football360 logo

رفع آخرین دغدغه «یحیی»؛ دربی با همه ستاره‌ها

19 آذر 1401 ساعت 14:3041 نظر
هافبک باتجربه تیم ملی پرسپولیس از کمند مصدومیت رها شد و می‌تواند سرخ‌پوشان را در دربی همراهی کند.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت زیرنظر یحیی گل‌محمدی در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کنند و خبری از برگزاری اردوی برون‌مرزی نیست و با وجود مطرح شدن شایعاتی درباره سفر احتمالی پرسپولیس به امارات، اما در نهایت شاگردان گل‌محمدی در تهران ماندنی شدند تا خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر و البته مصاف حساس با استقلال، آماده کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس برای حضور تیمش در مسابقه دربی، مصدومیت هافبک باتجربه تیمش بود.

میلاد سرلک که حضور فعالی در اردوهای تیم ملی داشت اما در نهایت نتوانست رضایت کارلوس کی‌روش به‌دست بیاورد و در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد، با مصدومیت به کار خود در اردوی تیم ملی پایان داد و همین مسئله باعث شد تا سرلک نتواند بعد از اتمام اردوی تیم ملی در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت شرکت کند و از او به عنوان غایب احتمالی دربی یاد می‌شد.

چشم‌انتظاری «سرلک» به پایان رسید

هافبک شماره 10 پرسپولیس که در روزهای گذشته چشم‌انتظار بازگشت دوباره به تمرینات بود، سرانجام توانست دوران مصدومیت خود از ناحیه همسترینگ را پشت سر بگذارد و مهیای بازگشت به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان پایتخت شود. میلاد سرلک در روزهای اخیر، نرم‌دویی را آغاز کرده بود و به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال می‌کرد اما از روز گذشته، به تمرینات گروهی اضافه شد تا بتواند در کنار همبازیان خود برای دربی آماده شود.

سرلک در 2 فصل گذشته به مهره‌ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و بی‌شک فقدان او در ترکیب پرسپولیس برای مسابقه دربی می‌توانست یحیی گل‌محمدی را با چالش بزرگی را مواجه کند اما حالا شماره 10 سرخ‌پوشان در اختیار کادرفنی است و می‌تواند بدون مشکل در مسابقه حساس تیمش برابر استقلال در ترکیب اصلی به میدان برود.

خوش‌خبری به «یحیی»؛ همه برای دربی به خط شدند

کادرفنی پرسپولیس برای دربی هنوز ترکیب خود را انتخاب نکرده اما شاید یکی از چالش‌های شیرین یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای دربی، حضور فعال تمامی بازیکنان در تمرینات باشد، به طوری‌که فعلاً هیچ‌کدام از بازیکنان سرخ‌پوش مصدوم نبوده و گل‌محمدی می‌تواند با خیال آسوده ترکیب مورد علاقه خود را چینش کند. علیرضا بیرانوند که در جریان تقابل تیم‌های ملی ایران و انگلیس دچار مصدومیت شدیدی شد، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد و این روزها یکی از چهره‌های آماده حاضر در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت به‌شمار می‌رود.

محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس تنها بازیکنی است که روز گذشته نتوانست به طور کامل در تمرین تیمش شرکت کند و در جریان تمرین، از جمع همبازیان خود جدا شد. عیسی آل‌کثیر هم که فعلاً قراردادی با پرسپولیس ندارد، از روزهای مصدومیت فاصله گرفته و در تمرینات تیمش حضور دارد تا برخلاف فصل گذشته که مصدومان پرشمار، یحیی گل‌محمدی را با چالش انتخاب ترکیب مواجه می‌کرد، فعلاً آرامش بر اردوی سرخ‌پوشان حاکم شود و سرمربی پرسپولیس دغدغه‌ای برای انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری