football360 logo

با چهره‌های تیم ملی؛ مصدوم بدشانس!

23 آذر 1401 ساعت 16:0033 نظر
«سردار آزمون» با خوش‌شانسی به جام‌جهانی رسید و یکی از بدشانس‌های قطر بود!

به گزارش فوتبال 360، مصدوم و محبوب و بدشانس. این 3 کلمه شاید به خوبی مشخص کند که صحبت از کدام بازیکن تیم ملی است. سردار آزمون که گفته می‌شد به‌خاطر مصدومیت بازی‌های جام‌جهانی را از دست خواهد داد، با تلاش پزشکان و کادرفنی توانست به این رقابت‌ها برسد و با این‌حال آثار مصدومیت در بازی او کاملا مشهود بود. مهاجم بدشانسی که با زدن 2 ضربه به تیرک دروازه، 2 فرصت عالی برای گل‌زدن خودش و کسب نتایج بهتر برای تیم ملی را از دست داد. در میان ملی‌پوشان هم می‌توان گفت که او از محبوب‌ترین بازیکنان بود که خیلی‌ها جویای رسیدن یا نرسیدن او به این رقابت مهم بودند.

سردار آزمون با 2 ضربه‌ای که از دست داد، نامش را در لیست بازیکنانی که بیشترین موقعیت‌های بزرگ را از دست دادند، قرار داد. او بعد از امباپه، لوکاکو و لواندوفسکی با از دست دادن 2 موقعیت بزرگ به همراه بازیکنان دیگر در رده سوم قرار گرفته است. البته تفاوت او با دیگر بازیکنان این لیست این است که بیش از بی‌دقتی باید بدشانسی را در این اتفاق مقصر دانست. بازیکنی که البته رسیدن او به قطر با توجه به شرایطی که داشت، خودش یک شانس بزرگ هم برای او و هم برای تیم ملی محسوب می‌شد. با این‌حال این حضور نتوانست به عملکرد مثبتی برای رسیدن ایران به مرحله دوم این رقابت‌ها منجر شود. 

بهترین عملکرد او مانند بقیه بازیکنان تیم ملی در بازی با ولز بود که توانست 4 شوت به سمت دروازه داشته باشد. او در این بازی حدود 0.5 شانس رسیدن به گل داشت که نتوانست از این موقعیت‌ها استفاده کند. جالب است که بیشترین شانس گل را با ضربه‌ای که به دروازه انگلیس زد می‌توانست داشته باشد که شوت با بدشانسی به تیرک خورد و گل نشد. 

در کل حضور آزمون را در 3 بازی تیم ملی که در هیچ‌کدام به صورت کامل بازی نکرد را می‌توان تا حدی مفید دانست. زوج او و مهدی طارمی مانند همیشه ویرانگر ظاهر نشدند اما به‌هرحال با همکاری هم توانستند آمار هجومی ایران را بهبود ببخشند. این در حالی است که انتظارات از این 2 بازیکن زمانی‌که با هم در میدان حضور داشتند بالاتر از این بود اما گویا مسائل مختلفی باعث شد تا آن‌ها آمادگی همیشگی را نداشته باشند. 

سردار آزمون بعد از پایان جام‌جهانی خیلی زود به تمرینات تیمش بازگشته و سایت باشگاه لورکوزن هم این بازگشت را به او خوش‌آمد گفته است. آزمون با اظهارنظرهایی که در مورد نگه‌داشتن کی‌روش کرده هم در این روزهای بعد از جام حاشیه‌ساز شده است. حاشیه‌هایی که در این روزها که او برای بازگشت از مصدومیت به ترکیب اصلی تیمش نیاز به تمرکز بالا دارد می‌تواند به ضرر او باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری