football360 logo

«صادقی»-«اسماعیلی‌فر»؛ بازمانده‌های دوحه در فکر فتح دربی

21 آذر 1401 ساعت 10:2635 نظر
2 ستاره پرسپولیس در اندیشه درخشش در اولین حضور خود در دربی پایتخت هستند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات خریدهای پرسروصدایی داشت که 2 خرید پرماجرای سرخ‌پوشان پایتخت، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر بودند. بازیکنانی که از گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شدند تا در سمت راست پرسپولیس، زوجی قدرتمند در پست دفاع راست و وینگر راست شکل بگیرد و هواداران پرسپولیس چشم‌انتظار یک فصل رویایی با حضور زوج اسماعیلی‌فر و صادقی بودند.

2 ستاره پرسپولیس در کنار امیدواری به درخشش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال رسیدن پیراهن تیم ملی و جایگاهی در فهرست 25 نفره آن برای حضور در جام جهانی بودند اما رویای‌شان محقق نشد و تغییر و تحولات رخ داده در کادرفنی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر باعث شد تا رویای رسیدن به دوحه برای آن به پایان برسد و تمرکز خود را روی تمرینات آماده‌سازی تیم‌شان برای حضور در دربی پایتخت بگذارند.

«اسماعیلی‌فر» به دنبال پوکر در اولین دربی

مدافع راست سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم نقش کلیدی در موفقیت تیمش داشته، به طوری‌که از میان 11 گل به‌ثمر رسیده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر، 3 گل روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر بوده تا تاثیرگذاری این ستاره باتجربه نمایان باشد. اسماعیلی‌فر که در صورت عدم به وجود آمدن مصدومیت، جایگاهی ثابت در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در دربی پیش‌رو خواهد داشت، در مصاف با استقلال امیدوار به‌ثبت چهارمین پاس‌گل خود در لیگ بیست‌ودوم است.

اسماعیلی‌فر در سالیان گذشته در لباس تیم‌هایی چون تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان نتوانسته مقابل استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد و گل‌سازی کند اما امیدوار است در نخستین حضورش در ادوار دربی پایتخت بتواند این طلسم را بشکند و به چهره اول پرسپولیس در دربی پایتخت تبدیل شود. به ویژه آنکه اگر یحیی گل‌محمدی به استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته روی بیاورد، بدون تردید ارسال‌های دانیال اسماعیلی‌فر می‌تواند روی دروازه استقلال خطرآفرین باشد.

بمب نقل‌وانتقالات در دربی می‌ترکد؟

سعید صادقی انتقال بحث‌برانگیزی به پرسپولیس داشت؛ چون او همزمان از استقلال هم پیشنهاد دریافت کرده بود اما در نهایت یک فرآیند پرماجرا، صادقی تصمیم گرفت تا با سرخ‌پوشان پایتخت قرارداد خود را به امضا برساند و به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود. بدون شک باتوجه به حواشی رخ داده در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، نگاه‌ها در دربی متوجه عملکرد سعید صادقی است و همگان چشم‌انتظار درخشش این وینگر 28 ساله در ترکیب پرسپولیس هستند.

صادقی چه در دوران حضورش شهرخودرو و چه در گل‌گهر مقابل استقلال بازیکن موفقی هیچ‌گاه نبوده اما او امیدوار است در نخستین حضورش در دربی بتواند اعاده حیثیت کند و برابر آبی‌پوشان پایتخت بدرخشد. زوج سعید صادقی در سمت راست با دانیال اسماعیلی‌فر می‌تواند روز سختی را برای دفاع چپ استقلال رقم بزند. دفاع چپی که از میان ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی انتخاب خواهد شد و در صورت انتخاب جلالی، او باید بعد از تجربه حضور در جام جهانی و بازی مقابل تیم ملی آمریکا، چالشی جدید را مقابل ستارگان پرسپولیس تجربه کند.

وینگر 28 ساله پرسپولیس با وجود حضور ثابت در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم فقط 2 گل به‌ثمر رسانده که هر 2 گل صادقی در دیدار با هوادار بوده اما هواداران پرسپولیس امیدوارند که خرید پرسروصدای تیم‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بتواند در دربی جبران‌مافات کند و با درخشش در مقابل استقلال، خاطرات ناکامی‌اش در هفته‌های اخیر را به‌دست فراموشی بسپارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری