football360 logo

بایرن به دنبال جانشین نویر؛ ستاره کرواسی در تیررس باواریایی‌ها

21 آذر 1401 ساعت 13:2112 نظر
به دنبال مصدومیت عجیب و غیرمنتظره مانوئل نویر، مسئولان بایرن مونیخ به فکر خرید جانشینی برای کاپیتان خود هستند.

به گزارش فوتبال 360، بدشانسی جام جهانی و حذف در مرحله گروهی، پس از بازگشت به آلمان هم گریبان کاپیتان تیم ملی این کشور و باشگاه بایرن مونیخ را رها نکرد. مانوئل نویر سنگربان باواریایی‌ها برای تغییر روحیه خود رو به اسکی آورد اما حاصل آن چیزی جز شکستگی پای راست و از دست دادن کامل فصل جاری نبود!

اسکی دردسرساز
پس از دومین حذف پیاپی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی، مانوئل نویر تصمیم گرفت از تعطیلات زمستانی خود برای افزایش روحیه استفاده کند اما اسکی روی برف در شرایطی که طبق اعلام رسانه‌های محلی ارتفاع میزان برف روی زمین تنها 11 سانت بود، تصمیمی بسیار بد و نسنجیده از سوی نویر بوده که در نهایت باعث ایجاد حادثه و شکستگی پای راست دروازه بان 36 ساله بایرن مونیخ شد. در پی این حادثه نویر ادامه فصل را به طور کامل از دست داد. البته در ابتدای فصل هم مصدومیت نویر از ناحیه کتف باعث شد محافظت از دروازه بایرن چندین بار به عهده اِسوِن اولریخ دروازه‌بان ذخیره این تیم بیفتد.

لیواکوویچ زیر ذره بین باواریایی‌ها

دومینیک لیواکوویچ ستاره بی چون چرا این روزهای تیم ملی کرواسی که یکی از اصلی‌ترین چهره‌ها در صعود تیم ملی کشورش به نیمه نهایی جام جهانی بوده  از گزینه‌های اصلی روی میز سران بایرن مونیخ برای جایگزینی مانوئل نویر به حساب می‌آید. لیواکوویچ 27 ساله که اکنون عضور دیناموزاگرب است با مهار 4 پنالتی و واکنش‌های سرنوشت ساز متعدد، کنار یاسین بونوی مراکشی، بهترین دروازه‌بان جام جهانی تاکنون بوده است.
پس از لیواکوویچ، نیم نگاه مسئولان بایرن به بازگرداندن الکساندر نوبل 26 ساله است که ۲ فصل گذشته را به طور قرضی در موناکو حضور داشته است. در هر صورت باواریایی‌ها باید زودتر به جمع‌بندی نهایی رسیده و خیال خود را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن آماده کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری