football360 logo

شروع فوتبال فانتزی در فوتبال‌360؛ مربی تیم خود در لیگ ایران باشید

25 آذر 1401 ساعت 12:04128 نظر
شما می‌توانید از هفته دوازدهم لیگ برتر وارد رقابت جذاب فوتبال فانتزی شوید.

به گزارش فوتبال 360، فوتبال فانتزی یک بازی و رقابت بسیار هیجان‌‌انگیز برای فوتبال‌دوستان است. علاقه‌مندان به فوتبال فانتزی با از سرگیری لیگ برتر ایران می‌توانند تیم خود را ایجاد کنند و وارد یک چالش جذاب شوند.

شرکت در فوتبال فانتزی از طریق وب سایت فوتبال 360 و اپلیکیشن اندروید فوتبال 360 امکان‌پذیر است. شما برای شرکت در فوتبال فانتزی از طریق اپلیکیشن فوتبال 360، ابتدا باید اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کنید. (لینک آپدیت فوتبال 360

در فوتبال فانتزی شما با بودجه‌ای که دارید تیم دلخواه خود را تشکیل می‌دهید و هر هفته بر اساس عملکرد بازیکنان‌تان امتیاز می‌گیرید. برای آشنایی با قوانین فوتبال فانتزی و نحوه امتیازدهی به صفحه قوانین مراجعه کنید.

تیم خود را بسازید و رقابت کنید

جوایز میلیونی برای نفرات برتر

به طور کلی شما برای شرکت در فوتبال فانتزی با حساب کاربری خود وارد بخش فوتبال فانتزی فوتبال 360 می‌شوید، در گام اول از بین بازیکنان 16 تیم لیگ برتری با بودجه‌تان 15 بازیکن می‌خرید. هر هفته قبل از شروع مسابقات 11 بازیکن در ترکیب اصلی می‌گذارید و کاپیتان تیم خود را انتخاب می کنید. بازیکنان بر اساس عملکردشان در بازی (حضور در زمین، گل، پاس گل، کلین‌شیت، کارت زرد و قرمز، گل خورده، کسب پنالتی، گل به‌خودی، از دست دادن پنالتی، مهار پنالتی و انتخاب به عنوان بازیکنان برتر زمین) امتیاز مثبت و منفی می‌گیرند. 


آن‌هایی که با فوتبال فانتزی آشنایی دارند و فوتبال فانتزی لیگ برتر انگلیس را بازی کرده‌اند، می‌دانند که در طول فصل می‌توانند از چند امتیاز ویژه مانند امتیاز بیشتر برای کاپیتان یا امتیاز گرفتن بازیکنان ذخیره هم بهره ببرند. ضمن اینکه برای نقل‌و‌انتقالات بازیکنان هم قوانین خاصی در نظر گرفته شده است. در صفحه قوانین و آموزش جزئیات تمامی این موارد شامل نحوه ساختن تیم، امتیازدهی، امتیازهای ویژه و نقل‌و‌انتقالات آورده شده است.  

در پایان هر هفته از بازی‌های لیگ برتر ایران، نفرات برتر آن هفته مشخص می‌شود و در پایان فصل هم نفرات برتر فصل معرفی خواهند شد. نفر برتر فوتبال فانتزی در پایان فصل صاحب جایزه 20 میلیون تومانی می‌شود، به نفرات دوم و سوم هم جوایز نقدی 10 و 5 میلیون تومانی می‌رسد.

علاوه بر اختصاص 20، 10 و 5 میلیون تومان جایزه به نفرات برتر در پایان فصل، برنده هر هفته هم صاحب جایزه یک میلیون تومانی خواهد شد.


برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری