football360 logo

بوسکتس از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد؛ پایان راه کاپیتان در «لاروخا»

25 آذر 1401 ساعت 19:2617 نظر
هافبک بارسلونا از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبال 360،  سرخیو بوسکتس، بازیکن 34 ساله اسپانیایی با انجام 143 بازی در تیم ملی کشورش که  آخرین آن بازی مقابل مراکش در جام‌جهانی 2022 بود از لاروخا خداحافظی کرد. 

پایان یک بازیکن متفاوت

او در صفحه شخصی خود نوشت: «می‌خواهم اعلام کنم پس از گذشت نزدیک به 15 سال و 143 مسابقه زمان خداحافظی از تیم ملی فرا رسیده است. از همه افرادی که در این مدت طولانی مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم؛ از ویسنته دل بوسکه که به من فرصت شروع را داد تا لوئیس انریکه که باعث شد تا آخرین ثانیه لذت ببرم. همچنین از لوپتگی، فرناندو هیرو و رابرت مورنو به خاطر اعتمادشان به من تشکر می‌کنم.البته از تک تک هم تیمی‌هایم متشکرم.با  آن‌ها تلاش کردم تا تیم را به جایی که شایستگی دارد برسانم. من هیچ‌یک از اعضای این مسیر را فراموش نمی‌کنم که در پشت صحنه به همان اندازه مهم بوده‌اند؛ شامل فیزیوتراپ‌ها، پزشکان، مسئولان لباس، متخصصان تغذیه، روزنامه‌نگاران، مسئولان امنیت و مسافرت و همه مردم و کسانی که در این مسیر همراه من بوده‌اند و آن را به یک سفرخاص تبدیل کردند. همچنین روسای فدراسیون، سرمربیان، مدیران ورزشی و کسانی که با فدراسیون فوتبال همکاری کردند و  از آن‌ها تشکر می‌کنم. از همه دنبال‌کنندگانم و حمایت مداوم آن‌ها قدردانی می‌کنم؛  به ویژه در زمانی که همه چیز آن طور که ما انتظار داشتیم، پیش نمی‌رفت. در زمانی که بیشترین نیاز و همبستگی را نیاز داشتیم، شما حاضر بودید.

نقش خانواده

او در ادامه افزود: «البته از همه مهم‌تر سپاسگزار خانواده‌ام هستم؛ به خاطر این که همیشه و در همه تصمیماتم از من حمایت کردند و در این مسیر سهیم بودند. در روزهای زیادی که از آن‌ها دور بودم باعث شدند تا همیشه احساس صمیمیت و نزدیکی آن‌ها را احساس کنم و بتوانم بهترین کار را انجام دهم. این افتخاری بوده است که نماینده کشورم باشم و آن را به اوج افتخار برسانم، قهرمان جهان و اروپا باشم، کاپیتان شوم و بازی‌های زیادی انجام دهم اما همیشه حداکثر توانمان را صرف کردیم تا همه چیز در بهترین حالت ممکن باشد و همه احساس کنند چقدر مهم هستند. یادآوری خاطرات مرا هیجان‌زده می‌کند و دلم برای حضور در تیم ملی بسیار تنگ خواهد شد؛ برای دیدن لیست تیم، سوار شدن به هواپیما، احوالپرسی با هم تیمی‌هایم، لذت بردن از جلسات تمرین، گوش دادن به سرود ملی، در آغوش گرفتن و ابراز محبت یک کشور.در پایان، من فقط می‌توانم برای هم تیمی‌هایم و لوئیس دلا فوئنته آرزوی موفقیت کنم. حالا من یک هوادار خواهم بود، از تیم خود لذت می‌برم و بی‌قید و شرط، لاروخا را حمایت می‌کنم».


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری