود برای ادامه مسابقات بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ آماده شود، در تعطیلات به اسکی رفته و حالا دست و پایش را شکسته می‌بیند. او در اینستاگرامش، با انتشار عکسی از خود اعلام کرد نیاز به جراحی پیدا کرده و به تبع این اتفاق، مسابقات بایرن تا پایان فصل را از دست می‌دهد.
بدتر از این نمی‌شد
کاپیتان 36 آلمان و بایرن‌مونیخ از روی تخت بیمارستان نوشت: «سلام بچه‌ها! چه چیزی می‌توانم بگویم؟ قرار بود پایان سال، بهترین از این‌ها رقم بخورد! زمانی که برای چند دقیقه خالی کردن ذهن از دغدغه‌ها و افکار به اسکی رفته بودم، با یک حادثه مواجه شدم. البته عمل جراحی دیروز به خوبی پیش رفت و باید از پزشک معتمد، قدردانی کنم. این بسیار سخت است که ادامه فصل را از دست داده‌ام!»
حمایت تمام و کمال بایرن
اولیور کان، مدیر ارشد اجرایی بایرن‌مونیخ نیز در این رابطه گفت: «خبر مصدومیت نویر، همه ما را شوکه کرد. ما تا آخر کنار کاپیتان تیممان ایستاده‌ایم و به او در راه پشت سر گذاشتن این مصدومیت دردناک، کمک خواهیم کرد. مانوئل به خوبی این برهه زمانی را هم پشت سر خواهد گذاشت و قوی‌تر از قبل به زمین مسابقه بازمی گردد».
این چه وقت مصدومیت بود؟!
نویر که قهرمانی جهان با پیراهن آلمان را هم تجربه کرده و بازیکن تیمی بود که 4 سال قبل هم در دور گروهی مسابقات حذف شد، هنگام بازگشت از قطر و پس از انجام تنها 3 بازی در این مسابقات، از بستر همین صفحه اینستاگرامی مراتب عذرخواهی را به جا آورده و معتقد بود مدت زمان بسیاری طول خواهد کشید تا بازیکنان با این اتفاق کنار بیایند. بایرن‌مونیخ پس از تعطیلات زمستانی تا 20 ژانویه، مسابقاتش آغاز نخواهد شد و آنها در مصاف با لایپزیش، شماره یک را همچون سایر دیدارها تا پایان فصل، در کنارشان ندارند‌.
ادامه مسیر، بدون شماره یک
نویر که سال 2011 از شالکه به جمع باواریایی‌ها پیوست، تنها در فصل نخست حضور موفق نشد جام را بالای سر ببرد و از آن پس، 10 قهرمانی در بوندس لیگا را به همراه 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن این تیم تجربه کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری